Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 december 2010 om 20:50 #17678833
ik heb fietsen en brommers genoeg :P
het geld is er wel, moet het eerst terugkrijgen zeg maar.. dus werk is (nog) niet nodig
dit gaat geloof ik eindeloos door zo :jerry21 december 2010 om 08:02 #17678834ja moet ook zegen dat je het zelf een beetje schuld bent
maar los daar van maak hem gewoon klaar het begin is er tog je moet aleen verdergaan waar je gestopt ben hang anders gewoon een cih 2lieter er in
21 december 2010 om 11:13 #17678835Ach bodem is toch wss rot, voeten door de bodem heen en je kan rijden! Schiet niet op dit ‘project’. Zonde van de kadett.
21 december 2010 om 11:18 #17678836Bodem is niet rot.
nouja als iemand die kadett uit zn ‘lijden’ wil verlossen mag ie langskomen hoor. Maarja, toen ik m daadwerkelijk weg wilde doen was er nauwelijks interesse, jammer dan ;)
21 december 2010 om 11:25 #17678837laat ons hopen want dit leid tot niks
21 december 2010 om 12:03 #17678838zullen we met zn allen afspreken al het negatieve gebral gewoon niet neer te zetten?
Het gaat alleen maar van kwaad tot erger.. en niemand schiet er wat mee op21 december 2010 om 12:27 #17678839wat wil je voor de kadett heben als je hem weg doet heb meschien wel intrese
21 december 2010 om 12:31 #17678840vindt je dat niet een beetje normaal dan?
van de 12 pagina’s die je topic telt zijn er 8 zonder vooruitgang, alleen 10x veranderen van idee en om raad vragen waar je uiteindelijk niks mee doet.
Enkel geklaag dat je geen geld hebt ervoor of dat je ouders klagen en dat kan ik begrijpen maar laat hem dan aan de kant staan maar dan moet je ook niet vanalles gaan vragen als je toch weet dat je er niet mee doorgaat…21 december 2010 om 12:38 #17678841Ik heb twee pagina’s geleden dit topic weer omhoog gehaald. Ik heb toen één vraag gesteld, en die is nog steeds niet beantwoord!
Verder vroeg ik totaal niet om reactie. Ik krijg alleen maar dingen als ‘je moet gaan dammen’ en ‘het is hopeloos’ naar mn kop gesmeten, dus NEE, dat vind ik NIET normaal.En het liefst doe ik hem niet weg. Ik wil er gewoon mee doorgaan, maar op eigen tempo. Dat ik nou niet zo’n vaart erachter kan zetten omdat ik de middelen niet heb begrijpt men hier blijkbaar niet. Dat iedereen hier nou op een boerderij woont en 2 leegstaande stallen van 3 hectare per stuk heeft staan kan ik ook niks aan doen!
En als je er op wil reageren, kom dan alsjeblieft met iets nieuws, want dat eindeloze herhalen ben ik helemaal beu.
21 december 2010 om 12:41 #17678842Ah over die kofferbaksluiting? Nouja bij mijn Manta zit er op de achterplaat een soort beugel, en in de klep zelf dus het slot. Heb je een werkplaatshandboek? Dat is echt enorm handig, bijna alles staat erin.
Ga je nu op zoek naar een C20NE?
21 december 2010 om 12:48 #17678843nee, geen werkplaatshandboek. Is wel een goeie dan..
Beugel zit er wel, en er zat een slot in, maar verder ontbrak het gehele mechanisme :P en om dat ding nou steeds dicht te tapen is ook weer zoiets.. :D
Heb laatst al iemand gepmd over een C20NE met R25 uit een Omega A (staat bij te koop)
En zag net dat er op Kadettcclub een 2.2E werd aangeboden.. even kijken wat het voordeligst gaat uitpakken, want kwa specificaties ontloopt het elkaar niet veel. Alleen komt die 2.2 uit een C en moet voor die C20NE nog het een en ander worden aangepast.21 december 2010 om 12:50 #17678844[rquote=1821018&tid=126988&author=FJay]nee, geen werkplaatshandboek. Is wel een goeie dan..
Beugel zit er wel, en er zat een slot in, maar verder ontbrak het gehele mechanisme :P en om dat ding nou steeds dicht te tapen is ook weer zoiets.. :D
Heb laatst al iemand gepmd over een C20NE met R25 uit een Omega A (staat bij te koop)
En zag net dat er op Kadettcclub een 2.2E werd aangeboden.. even kijken wat het voordeligst gaat uitpakken, want kwa specificaties ontloopt het elkaar niet veel. Alleen komt die 2.2 uit een C en moet voor die C20NE nog het een en ander worden aangepast.[/rquote]Heb je dan alleen een cylinder qua slot?
En verder succes met het zoeken van een krachtbron :thumbup C20NE is denk ik makkelijker aan te komen maar een 2.2e is tuurlijk koeler.
21 december 2010 om 16:52 #17678845[rquote=1820719&tid=126988&author=FJay]jep, als je geld hebt gaat alles sneller.[/rquote]
Om hier op terug te komen,
ik heb een jaar gereden met een 1.2.
En ik werk me uit de naad om dit allemaal te kunnen financieren.Ik ben nu bezig met een redelijke zware HBO opleiding, vorig jaar veel bezig geweest voor mijn P. En alle uurtjes die ik vrij had gewerkt
Hieruit kun je dus opmaken dat ik ook geen geld heb:P
Maargoed sterkte met je project…Over die kofferbak sluiting:
Jij wil toch een drift bak bouwen.
dan is dit opzich ook wel vet:http://www.biesheuvel.nl/store/product/183/bonnet_pin
zijn wat verschillende modellen van enzo moet je zelf mr even kijken.
21 december 2010 om 17:11 #17678846hmmm yes
best gaaf enzo, maar dan kan jan en alleman dat ding open trekken of zie ik dat verkeerd :P
heb trouwens een knoop doorgehakt, de RC drift hobby gaat eruit om deze hobby te financiëren.. en daar is een flinke smak geld in gegaan kan ik je vertellen :D21 december 2010 om 17:23 #17678847Ik wil mezelf er verder niet mee bemoeien maar,als je nou gewoon een 2.0S met 4 bak erin lepelt dan kun je jezelf al heel best redden op nat,aangezien de meeste driftdagen op nat zijn,
Gan kan als je dan je geld en je vader op de goeie lijn hebt kun je altijd nog even verder kijken.
een kadett c met een 2.0s is al heel wat sneller en wentbaarder als zo’n lompe sierra.21 december 2010 om 17:30 #17678848[rquote=1821089&tid=126988&author=FJay]hmmm yes
best gaaf enzo, maar dan kan jan en alleman dat ding open trekken of zie ik dat verkeerd :P
heb trouwens een knoop doorgehakt, de RC drift hobby gaat eruit om deze hobby te financiëren.. en daar is een flinke smak geld in gegaan kan ik je vertellen :D[/rquote]Je hebt ze ook met slot!
http://www.biesheuvel.nl/store/product/184/bonnet_pin_met_sleutelof deze
http://www.biesheuvel.nl/store/product/146/aero_catch_motorkapsluiting___sleutel
vind ik echt geil :wub21 december 2010 om 17:48 #17678849god :P
kost ook wel wat zeg
laat ik dat ding eerst maar eens rijdend maken, kan altijd nog..
en @ koekie
het liefst het hoogst haalbare he ;)
en dan zou het een downgrade worden, dat is ook weer niet de bedoeling..21 december 2010 om 17:50 #17678850tunnel moet wat breder en hoger worden, maar das opzich goed te doen.
maatje van me rijd met een seh met een r25 bak. zelf steunen gemaakt, en met een 18s carterpan.
21 december 2010 om 18:15 #17678851hmm breder is wel een beetje zuur, want mn stoelen kunnen haast niet anders gemonteerd worden omdat ze zo fucking massive zijn :P
Ik ga het gewoon proberen, lukt het niet, kan er altijd nog een 240 achter.21 december 2010 om 18:19 #17678852[rquote=1821113&tid=126988&author=FJay]god :P
kost ook wel wat zeg
laat ik dat ding eerst maar eens rijdend maken, kan altijd nog..
en @ koekie
het liefst het hoogst haalbare he ;)
en dan zou het een downgrade worden, dat is ook weer niet de bedoeling..
[/rquote]Ik snap ook niet waarom je de motor er zowiezo uit gehaald hebt.
Was meer dan zat geweest voor een c-tje
Jasper en Dex doen het met 120 pk’s op droog op zantvoort,dus het kan wel.21 december 2010 om 18:21 #17678853iets met CA18DET en 220pk met totale (aanschaf)kosten van -€50 :D
en toen moest eerst de 2.0E weg, en toen ging het hele feest niet door. Was ook een beetje een waanidee maargoed :P21 december 2010 om 19:43 #17678854Als het nat is gaat mijn auto zelfs dwars, zonder volgas.
21 december 2010 om 21:34 #17678855Misschien hebben ze hier wel wat jij zoekt?
Houdt het nou eerst ff simpel: 2.0 met vierbak, dat is gewoon het voordeligste. Kun je voor wat je overhoudt ook nog wat andere leuke dingen aanschaffen, want als je echt weer aan t inbouwen bent kom je zoiezo nog wel wat tegen. Dus gratis tip: ga kwa motor nou niet wat kopen dat er financieel geen rek meer in zit, anders kun je weer een paar maanden werken en wachten met afbouwen omdat je geen onderdelen meer kunt aanschaffen.
Je zegt dat je graag in eigen tempo bouwt, begrijpelijk doe ik ook, maar in een andere post laat je ook blijken dat je t vervelend vindt dat je Kadett staat te staan. Ik zou t zonde vinden als dit strand, dus ff doorbijten en gas met dat ding!Succes met de inbouw!
Groeten, MArk22 december 2010 om 11:46 #17678856wat een topic hey :P
ik heb vroeger mijn vrije tijd weleens besteed met driften. en dat deed ik in een bmw 315 van 81.. vermogen? 80pk ofzo, en zelfs op droog kon je er goed mee uit de voeten ;)
24 december 2010 om 16:23 #17678857Kooienbouwer had even geen tijd omdat ie Dakar ging rijden met een servicewagen enzo, maar in februari komt ie er dan toch echt in :)
Daarna blok, daarna APK-waardig laten maken -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.