Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 december 2010 om 06:08 #17678808
liever niet natuurlijk..
en die sierra heb ik niet afgetrapt, die heeft een ander voor me afgetrapt en ik heb zn laatste momenten mogen meemaken :D14 december 2010 om 06:08 #17678809liever niet natuurlijk..
en die sierra heb ik niet afgetrapt, die heeft een ander voor me afgetrapt en ik heb zn laatste momenten mogen meemaken :D15 december 2010 om 14:49 #17678810En ondertussen heeft je kadett nog _steeds_ geen motor…. Zou je niet een keer verstandig worden en die kadett opknappen met een standaard blokje ipv. ‘driften’ in je kop te hebben?
Want volgens mij wilt je vader zoiets liever in volle glorie herstellen…
15 december 2010 om 22:07 #17678811Ja, daarom heeft ie me geholpen om dat ding helemaal leeg te trekken en m met een roller een kleurtje te geven :P
ik probeer m al langer een (nette) kadett aan te praten, maar hij wil er geen..15 december 2010 om 22:31 #17678812Nee man driften is vet! jij hebt zeker nog nooit Tokyo drift gekeken:D
Dwars waar je dwars kan!En dat kan ook met een 1.2, is nog zuinig ook
Als je een project begint weet je dat het veel geld gaat kosten, er zijn veel mensen die er te makkelijk over denken.
Eigenlijk wel zonde, je had een mooi begin. Om op te knappen of als drift bak.
Je verkoopt de motor met genoeg vermogen en koppelen eindigt met niks….
16 december 2010 om 05:51 #17678813Is dit dan het einde? Dacht het dus niet he..
En de discussie over vermogen is al geweest dus daar ga ik niet weer aan beginnen. Vraag maar eens aan Sik wat ‘ie van jouw standpunt vindt :D16 december 2010 om 06:14 #17678814je moet niet zo veel praten en eens aan de slag gaan met dat ding wand zo word het zeker niets
al dat gezeik over je motor vraag gewoon wat van je pa mag en beginen maaren weer een paar foto,s van de leuke sedan zou ook niet verkeerd zijn ???
heb heb je nog niets gedaan eraan :(
16 december 2010 om 06:27 #17678815ow ja nog een vraag hoe gaa je dat doen met je aandrijf lijn want een kardan as laaten makken kost ook echt veel geld en welke bak gaa je gebruiken die van die ford
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics19 december 2010 om 17:29 #17678816kardanas kost misschien niet 100 euro. pak je de bakkant van de ford en de achterkant van en ople.klaar:thumbup
19 december 2010 om 17:49 #17678817Dat is precies wat ik dacht. Maargoed, heb nu wat centen gekregen van het CAK omdat ik een blessure heb ofzo :D
nou ik weet wel waar dat heen gaat..20 december 2010 om 17:25 #17678818c20ne.. 100 euro.
r25 bak 100 euro
tussenas 100 eurozelf steunen maken etc etc. en dwars met dat hok
20 december 2010 om 17:51 #17678819mooie rekensom :D
jep, wel de meest voor de hand liggende optie.. Maar hoe ga ik t doen met carterpan? Past de R25 in de tunnel?
Naar mijn weten is het gewoon dezelfde ombouw als een XE/LET maar dan is het een 8v en geen gekloot met de bak :P
Eens even iemand aanspreken waarmee ik eerder al contact heb gezocht :Den als ik m zat ben schroef ik er wel een turbo op :jerry:
ja, ik ben me ervan bewust dat dat niet 1,2,3 gaat20 december 2010 om 18:01 #17678820[rquote=1820682&tid=126988&author=FJay]mooie rekensom :D
jep, wel de meest voor de hand liggende optie.. Maar hoe ga ik t doen met carterpan? Past de R25 in de tunnel?
Naar mijn weten is het gewoon dezelfde ombouw als een XE/LET maar dan is het een 8v en geen gekloot met de bak :P
Eens even iemand aanspreken waarmee ik eerder al contact heb gezocht :Ddie karterpan die heb je ook nodig en die r25 bak van een omega past er niet zo in het beste is om zoon 240 bak tekoopen en nog beter is een 265 m3 bak of monza maar dan heb je nog paar dingen nodig en past ook niet zo in de tunel volgs mij [weet ik niet zeker ]
als je zoon 240bak wil moet je wel goed zoeken ik heb er ook nog eentje tekoop
20 december 2010 om 18:05 #17678821ik had m zien staan inderdaad, maar vond m niet heel erg scherp geprijsd om het maar even vriendelijk te houden :P
maar ik ga het gewoon proberen, lukt het niet zie ik weer verder. Misschien pas ik de tunnel aan :P of gaat die automaat tunnel erin die ik nog heb liggen, dat moet toch wel passen?
maar kwa ratios vind ik die R25 toch wel leuker dan een 240 moet ik zeggen :D20 december 2010 om 18:32 #17678822Ik zie het alweer veel geschreeuw weinig wol in dit topic.
20 december 2010 om 18:36 #17678823het groot geld is gewisseld en het kleingeld is op he
dat geldt tenminste voor een groot deel van het tijdsspan waarin dit topic volgezet is
20 december 2010 om 18:39 #17678824Eerst sparen dan maar he,kan je in de tussentijd bedenken wat je nou wil,of niet,of toch weer wel….niet
20 december 2010 om 19:06 #17678825Bedenken moet ie inderdaad eens doen…
En niet zomaar roepen/posten.
Daarom kan ik het soms niet laten om te reageren :PMaargoed
[rquote=1819769&tid=126988&author=FJay]Is dit dan het einde? Dacht het dus niet he..
En de discussie over vermogen is al geweest dus daar ga ik niet weer aan beginnen. Vraag maar eens aan Sik wat ‘ie van jouw standpunt vindt :D[/rquote]Dat hoef ik niet te vragen. Veel vermogen is vetter.
Achjah, dat vermogen verhaal geloof ik wel.Alleen ik ben zelf een kadettje aant ombouwen naar 2.0 ( CIH )
Vind ik helemaal niks bijzonders, daarom maak ik er geen topic over aan.
Alleen in de tijd dat jij over dikke motoren aant lullen bent en nog niks bereikt hebt, heb ik al een rolkooi geregeld, een dikke 2.0 as,
-80 verlaging + gele koni’s, 2 2.0 motoren en nog wat andere spullen.
:)20 december 2010 om 19:13 #17678826jep, als je geld hebt gaat alles sneller.
20 december 2010 om 19:42 #17678827maak niet de fout van besparen goed koop is duur koop
als ik het alemaal had geweeten lag nu bij mij een c20let er in
en jah het koste bij mij ook echt geld en bij de andere ook maar bouw wel een auto die naar jou smaak is
20 december 2010 om 20:00 #17678828[rquote=1820739&tid=126988&author=16v kadett c]maak niet de fout van besparen goed koop is duur koop
als ik het alemaal had geweeten lag nu bij mij een c20let er in
en jah het koste bij mij ook echt geld en bij de andere ook maar bouw wel een auto die naar jou smaak is
[/rquote]Alsof een C20NE zo verkeerd is.
20 december 2010 om 20:26 #17678829[rquote=1820754&tid=126988&author=Stender][rquote=1820739&tid=126988&author=16v kadett c]maak niet de fout van besparen goed koop is duur koop
als ik het alemaal had geweeten lag nu bij mij een c20let er in
en jah het koste bij mij ook echt geld en bij de andere ook maar bouw wel een auto die naar jou smaak is
[/rquote]Alsof een C20NE zo verkeerd is.[/rquote]
nou zeg ik dat ?
voor mij is het niet snel genoeg en ben nu aan denken voor een turbo er in telegen20 december 2010 om 20:43 #17678830[rquote=1820719&tid=126988&author=FJay]jep, als je geld hebt gaat alles sneller.[/rquote]
Alle tijd die je hebt besteed om dit topic te vullen met nadenken ah je ook kunnen besteden aan het verdienen van geld, dan had je nu een kant en klare drifter kunnen kopen.
Ff knopen doorhakken: tijdsplannetje voor jezelf maken en gaan met dat ding. Aan motivatie ontbreekt het je volgens mij niet, anders begin en denk je er niet zoveel over, maar met auto gewoon motorloos laten staan gebeurd er niets, komt ie niet meer van z’n plek en kost dan uiteindelijk alleen maar meer. En ja ik spreek uit ervaring: heb zelf nog een Kadettje meteen kapotte koppeling in een stalling staan. Maar daarintegen nog eentje voor de deur, dus als ik hem ff wil uitlaten dan kan dat gewoon en hoef ik er niet alleen over te denken.Ik hoop dat je je project snel weer op gang hebt en misschien ook wel aardig om weer eens wat foto’s te plaatsen, dan weten we ook waar t om gaat en komen de tips vanzelf: denk je aan t vervangen, aanpassen, van de … etc ipv alleen maar “meedenken”.
Groeten, MArk
20 december 2010 om 20:45 #17678831ja, want met het minimumloon van 4 euro per uur verdien ik ze heerlijk snel!
nee, mag niet, iets met examenjaar en schoolwerk ;)20 december 2010 om 20:46 #17678832Stop er dan mee en koop een fiets,dit word niks
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.