Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › C-Kadett Caravan 2.3 DTI
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 april 2010 om 15:18 #17513127
het spit
op de ambulance, alleen voor de oplettende kijker, inderdaad het spit was 15cm te lang :s
zo staat hij nu bij de spuiter
en er kwam al iets van de spuiter terug :)
1 april 2010 om 17:46 #17513128ziet er weer heel goed uit zeg!! wou dat ik zo ver was….
maar aangezien ik als ik van het werk thuis kom te moe ben om iets te doen zal dat nog wel even duren denk ik.groetjes
7 april 2010 om 18:12 #17513129gisteren verder leeggehaald.
nu is hij echt helemaal leeg!!
voor het stomen,
en een half uur later, met het vet tot achter mijn oren:)
8 april 2010 om 08:42 #17513130ja dat is knap rot werk he, moe er ook mee gaan beginnen maa heb er maar weinig zin in.
succes verder
9 april 2010 om 09:36 #17513131ja, ik ben dit werk ook snel zat, maar wil je hem mooi dan moet je wat he:thumbdown
vandaag de andere helft gestoomd en begonnen met kaal borstelen van de bodem.
foto’s volgende keer:)
24 april 2010 om 08:09 #17513132gisteren weer papa geworden van een mooie kleine meid, hadassa:)
24 april 2010 om 10:25 #17513133Gefeliciteerd. met jullie dochter.!!
24 april 2010 om 18:04 #17513134gefeliciteerd man:D al updates van de spuiter ? of erg drukmet de kleine?
groetjes
24 april 2010 om 19:28 #17513135origineel gepost door rezz
Gefeliciteerd. met jullie dochter.!!dankje!!:)
24 april 2010 om 19:33 #17513136origineel gepost door schuitje
gefeliciteerd man:D al updates van de spuiter ? of erg drukmet de kleine?groetjes
dankje:thumbup
nog niet echt een update.
doe zo veel mogelijk zelf dus nu staat het een beetje stil.
heb vorige week nog 3andere tussendoor klussen gehad.
koppeling van een golf 4 tdi, gescheurde drukgroep
afneembare trekhaak + 13polige stekkerdoos audi a6 avant 2004
en een koppakking vervangen van een mg uit 2001.
blijken maar 30.000km mee te gaan:omaar ik denk dat ik over een week wel weer verder kan met
de station.de kop van de mg wordt ondertussen gereviseerd dus dat komt wel mooi uit!
ik kijk ook nog steeds een beetje rond naar een oldtimer cabrio, of een 1969mustang of een opel.
24 april 2010 om 22:28 #17513137ik kijk ook nog steeds een beetje rond naar een oldtimer cabrio, of een 1969mustang of een opel.
ascona cabrio mischien :hmmz met apk nieuwe remmen en grote beurt met waterpomp en distrubutie riem.
nieuwe trommels en schoenen en 1 kant nieuw koper er onder.lak is niet mooi en de kap ook niet.
25 april 2010 om 06:31 #17513138origineel gepost door JohnC
ik kijk ook nog steeds een beetje rond naar een oldtimer cabrio, of een 1969mustang of een opel.ascona cabrio mischien :hmmz met apk nieuwe remmen en grote beurt met waterpomp en distrubutie riem.
nieuwe trommels en schoenen en 1 kant nieuw koper er onder.lak is niet mooi en de kap ook niet.
heb je een link?
25 april 2010 om 08:46 #17513139AnoniemLid sinds:
1 January 1970proficiat met de kleine moshe!
misschien een leuk idee:
GT/E striping rondom, maar dan GT/D erop ;)
25 april 2010 om 08:52 #17513140origineel gepost door Big Sexy
proficiat met de kleine moshe!misschien een leuk idee:
GT/E striping rondom, maar dan GT/D erop ;)
dankje!!
en dat van gt/d vind ik een heel goed idee:jerry:jerry
zal eens rond kijken of ik dat kan laten namaken.
zal wel goed staan in het zwart op oranje:thumbup
25 april 2010 om 08:55 #17513141AnoniemLid sinds:
1 January 1970precies….:thumbup
25 april 2010 om 09:03 #17513142je kan het gewoon laten maaken bij het stikerhuis kost paar tientjes
25 april 2010 om 09:13 #17513143http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=117834
hoop dat hij het doet zo.1 mei 2010 om 12:43 #17513144vandaag nog caravan erbij gekocht.
4 ideeën die ik heb, wat zouden jullie doen?
1: apk erop en rijden maar
2: klaarmaken om mee te driften
3: slopen
4: restaureren en een c20let eriner zit al een ”goede” bak onder voor een c20xe/let
sperdiffrentieel, in uiteraard een zware achteras.uiterlijk is belabberd, schade en roest, niet echt heel rot!
ligt een 2.0 OHC in1 mei 2010 om 14:21 #17513145Heb je dat targadak zelf gemaakt of zat deze er al in toen je hem kocht? Staat me iets bij dat ik hem ooit op het Opel Event in lelystad hebt gezien namelijk.
En wat betreft die grijze. Optie 4. Restaureren, ramen erin en c20let erin. Heb zelf ook een paar jaar terug zitten denken om een C kadett station te kopen, restaureren en een c20let erin maar is er nog niet van gekomen, wie weet ooit nog is, vindt het toch nog steeds de mooiste kadettjes die c-tjes.
Succes met al het werk.
P.S. heb je ergens nog info en foto’s van die groene coupe van je avatar op het forum staan toevallig, die is ook errug nice.
1 mei 2010 om 14:35 #17513146origineel gepost door Vipertjegts
Heb je dat targadak zelf gemaakt of zat deze er al in toen je hem kocht? Staat me iets bij dat ik hem ooit op het Opel Event in lelystad hebt gezien namelijk.En wat betreft die grijze. Optie 4. Restaureren, ramen erin en c20let erin. Heb zelf ook een paar jaar terug zitten denken om een C kadett station te kopen, restaureren en een c20let erin maar is er nog niet van gekomen, wie weet ooit nog is, vindt het toch nog steeds de mooiste kadettjes die c-tjes.
Succes met al het werk.
P.S. heb je ergens nog info en foto’s van die groene coupe van je avatar op het forum staan toevallig, die is ook errug nice.
hey, dat dak komt van een aero, en dat zat er al in toen ik hem kocht.
optie vier lijkt mij zeker kikke, alleen wil eerst de 2.3dti af hebben voor ik ergens anders aan begin!
en die coupe staat een klein beetje info in het begin van dit topic.
1 mei 2010 om 16:55 #17513147hey, oude kadett van een maat van me. die heeft m een maand of 3 geleden verkocht en een 6cil :swear mustang met 2 jaar apk gekocht
je kan wel raden wat ik zeg ermee te doen :jerry
dwars met dat hok :D
1 mei 2010 om 18:09 #17513148origineel gepost door sik
hey, oude kadett van een maat van me. die heeft m een maand of 3 geleden verkocht en een 6cil :swear mustang met 2 jaar apk gekochtje kan wel raden wat ik zeg ermee te doen :jerry
dwars met dat hok :D
ik moet eerlijk zeggen dat jou topic en drift foto’s mij wel heel erg opwinden:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
alleen er zou een sper in moeten zitten, maar volgens mij werkt hij niet of zit er helemaal geen in:s
die maat van jou was die timmerman?
was betimmerd van binnen.
vanavond eerst netjes lopend gemaakt, en een waslijst drama punten gemaakt.
motorsteun gescheurd, ligt met oliefilter op de nog 1200 stabi.
remt zo goed als niet.
lekt aan alle kanten.
als je een beetje gas geeft stuiter je uit de auto,
maar 1 ding, HIJ GAAT ALS DE BRANDWEER:o:o:o:o:oking:
1 mei 2010 om 18:11 #17513149Mooie coupe hoor. Alleen die stoelen zijn niet helemaal mijn ding in zo’n auto. Verder errug strak.
En die velgen voor de diesel, wow, retevet!
Komt er trouwens een originele neus en motorkap op of hetzelfde als voor de schade? Ik hoop het eerste, dat vindt ik persoonlijk toch wel het mooiste.
1 mei 2010 om 18:27 #17513150ik begrijp dat je deze vragen stelt, als je het hele topic leest zijn al je vragen beantwoord, maar dan heb je even nodig:D
maar hierbij het antwoord:
neus wordt helemaal origineel, met chrome bumper.
motorkap krijgt een kleine verhoging in het midden, van voor tot achteren.en het interieur van de coupe is ook verandert.
er zitten nu gte stoelen in, staat mooier en zit veel beter!1 mei 2010 om 19:16 #17513151Denk dat ik er overheen gelezen heb hahaha.
Thanx voor de antwoorden. Bult in de motorkap waarschijnlijk omdat het blok iets te hoog ligt neem ik aan.
En nog gefeliciteerd met de kleine trouwens.
Blijf het volgen, je hebt het maar druk met al die projecten.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.