C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 301 tot 313 (van in totaal 313)
  • Auteur
    Berichten
  • #17678858
    16v kadett c
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 January 2010

      nou zie ik een kadett op marktplaats tekoop heb je ons gek gemaakt over je motor en nu verkoop je hem
      zie je het niet meer ziet ziten heb ik ook gehad maar door zeten man :D

      #17678859
      FJay
        Lid sinds:
        25 May 2010

        ik dacht al, ik zet hier maar niks meer voordat ik met de dood bedreigd word :P
        nee, dit project is gestrand, gaat ook niet meer goedkomen.
        een C-dett terugkopen wil ik nog overwegen, maar dan lekker een 1.2tje, mooi origineel houden.
        al dat driften is een beetje uit mn bol.

        #17678860
        16v kadett c
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 January 2010

          hahahahahaha

          wat wil je er voor heben

          #17678861
          FJay
            Lid sinds:
            25 May 2010

            Hij is al verkocht, wordt volgende week opgehaald :P
            Heb het niet eens zelf gedaan, mn vader heeft het afgehandeld (die ziet dat ding liever zo snel mogelijk vertrekken)

            #17678862
            Stender
            Moderator
              Lid sinds:
              5 April 2009

              Staat een kawasaki groene D-Kadett te koop. Aandrijving aan de verkeerde kant maar is ook leuk haha.

              Zag je Kadett vanmiddag ook staan ineens.

              #17678863
              FJay
                Lid sinds:
                25 May 2010

                Ja, en met jullie nog 396 anderen.. niet slecht voor een half dagje :P
                Wat er nou weer gaat komen is maar net de vraag, zat al naar een C City te kijken, maar m’n vader vindt Groningen te ver..

                #17678864
                ben-limo-16v
                  Lid sinds:
                  6 May 2005

                  Wat is te ver? Als de auto het helemaal is, is het de prijs waard. Ben zelf vanuit Midden Limburg naar Friesland gegaan om mijn Manta te halen.

                  #17678865
                  babyblue
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    11 June 2009

                    Groningen valt nog wel te doen toch? maar jammer dat je er mee stopt kan je neit beter de C dett afbouwen met een standaard motor en bak en apk klaar maken.

                    #17678866
                    FJay
                      Lid sinds:
                      25 May 2010

                      Tja, de dett afbouwen met een 1.2 had wellicht nog meer geld gekost, want die gaat niet goed overweg kunnen met de 3.67 van de achteras (neem ik aan)
                      en dan zit ik met een 1.2 met kuipen, een rolkooi en 4-punts gordels :P

                      Ik vind Groningen overigens goed te doen. Maar ik heb geen rijbewijs, dus is vaders degene die ‘m moet gaan halen.

                      #17678867
                      076 wokkel
                        Lid sinds:
                        23 December 2008

                        Die achteras die had je wel kwijt gekunnen hoor :P Er is genoeg vraag naar dikke assen voor onder een C.

                        Maar ik zou eens gaan kijken voor een RWD arola ofzo om mee te driften :P

                        Succes met het zoeken van een nieuwe ride, je hebt nog de tijd geloof ik.

                        #17678868
                        FJay
                          Lid sinds:
                          25 May 2010

                          arola wot? :P
                          nee al dat driften hoeft niet meer.. eerst maar eens normaal doen, als dat lukt gek doen, heb ik nog wat om op terug te vallen :D

                          #17678869
                          Anoniem
                            Lid sinds:
                            1 January 1970

                            ok opnieuw beginnen en
                            dan de juiste volgorde aanhouden
                            prioriteiten stellen zeg maar

                            dus eerst je rijbewijs gaan halen
                            (kan ook genoeg gaan kostten)

                            als je dan nog pegels hebt ga je op zoek naar een leuke wagen;):thumbup

                            zal je pa ook wat geruster zijn
                            denk ik
                            ipv wel al een auto afschrijven
                            je laatse stuiver in een project stoppen maar geen rijbewijs hebben

                            denk dat als je bovengenoemde volgorde aan houd dat het je allemaal wat makkelijker afgaat:thumbup

                            anyway suc6 met wat je doen gaat;)

                            #17678870
                            FJay
                              Lid sinds:
                              25 May 2010

                              rijbewijs wordt gefinancieerd door het ouderlijk gezag :)
                              sowieso wordt er niet mee gereden (door mij) voordat ik daadwerkelijk m’n B rijbewijs heb.
                              maar het gaat goedkomen :D

                            13 berichten aan het bekijken - 301 tot 313 (van in totaal 313)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.