Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 december 2007 om 00:21 #17299374
nee trekt op nie veel eh…..
ook de velgenkeuze is totaal fout voor een kadett c…
(ats cup heb ik gelezen)
kan je beter deze houden.maar ik begrijp je wel… volges mij ben je ook nog redelek jong..
(niet kwaad bedoeld ofzo hoor)
5 december 2007 om 02:10 #17299375Als Jan het zelf maar mooi vindt, dat is het belangrijkste!
Maar verder is het ook absoluut mijn smaak niet. Vond hem mooi zoals hij was, maar nu niet echt meer. “ruitenwisserspoilers” doen afbreuk aan de auto, evenals de “viperstrepen” die, zoals het woord al zegt, alleen mooi staan op een dodge. Bumpers moeten er wat mij betreft ook weer op, maar goed.
5 december 2007 om 09:44 #17299376ik ben nu 19 dit is mijn eerste auto en ik wil dus echt niet in een bruidswagen rijden, die ruitenwisser spoilers zijn er al lang af maar nu klapperen de wisser op de snelweg:hmmz, ik doe alleen dingen aan mijn auto die ik zo binnen een dag terug kan veranderen ben gewoon beetje aant proberen en ik vind die strepen toevallig vet, ik spuit hem niet mint groen ovzo, niets tegen de hulk maar ik vind die kleur niet echt mooi, de auto wel maar ik zie ook veel mensen die, die auto wel mooi vinden. smaken verschillen, toch? ik heb hier in de buurt alleen nog maar goede reacties gekregen is denk ik een leeftijd kwestie :)
5 december 2007 om 11:33 #17299377ik was ook 19 toen ik mn C kadett had…
maar die was ook gewoon verlaagd en brede 13 inchers
als ie eenmaal verlaagd is het echt geen ‘bruidsauto’ meer :afro
5 december 2007 om 12:05 #17299378idd niets zo mooi als een lage propere kadett c zonder enige storende poespas. :D
5 december 2007 om 12:31 #17299379Ben het ook met de anderen eens, dat het zonder strepen mooier is. Het mooiste is een kadett c toch helemaal origineel en dan alleen zeer laag en brede kleine wielen met platte bandjes :thumbup
5 december 2007 om 16:08 #17299380ik was 17 toen ik mn 1e had inmiddels ben ik dan 23 en de strepen tuning heb ik nog nooit zien zitten.
Maar wat ik ook al eerder zei. Het belangrijkste is dat je hetzelf mooi vind.
Als jij er blij mee bent is het toch goed.Maar tipje van mij.
Verlagen
Brede wielen
Platte bandjes.
Bumpertje weer monteren
En die strepen eraf.5 december 2007 om 16:19 #17299381Origineel gepost door Pietje
ik was 17 toen ik mn 1e had inmiddels ben ik dan 23 en de strepen tuning heb ik nog nooit zien zitten.Maar wat ik ook al eerder zei. Het belangrijkste is dat je hetzelf mooi vind.
Als jij er blij mee bent is het toch goed.Maar tipje van mij.
Verlagen
Brede wielen
Platte bandjes.
Bumpertje weer monteren
En die strepen eraf.ben jij pas 23 ppff:hmmz
weet nog wel van mijn eerste kadettje was toen ook 17.
13 inc ats er onder met 205 60 13 banden:o
dan jalouzietje er ahter op.
voorspoiler van een ascona sport maar dan ingekort:hmmz
windsplitters op de schermen
luchthapper op de kap
spoiler achter
zonnedakje
dikke hella s er voor op
night rider lampjes:puke
27 mc op de achterklep van 2 meter lang
spatlappen enz enz.
kermisatractie was er niks bij hihihhih
maarja je ben jong en je wilt wat :agent5 december 2007 om 16:43 #17299382heb je nou toch nog allemaal of niet hans?:jerry
5 december 2007 om 16:51 #17299383Mijn eerste Kadett C kocht ik ook op m’n 17e
Compleet origineel, de Berlinetta. Na enige tijd smoortjes eronder. Nu enige jaren later restuareer ik deze weer naar originele staat!
Maar tis maar net wat je wil..
Echter wanneer je tuned gaart mijn smaak uit naar functioneel tunen.Groeten,
Mark:thumbup
5 december 2007 om 18:58 #17299384Ik zou hem ook verlagen en platte bandjes.
Strepen eraf.
Wil je meer naar de Rally-look dan kun je beter een (halve)rolkooi monteren.
Ook zou ik dan een voorspoilertje van een Golf 1 monteren (de kleine, dus niet die van de GTi. In het midden even verwarmen en dat past prima.
Om redelijk goedkoop mooie velgen op je auto te krijgen kun je je huidige velgen laten verbreden, stralen en opnieuw laten spuiten of poedercoaten. Dán heb je mooie velgen, goed in de lak. Kosten zullen (goed gedaan) zo rond de 200 euro uitkomen. Probeer daarvoor maar eens mooie velgen met goede lak, die ook nog eens de klassieke rally-look hebben, voor te vinden.
Ik zou wel bumpers monteren, wil je van het chroom af dan zullen bij het wit mat-zwarte C1 (die zijn smaller) bumpers erg mooi staan.Groeten, MArk
5 december 2007 om 20:29 #17299385Origineel gepost door black champion
heb je nou toch nog allemaal of niet hans?:jerry:fy1 echt nie.haha
maar stond jij gister ook nie met je net aangeschafte bolide in liessel bij de kerk:hmmz
kost ook iets meer als mijn koetske hahaah:angel
maar is wel een vette bak die van piet6 december 2007 om 08:58 #17299386Origineel gepost door janc-kadettsedan
ik ben nu 19 dit is mijn eerste auto en ik wil dus echt niet in een bruidswagen rijden, die ruitenwisser spoilers zijn er al lang af maar nu klapperen de wisser op de snelweg:hmmz, ik doe alleen dingen aan mijn auto die ik zo binnen een dag terug kan veranderen ben gewoon beetje aant proberen en ik vind die strepen toevallig vet, ik spuit hem niet mint groen ovzo, niets tegen de hulk maar ik vind die kleur niet echt mooi, de auto wel maar ik zie ook veel mensen die, die auto wel mooi vinden. smaken verschillen, toch? ik heb hier in de buurt alleen nog maar goede reacties gekregen is denk ik een leeftijd kwestie :)Hoi Jan,
Ok ik vraag het toch: in welke staat verkeerd deze kadett C limo? Dit vooral wat roestvorming betreft..
Mocht deze in goede staat zijn en wil je de bolide evt verkopen dan ontvang ik graag een reactie van je per mail of dergelijke.
Hartelijk dank,
Mark:thumbup
vds_luidsprekerbouw@hotmail.com6 december 2007 om 09:04 #17299387Wat heeft iedereen toch tegen strepen :P:P
De mijne kent iedereen ondertussen wel, maar ben t er wel mee eens dat die witte mooier is zonder de strepen.Gr Ferdie
6 december 2007 om 09:28 #17299388Origineel gepost door fredje
Wat heeft iedereen toch tegen strepen :P:P
De mijne kent iedereen ondertussen wel, maar ben t er wel mee eens dat die witte mooier is zonder de strepen.Gr Ferdie
Ik was al aan t wachten op jouw reactie… whaha:jerry
6 december 2007 om 16:31 #17299389Origineel gepost door pipo
:fy1 echt nie.haha
maar stond jij gister ook nie met je net aangeschafte bolide in liessel bij de kerk:hmmz
kost ook iets meer als mijn koetske hahaah:angel
maar is wel een vette bak die van pietnee stond niet in liessel, de coupe komt alleen buiten met lekker weer.:)
6 december 2007 om 17:43 #17299390post is wat:kewlpics:kewlpics
8 december 2007 om 14:23 #17299391heb ik nog nie als het een keer een weekend beter weer is ga ik hem halen en dan komen er gelijk foto’s hier
8 december 2007 om 14:48 #17299392Origineel gepost door black champion
heb ik nog nie als het een keer een weekend beter weer is ga ik hem halen en dan komen er gelijk foto’s hierja kan er ook posten van de meeting van vorig jaar hahahaha
8 december 2007 om 16:33 #17299393geloof niet dat ie op een meeting is geweest. alleen ff op sevenum, heb je daar foto’s gemaakt? zet hier maar neer dan.
11 december 2007 om 20:51 #17299394heb mijn kadett net ff 8 cm naar de grond gedrukt en 7 achter lijkt super
was al voor 230 euro klaar maar ik keek in het boekje en daarin stond dat mijn demper’s de 82-2085 en de 82-1668 van koni zijn lijkt mij een beetje goed koop voor nieuwe koni’s en een veren set toch? en ik dat -6 en -4 besteld maar ma het meten bleek het -8 en -7 lager geworden te zijn kan het zijn dat mijn oude veren te hoog waren? veren trouwens gekocht bij http://www.hottuning.nl is bij mij in lichtenvoorde zal morgen ff foto’tje maken11 december 2007 om 20:53 #17299395Origineel gepost door black champion
geloof niet dat ie op een meeting is geweest. alleen ff op sevenum, heb je daar foto’s gemaakt? zet hier maar neer dan.nou ik ken piet en zijn kadett goed.is al op menig meeting geweest samen met zijn maat met de city:thumbup
skon spul alle twee11 december 2007 om 20:59 #17299396Origineel gepost door janc-kadettsedan
heb mijn kadett net ff 8 cm naar de grond gedrukt en 7 achter lijkt super
was al voor 230 euro klaar maar ik keek in het boekje en daarin stond dat mijn demper’s de 82-2085 en de 82-1668 van koni zijn lijkt mij een beetje goed koop voor nieuwe koni’s en een veren set toch? en ik dat -6 en -4 besteld maar ma het meten bleek het -8 en -7 lager geworden te zijn kan het zijn dat mijn oude veren te hoog waren? veren trouwens gekocht bij http://www.hottuning.nl is bij mij in lichtenvoorde zal morgen ff foto’tje makeneen sedan city of station is standaart hoger dan een coupe
maar als je 60-40 besteld en je krijgt 80-70 dan is er toch iets nie goed haahah ander zou het 80 -60 moeten zijn of heb je klinkers in je koffer:P maar is nie duur voor gele koni s en veren.normaal is een veren set gemiddeld 95 euro en een set gebruikte gele koni s vragen ze onderhand al 150 tot 200 euro voor:hmmz foutje bedankt haha denk normaal dat je voor gele koni s al 100 euro per stuk betaald.:thumbdown12 december 2007 om 15:35 #17299397hier paar pic’s kan iemand zien of dit koni’s zijn, zo?
12 december 2007 om 16:01 #17299398nee zo,n goede ogen heb ik niet hahaha dan moeten de foto s toch groter zijn.maar zo te zien zijn ze niet zo dik als koni
en de kon is van voor hebben meestal de bevestiging uit het midden zitten.ouwe type tenminste -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.