Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 mei 2008 om 11:18 #17299549
nou voorzijde was nog nie opgebouwd
moeten eerst mijn lampen in
maar hopelijk kan die mee naar sevenum:thumbup
kunn je hem dar bewonderen.hij is nie perfect maar wel leuk.
en beter dan de andere c-kadett shopper.de welbekende a.v.h hahaha
die staat iedereen al uit te horen hoe de mijne word hij weet tot nu toe nog niks hahahaa
:jerry
maarja die zal hem toch wel weer afkraken.:fy1
maarja moet die eerst zelf maar es een mooie custom makenmaar hier een foto van de voorkant
en anders kijk maar op mijn hyves staan er nog meer
31 mei 2008 om 11:47 #17299550Die achterlichten zijn echt super vet!
maar je hebt nu ook rood glas voor je knippers en achteruit rij licht??
31 mei 2008 om 12:13 #17299551origineel gepost door HiP #2
Die achterlichten zijn echt super vet!maar je hebt nu ook rood glas voor je knippers en achteruit rij licht??
jep rode knipperlichten american style
en geen achteruitrijlicht is nie verplicht anders hang ik er wel een onder de auto:angel
31 mei 2008 om 13:02 #17299552ik vind hem echt super dik geworden!!! :wors
Ben echt benieuwd naar het eind resultaat!
Gr laurent
1 juni 2008 om 07:57 #17299553nog even hard werken voor komend weekend:jerry
ziet er tot nu toe netjes uit!!1 juni 2008 om 11:00 #17299554Zier er super uit;
doet me erg denken aan american muscle eind 60 begin 70-er jaren.
Ook door dat “sigarenbandje” op de achterkant.
oranje met zwart vind ik ook erg mooi ( zoals de nieuwe dodge challenger).Enne,zie ik daar een motorfiets demper ???
1 juni 2008 om 11:54 #17299555jep wilder er eigenlijk links en rechts een onder hangen maar kon niet 2 dezelfde vinden.vind het wel wat hebben met dat kleine knikje op het einde:hmmz
alleen is het maar een 1,2 dusja no power
hahahahaa4 juni 2008 om 21:06 #17299556wat is er met 1200 power …. prima en betrouwbaar ( en goedkoop )
mijn 1200 power kadett, ziet er snel uit en is betrouwbaar … een schaap in wolfskleren :D
6 juni 2008 om 18:05 #17299557had de fotos al op msn gehad en op je hyves is ie al met lampen en velgen….
wat een heerlijk stoer ding:D
6 juni 2008 om 18:07 #17299558origineel gepost door kadett-c-coupe
had de fotos al op msn gehad en op je hyves is ie al met lampen en velgen….wat een heerlijk stoer ding:D
ja zaterdag en zondag is die in sevenum te zien hqhahaha
:P
hopelijk met een zonnetje13 juni 2008 om 12:31 #17299559Ik stond vanochtend stil op de snelweg :mad:
Ik hoorde wat ratelen, en als ik mn gas los liet, dan verdween het… maar toen ik weer gas gaf viel m’n vermogen weg
Eenmaal langs de kant stond mn motor te koken, en was er geen koelwater meer te zien in mn radiator.
Mn telefoon was leeg, maar na een kwartiertje liften mocht ik met de telefoon van een voorbijganger de ANWB bellen. Omdat ik geen lid was mocht ik niet gesleept worden, maar na lief kijken heeft hij de Dett op mn werk gezet.
Mooi rekeningetje erbij van €155 :(
De compressie is helemaal weg, en het lijkt of de koppakking er tussenuit is, maar dat is niet zeker
nu nog even wat regelen om mn auto 80km bij mn huis vandaan op te halen :hmmz
18 juni 2008 om 16:00 #17299560Alloha mede-C-rijders:D
Jawel, ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een C coupe met 2.0S motor. Ik heb hem over genomen van kadetter, hier wel bekend. Ik heb 5 jaar kadett E gsi gereden dus de ouwe techniek uit 1978 is compleet nieuw voor mij maar dankzij het forum en zijn zoekmachine al een hoop te weten gekomen.
Nu heb ik nog een aantal vraagjes:
Is het mogelijk om een 2.0S motor om te bouwen naar injectie 2.0E? en is dit goed te doen?
Verder ben ik op zoek naar een orgineel luchtfilterhuis. Kan ik die ook van andere modellen/motoren gebruiken? en heeft er iemand 1 voor me?
Mijn teller heeft een afwijking van ong. 20km. Komt dit omdat dit de oude teller van de 1.2 is of is gewoon de veer ofzo versleten?Hier nog een tweetal pictures:
(verre) toekomstplannen:
– verlagen 80mm rondom
– 13 of 14″ wielen
– motorkap spuiten (strepen weg)
– apk voor 2jr:afro18 juni 2008 om 18:01 #17299561origineel gepost door Paullus
Mijn teller heeft een afwijking van ong. 20km. Komt dit omdat dit de oude teller van de 1.2 is of is gewoon de veer ofzo versleten?
Kan ook aan je banden liggen als je er een afwijkende maat op hebt.
Het kan ook komen omdat er een achteras onder zit met een andere overbrenging dan origineel. In dat geval zou je de teller kunnen aanpassen door een ander (worm)wieltje in de bak te zetten.
Ik weet alleen niet welke je dan zou moeten hebben, of dat die uberhaupt nog te krijgen zijn.
18 juni 2008 om 19:35 #17299562Er schijnt een achteras van een ascona 1.6 onder te liggen. Bandenmaat is 195/50 r15, ik denk dat dit iets groter (omtrek) is als orgineel?:hmmz
19 juni 2008 om 22:58 #17299563ja, en je teller is verkeerd, ik zou persoonlijk een ander teller erin zetten. heb je meteen eentje die tot de 200 gaat. Ja je moter kun je ombouwen, maar wat wil je precies, de injectie op de 2.0S zetten of een 2.0E compleet erin hangen ?
19 juni 2008 om 23:20 #17299564ligt aan de teller
kijk maa naar de schaalverdeling van een 1,2 en een 1.6 daar staat op de plek van 180 bij de 1,2 200 bij de 1,6.dus de verdeling is anders.
plak je er van die folie over die je kunt kopen witte wijzerplaten:P20 juni 2008 om 09:01 #17299565ja en het W getal onder aan de teller is ook anders, daarom heeft ie een andere teller nodig, misschien is z’n wormwiel wel goed maar het moet ook overeen komen met het W getal op de teller. Zeker omdat er een 1.6 as onder zit, dan is de overbrenging dus anders, dus bedenkelijk dat het wormwiel ook anders is.
20 juni 2008 om 14:23 #17299566hey boys..
Auto’s zien er echt vet uit…!!!
Ik wil zelf beginnen met 1 samen met n vriend.
Willen m helemaal strippen en dan weer helemaal ombouwen.
Nu was mijn vraag.
Kan ik er n turbo blok in zetten van n Calibra en lukt t dan om hem 4 wiel te maken?
ik hoor graag van jullie..
gr Steven…20 juni 2008 om 16:07 #17299567origineel gepost door AstrA-G
hey boys..
Auto’s zien er echt vet uit…!!!
Ik wil zelf beginnen met 1 samen met n vriend.
Willen m helemaal strippen en dan weer helemaal ombouwen.
Nu was mijn vraag.
Kan ik er n turbo blok in zetten van n Calibra en lukt t dan om hem 4 wiel te maken?
ik hoor graag van jullie..
gr Steven…turboblok is al niks nieuws mee die zijn er al zat:P maar veel werk en kost ook zat.maar is wel leuk
4×4 lijkt me een beetje moeilijk zonder drastisch de cas te veranderen.staat welop een duits forum ergens een ombouw van een 4×4 kadett c maar das meer een calli dan een c:angel:thumbdown30 juni 2008 om 19:16 #17299568Ey Paullus! dan zag ik jou laatst rijden! ik dacht op de rijksweg bij Duiven.. brute coupe!! :wub
1 juli 2008 om 16:31 #17299569origineel gepost door corsaagsi
Ey Paullus! dan zag ik jou laatst rijden! ik dacht op de rijksweg bij Duiven.. brute coupe!! :wubdank je:afro Heb jou niet gezien, niet in de corsa?
6 juli 2008 om 13:27 #17299570hallo,
hierbij paar fotos van mijn auto
gr. sytze
7 juli 2008 om 13:59 #17299571dat kan lager ;)
maar mooie kar hoor :thumbup
11 juli 2008 om 19:19 #17299572ziet er zeker netjes uit !!!
16 juli 2008 om 09:40 #17299573dat ziet er strak uit:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.