Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 oktober 2010 om 10:18 #17678783
Is dat een carb?
Heb een injectietank dus das een beetje onhandig (toch?:P)21 oktober 2010 om 10:24 #17678784nee is een injectie
en als je injectie tank hebt heb je ook brandstof pomp en die had je wel nodig met inbouw van deze motor
heb net ook gehoord dat je blok op carb kan laten bouwen maar is wel een en ander aan aanpaswerkgroet michel
21 oktober 2010 om 10:57 #17678785ik zou voor de 2.2 gaan. ben je met 1 zaterdag klaar.
21 oktober 2010 om 11:07 #17678786Het blok is nog ingebouwd.. gewoon auto op een trailer en ernaast zetten en meteen omhangen :)
21 oktober 2010 om 12:28 #17678787rest weer verkopen en een gratis blok overhoudenking:
21 oktober 2010 om 12:30 #17678788haha ja maar enkel het blok wordt verkocht :P
en bak enzo..21 oktober 2010 om 16:23 #17678789aah dan niet voor niks maar wel voor weinig
ik zou zeggen: DOEN!dat ding weer rijdend maken en dan flink driften/racen/crossen
23 oktober 2010 om 09:06 #17678790waarom nou steeds de moeilijke weg??
c20ne erin, en als je pa dan ziet dat t goed gaat, heb ja alles al aangepast, en kan er in een middagje gelijk een c20xe in.
23 oktober 2010 om 09:20 #17678791Ik zou de c20ne persoonlijk als voorkeur geven voor een Kadett-C… 8 kleppen zijn ‘t aantal wat erin hoort… :)
En C20NE’s zijn ook krachtig te krijgen… Hoef je niet gelijk een c20xe te inbouwen mayhem. Als je maar zorgt dat de c20ne netjes onderhouden blijft :)
23 oktober 2010 om 14:39 #17678792:D C20NE is in dat geval een stuk lastiger dan een 2.2E die al in een C zit of niet dan? ;)
23 oktober 2010 om 14:52 #17678793makelijkste is 2.0s carb dus geen kabels. en wel 100pk en veel te krijgen die blokkies.
24 oktober 2010 om 10:48 #17678794AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik zou hier helemaal niet meer kijken laat staan reageren
maar iemand tipte me op de “nieuwe info”maar als je geen las ervaring hebt
laat dan ik godsnaam uit je hoofd om ff een tussen as
zelf in elkaar te prutsen
zo,n ding komt met gemak door je bodumplaat naar binnen:oen kijk zelf maar eens waar jij zit ten opzicht van je tussen as:o:o
gezien de reactie,s van de topic starter
was ik er wel klaar meemaar dit wil ik hem toch nog even meegeven;)
t zal nooit m,n vriendje worden maar hij mag best heel blijven wat mij betreft:thumbup:jerry
24 oktober 2010 om 11:48 #17678795haha nou mooi :P
was ook niet van plan om het zelf te prutsen hoor, laat ik mooi doen, dat zijn de kosten niet. Kan ik er in ieder geval vanuit gaan dat het goed gebeurt :)24 oktober 2010 om 14:24 #17678796Een CIH 2.0s?
Je had toch al een injectietank? Kun je beter een C20NE pakken.24 oktober 2010 om 15:15 #17678797c20ne is duurder moeilijker inbouwen, 2.0s ligt er 30min lopend in als het mee zit.
trouwens een 1.6s heeft toch ook een injectie tank??
12 december 2010 om 18:11 #17678798Weer eens even omhoog halen, anders raak ik m kwijt :P
Ben er weer eens bij gaan kijken.. ding staat er maar verlaten bij, wel heel
2 banden leeggelopen, maar kan net zo goed het ventiel zijn
ondertussen kijken we lekker verder naar blokken, en stiekem wil ik toch wel een opel blok :jerry
ik wil er binnenkort een (halve) kooi in laten zetten, dan is dat maar vast gebeurd.
Hoe zit de kofferbaksluiting in elkaar bij een C? ik heb een heleboel onderdelen maar ik zou niet weten wat het juiste is..12 december 2010 om 19:44 #17678799als ik jou was, zou ik aan dammen gaan doen.
loopt nu al 3 pagina’s over een blok te zeuren, en ik heb nog steeds niks gezien.
advies komt van iedereen, en het enige wat ik lees is, dat vind mijn ouwe nooit goed, en ik heb er geen geld voor.
een cih kost geen drol, en een ohs 8v kost ook geen wereld.
ik heb g.v.d. vroeger met een 1.2 n gedrift, en ga daar eerst maar eens mee oefenen.groeten.
12 december 2010 om 19:48 #17678800Hmm ik vraag ook niet meer om suggesties of wel, ik heb allang besloten dat ik zelf wat ga uitzoeken..
Ik snap de connectie met dammen niet overigens :Dgroeten terug!
12 december 2010 om 22:56 #17678801misschien mis ik een groot deel van het verhaal maar snap echt niet waarom je die 2.0 eruit heb gehaald…
bedoel je was aardig op weg en dan ineens verkoop je het blok :hmmz
auto`s kosten geld , weet er alles van……..maar denk je ook aan de extra kosten als je gaat driften?
bedoel , bandjes gaan snel op, je kan nog eens wat verrot rijden bedoel een stuurfout is zo gemaakt.
een tank benzine is er ook zo doorheen als je lekker bezig bent en dan heb je nog de vraag waar ga je driften? denk niet dat je op de openbare weg ga driften….. dus je moet ook nog eens dokken om op t circuit te mogen . en dan moet je nog een licentie hebben want denk niet dat je met vrijrijden lekker dwars moet gaan als er iemand je met een bloedgang inhaald.kortom ik raad het je af , the fast and furious tokio drift was ook pas op tv, zo denken wel meer mensen van heyyyyy : ik ga driften!!!
maar ik zou idd als je het geval in elk geval rijdend wil maken er gewoon een 2.0 cih inhangen want dat is allemaal “goedkoop” te krijgen.
ik wens je in elk geval veeeel succes
en heb een eigen mening en ga gewoon af en toe eens tegen je ouweheer in…….
bedoel je word toch ooit eens volwassen????13 december 2010 om 15:31 #17678802een 1.9 met 4 bak is nog veel goedkoper als een 2.0
:thumbup
13 december 2010 om 17:35 #17678803Quote:origineel gepost door FJay
Hmm ik vraag ook niet meer om suggesties of wel, ik heb allang beslotennou dat is ook niet echt waar
ik heb een raad voor je bouw gewoon een dike motor daar krijg je ook geen spijt van
en een c20let kan je gewoon op je kentenken zeten als je het goed hebt gebouwt
en mijn pa vond het ook niet goed en vind het nu echt tegek wat ik heb gemaakt
en dan hou je nu op met dat tientjes werk wand dat word niets
13 december 2010 om 17:55 #17678804flol
wat een gedoe.. een 2.0 ford is meer werk als een c20ne/c20xe.
13 december 2010 om 18:00 #17678805mm heb nog een kompleete 2,0 s liggen:P
en nog een kompleete 2,5 v6:angel13 december 2010 om 21:34 #17678806origineel gepost door jermir
maar denk je ook aan de extra kosten als je gaat driften?bedoel , bandjes gaan snel op, je kan nog eens wat verrot rijden bedoel een stuurfout is zo gemaakt.
een tank benzine is er ook zo doorheen als je lekker bezig bent en dan heb je nog de vraag waar ga je driften? denk niet dat je op de openbare weg ga driften….. dus je moet ook nog eens dokken om op t circuit te mogen . en dan moet je nog een licentie hebben want denk niet dat je met vrijrijden lekker dwars moet gaan als er iemand je met een bloedgang inhaald.kortom ik raad het je af , the fast and furious tokio drift was ook pas op tv, zo denken wel meer mensen van heyyyyy : ik ga driften!!!
Tell me ’bout it..
ik heb een roze Sierra gehad, die heeft het helaas maar 1 dag volgehouden (doorgerot, vacuumlek, stoelen losgebroken, slechte remmen)
dus die was gewoon onveilig, maar ik kon er niet mee leven om dan maar niks te hebben.. licentie is niet nodig, er zijn genoeg driftdagen door het land (lelystad) waar ook ik als minderjarige terecht kan.
TFATF is ALLES behalve realistisch :P dat is ook zeker niet de aanzet geweest tot het ‘beoefenen’ van deze tak van autosport..Alles wat eraan kapot gaat is gewoon jammer, laat mij maar eens een driftwagen zien waar geen krasje op zit (waar meer dan 1 drift mee is gedaan, you get the point)
13 december 2010 om 22:45 #17678807origineel gepost door FJay
origineel gepost door jermir
maar denk je ook aan de extra kosten als je gaat driften?bedoel , bandjes gaan snel op, je kan nog eens wat verrot rijden bedoel een stuurfout is zo gemaakt.
een tank benzine is er ook zo doorheen als je lekker bezig bent en dan heb je nog de vraag waar ga je driften? denk niet dat je op de openbare weg ga driften….. dus je moet ook nog eens dokken om op t circuit te mogen . en dan moet je nog een licentie hebben want denk niet dat je met vrijrijden lekker dwars moet gaan als er iemand je met een bloedgang inhaald.kortom ik raad het je af , the fast and furious tokio drift was ook pas op tv, zo denken wel meer mensen van heyyyyy : ik ga driften!!!
Tell me ’bout it..
ik heb een roze Sierra gehad, die heeft het helaas maar 1 dag volgehouden (doorgerot, vacuumlek, stoelen losgebroken, slechte remmen)
dus die was gewoon onveilig, maar ik kon er niet mee leven om dan maar niks te hebben.. licentie is niet nodig, er zijn genoeg driftdagen door het land (lelystad) waar ook ik als minderjarige terecht kan.
TFATF is ALLES behalve realistisch :P dat is ook zeker niet de aanzet geweest tot het ‘beoefenen’ van deze tak van autosport..Alles wat eraan kapot gaat is gewoon jammer, laat mij maar eens een driftwagen zien waar geen krasje op zit (waar meer dan 1 drift mee is gedaan, you get the point)
Dus je hebt eerst een sierra afgetrapt en nu ga je ook een kadettje om het leven brengen? :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.