Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2009 om 11:13 #17299774
Spiess
25 oktober 2009 om 11:57 #17299775Imitatie Spiess harten van HTN met 3J buitenschaal en 5J binnenschaal van BBS met 175-50-13 Yokohama’s
dus 8jx13 et 2
25 oktober 2009 om 17:36 #17299776origineel gepost door sniksnak
Imitatie Spiess harten van HTN met 3J buitenschaal en 5J binnenschaal van BBS met 175-50-13 Yokohama’sdus 8jx13 et 2
:thumbup die zou ik wel in 14″ op mijn manta willen :wub
maar op mp staan er helemaal geen :(
4 november 2009 om 07:03 #17299777en wie heeft mijn ouwe kadett gekocht.ik had hem met een maatje van me geruild en dieheeft hem na een jaartje weer verkocht.
:wtf
was de oranje verbouwde coupe met mustang achterkant en pontiac look a like voorkant en zwarte striping over de kant achterwand en motorkap.
hij is richting limburg gegaan:hmmz4 november 2009 om 18:58 #17299778stond op marktplaats toch, voor 1500 euro.
4 november 2009 om 21:38 #17299779jepp… heb hem ook op mp zien staan
5 november 2009 om 13:45 #17299780Ja idd, daar heb ik hem ook zien staan
9 november 2009 om 12:36 #17299781Mijn waggie ook op dit forum dan maar:
De lichtblauwe:
Ik mis de klemmetjes van de jalouzie dus als iemand die heeft liggen…:thumbup
greetz
9 november 2009 om 17:24 #17299782heeel mooi kadettje :thumbup
9 november 2009 om 19:25 #17299783wie weet wat een nieuwe orginele bijrijdersdeur van een c kadett coupe waard
kan er 1 kopen maar wat is rieel kwa prijs9 november 2009 om 20:20 #17299784origineel gepost door kadetter
heeel mooi kadettje :thumbupThanks!
Plannen zijn verlagen -60 met brede SRs (of misschien toch iets anders..)11 november 2009 om 00:18 #17299785hey, ik ben nieuw hier maar ik heb een aantal vragen,
Ik weet niet of ik op het goede forum zit.
Ik ga waarschijnlijk de C kadett van me broer overkopen, alleen jammer dat hij er niets aan heeft gedaan dus beetje verwaarloosd.
Waar moet ik opletten als ik er nog veel plezier aan wil beleven?
het is volgens mij een 1.0 of een 1.2.
Wat moet ik allemaal veranderen als ik er een zwaarder blok in wil zetten?Mvg
11 november 2009 om 16:57 #17299786hoi,
check http://www.opelkadettcclub.nl/forum/viewtopic.php?t=154 even.
daar staat het één en ander.
gr dennis12 november 2009 om 02:40 #17299787Wat ik me ook nog afvraag.
waar moet ik opletten qua roest/slijtage plekken bij een c kadett uit ’77?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Gr15 november 2009 om 11:43 #17299788welkom hier op het forum, waar ik op zou letten is de koplampranden (onder de motorkap) de accu bak en de achter wielranden.
groetjes
16 november 2009 om 01:05 #17299789Hey,
Dankjewel, ik zet deze week effe foto ervan op dit forum van hoe die er nu bijstaat.
Echt doodzonde zoals die er nu bij staat.
Ben van plan om hem te verlagen, dikkere velgen, opnieuw spuiten, mischien ook nog interieur.
Iemand een adresje voor spullen voor c kadet?
Mvg17 november 2009 om 11:45 #17299790origineel gepost door mhakstege
Hey,
Dankjewel, ik zet deze week effe foto ervan op dit forum van hoe die er nu bijstaat.
Echt doodzonde zoals die er nu bij staat.
Ben van plan om hem te verlagen, dikkere velgen, opnieuw spuiten, mischien ook nog interieur.
Iemand een adresje voor spullen voor c kadet?
Mvg:D
18 november 2009 om 16:30 #17299791C kadett rijders.
Ik ben bezig met ombouw van een C kadett 1,2 automaat naar een 2.0 8V.
Nu heb ik vandaag de motor in de auto geplaatst, maar dit kan echter op 2 verschillende standen.
Op de voor trein (of voor traverse of vooras of motorbalk) zitten verschillende gaten om de motorsteun rubbers te plaatsen.
De standaard 1,2 motor zat bevestigd met de motorsteun rubbers op de achterste gaten (eerste gat vanaf achtekant auto).
De 2.0 motor kan niet op deze gaten bevestigd worden omdat de motor dan tegen het schutbord komt.
kan iemand mij vertellen of ik de middelste gaten in de voor traverse moet gebruiken of de voorste gaten (aan de voorkant van de auto).
Er zit echter alleen een moer gelast onder de gaten waar de 1,2 motor op bevestigd was.
Zal de 2.0 motor steun rubbers dus vast moeten zetten met losse moeren aan de traverse.
Wie heeft hier antwoord op??
Alvast bedankt!!20 november 2009 om 17:07 #17299792origineel gepost door pipo
origineel gepost door mhakstege
Hey,
Dankjewel, ik zet deze week effe foto ervan op dit forum van hoe die er nu bijstaat.
Echt doodzonde zoals die er nu bij staat.
Ben van plan om hem te verlagen, dikkere velgen, opnieuw spuiten, mischien ook nog interieur.
Iemand een adresje voor spullen voor c kadet?
Mvg:D
:D:D
20 november 2009 om 17:13 #17299793origineel gepost door mhakstege
Wat ik me ook nog afvraag.
waar moet ik opletten qua roest/slijtage plekken bij een c kadett uit ’77?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Grwielranden, dorpels, a-style, paravan, koplampranden, beversiging van de stoelen/bodem, accubak,scharnier versteviging en de voorspatbordbevestigngsranden<—-pffff, scrabble :P
20 november 2009 om 18:27 #17299794en ook effe leten op de veerschotels die aan de bodem zitten boven de achteras.
de schotels zijn vaak nog goed, maar de balk waar ze aan zitten heeft nog al eens roest schade21 november 2009 om 18:44 #1729979521 november 2009 om 19:08 #17299796dat is een nette C Bram!
22 november 2009 om 11:00 #17299797jha, dankje, mag ook wel. een gouden vondst (vind ik)
17 jaar stilgestaan. en ik breng hem weer tot leven.
ik heb zojuist 4 nieuwe banden en ventielen vervangen,
naja daarna standaart grote beurt dingen.
neem ik hem gister voor het eerst mee naar huis. stopt de brandstofpomp er mee uit. naja een nieuwe was 42,50 ex. gelijk maar doen dan:)22 november 2009 om 20:25 #17299798zet er gelijk een goede brandstoffilter in, tussen je pomp en de carburateur.
je heb best wel kans dat er wat troep onderin je tank zweeft en als dat in je carburateur komt wordt je niet vrolijk -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.