Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 augustus 2010 om 18:28 #17678658
C14SE inbouwen? jij snapt het niet:wtf…. Dat blok inbouwen in een c-kadett is ook duur. :P
C20XE is ook maar 150 pk en is in een c-kadett best aardig zuinig, die motor hoeft immers niks te doen in zo’n lichte auto. Vriend van mij was erg blij met zijn C20LET in de c kadett Caravan, was zuiniger als de 1.2 automaat die er uit kwam….:afro
Deze kadett is al niet meer in een nette originele staat, echt zonde zou ik het dan ook niet noemen…
17 augustus 2010 om 06:48 #17678659Jullie horen het wel als ik er uit ben, want dat negatieve gedoe schiet niemand wat mee op
27 augustus 2010 om 11:37 #17678660Hoe staat het met de Dett?
29 augustus 2010 om 08:28 #17678661heb nog wel een 2.0S staan met snelle nokkenas en sinterkoppeling met oliekoeler, drifte mijn ascona wel mooi mee;), zie te koop aangeboden.
29 augustus 2010 om 09:01 #17678662nou een vriend van mij heeft er een gehad had 107 pk met zijn 1200 en liep wel echt goed en bij deze was de bak ook aan gepast
maar als je er zoo veel geld in wil pompen weet ik niet29 augustus 2010 om 09:45 #17678663107pk met een 1200? :o Foto’s/specs?
29 augustus 2010 om 10:47 #17678664en hoe lang gaat het mee ?
29 augustus 2010 om 11:20 #17678665de Dett staat er nog precies bij als 2 weken geleden..
en echt alles wordt nu overwogen :D
V6, V8, I6.. heeft opel V8jes? lekker stouwen hehe
Zo’n supercharged V8 uit een VXR8 Bathurst lijkt me wel leuk :D29 augustus 2010 om 11:37 #17678666Ja totdat je vader weer begint
29 augustus 2010 om 12:46 #17678667origineel gepost door corsaagsi
107pk met een 1200? :o Foto’s/specs?foto ,s moet ik eens vraagen of hij deze nog heeft
hij heeft ook een manta a met dik 200 pk uit een 2.2 cih29 augustus 2010 om 13:07 #17678668origineel gepost door Stender
Ja totdat je vader weer begintja precies
29 augustus 2010 om 19:28 #17678669Zit er een turbo op die 1200 ofzo? Anders lijkt t me stug… Anders is zo rond de 95 pk toch echt wel het meest haalbare. En dan is er voor vele vele euro’s in dat blok gepompt…
Maar aan de andere kant: kom maar op met die foto’s, want heb er wel interesse in!Groeten, MArk
30 augustus 2010 om 22:24 #17678670ken zelf ook iemand die 100+ pk`s uit een 1200 haalde. zat in een oranje city en dat ding is niet bij te houden met een vectra b x20xev
1 september 2010 om 20:50 #17678671verhaal klinkt me bekend, ook van iemand uit zuidlimburg zoals c dett 16v dus is miss dezelfde, heb nog een youtube filmpje gezien waar je zag hoeveel backfire ut ding maakte.
zal eens kijke of ik nog ergens die info/filmpjes uit kan halenedit;
gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=-mUbT15SwDo
heeft 98pk en blok/carosserie zijn los van elkaar naar duitsland verkocht2 september 2010 om 16:36 #17678672krause motorsport biedt complete blokjes aan. 1200 s met 90 pk
2 september 2010 om 20:14 #17678673origineel gepost door Joepp
verhaal klinkt me bekend, ook van iemand uit zuidlimburg zoals c dett 16v dus is miss dezelfde, heb nog een youtube filmpje gezien waar je zag hoeveel backfire ut ding maakte.
zal eens kijke of ik nog ergens die info/filmpjes uit kan halenedit;
gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=-mUbT15SwDo
heeft 98pk en blok/carosserie zijn los van elkaar naar duitsland verkochtDie backfire krijg ik ook als ik mijn ontsteking verkeerd afstel :vertag:jerry
3 september 2010 om 05:47 #17678674Voor de liefhebbers: http://www.krause-rennsporttechnik.de
Mocht iemand een sticker van Marco Krause
willen hebben, laat me maar weten, ik kan
eventueel wel wat regelen wat verwacht over
3 weken toch een nieuw pakketje van hem.Greetz,
Bear793 september 2010 om 09:26 #17678675in gemert een paar jaar terug was er ook een met 100 pk op een 1,2
spagettie er op 2 solexen en een hoop gedaan aan het blok. en liep ook als een gek.
en een paar jaar terug een met een c die 10.000 toeren draaide.was in budel.maar met de sprint gaf hij 3 keer gas en toen sprongen zijn stoterstangen er uit.kan een 1,2 niet bijhouden 10.000 toeren. pk weet ik niet wat die had:hmmz3 september 2010 om 11:22 #17678676Ik meen zo’n rally bakje uit kadett b
heeft ook kortere overbreng.Had Hulkie alias Gerry die toen niet
toen hij nog de 1.2 erin had liggen.Greetz,
Bear5 september 2010 om 20:57 #17678677Heej hallo,
Leuk projectje:thumbup je zal hem in middels nu wel klaar hebben heb je ook nog foto’s van het eind resultaat..?
:hmmz
6 september 2010 om 05:12 #17678678klaar? :D
nee was het maar zo’n feest :P Ik moet alles doen met toestemming van het ouderlijk front, dus dit duurt nog wel even.. pff6 september 2010 om 06:39 #17678679als ik het goed begrijp wil je ermee gaan driften? dat red je denk ik niet met een opgeboorde 1.2s.
wat mag je wel dan? misschien gewoon een 2.0 CIH? zijn ook wel flink op te voeren.
6 september 2010 om 14:58 #17678680Die hing er in, bedoeling was om naar iets moderners/krachtigers te gaan.
6 september 2010 om 16:23 #17678681ik ga ook beginnen met een 2.0s
met 100 pk in een lichte auto is al veel mogelijkals je de motor nog hebt, bouw hem er terug in en probeer eens hoever je komt zou ik zeggen ;)
6 september 2010 om 20:00 #17678682Nee, motor en bak zijn verkocht en dat geld is in een zwart gat verdwenen..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.