Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › C kadett C1
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 juli 2010 om 13:37 #17693745
Ik heb wel een setje donkerblauwe luxe platen (met van die opgelegde letters). Maar twijfel nog ! Heb ze in de kofferbak misschien wissel ik ze nog wel een keer.
18 juli 2010 om 15:01 #17693746Wat dingen gedaan de afgelopen tijd,
misschien niet ieders smaak, maar ik vindt het super staan bij de kleur. Een volledig bruin sky interieur ! Nu alleen het bruin vloerkleed ernog in. Bank en panelen zijn nog in nieuwstaat (waren gedemonteerd uit de kadett toen deze nog haast nieuw was).
Tevens een SR teller setje gemonteerd en een dash met toerenteller (ga er nog een 200km/h klok in zetten met tijdklokje).
En werkt zo’n toerenteller? Nou en of :P
18 juli 2010 om 18:25 #17693747staat hem super gaaf dat interieur en is idd nog in nieuwstaat!!!:thumbup
groetjes
18 juli 2010 om 18:48 #17693748:wub
18 juli 2010 om 19:42 #17693749ik zou wel een c20xe nemen ipv een x20xev
die heeft namelijk meer vermogen!!
en is makkelijker te tunen;)
18 juli 2010 om 19:44 #17693750ja zoon ecopech is echt niet,s heb een in mijn vectra maar ik zou ook een c20xe of c20let paken
18 juli 2010 om 19:54 #17693751Met de tijd meegaan mannen :D
X20XEV onderblok is sterker dan een XE, gelijk DIS ontsteking en niet meer een rotor of verdeelkap.
Daarnaast scheelt het maar 14 pk en hebben ze een slechte naam door hun kleinere broers. C18XE inlaatspruitstuk erop met ander uitlaatspruitstuk en ze hebben al het zelfde vermogen als een XE.
Maar in dit blok komen of XE zuigers en drijfstangen met bewerkte kop om een flink N/A vermogen tehebben of C20let zuigers en drijfstangen en dan turbo erop.
Komt helemaal goed met dit blok ! Wil iets anders, destijds was een X16xe ook niet tetunen en daar heb ik menig G60 mee zoek gereden. En een 1.8 C16e gebouwd met mijn collega die sneller was dan de XE die erdaarna in ging.
18 juli 2010 om 19:57 #17693752die 65er mustang is dik:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub
18 juli 2010 om 20:01 #17693753Thnx, is mijn 1e auto ! Heb hem nu al een jaar of 9/10 is nu eindelijk klaar na al die jaren bouwen (alleen nog de remmen en wat kleine dingen).
18 juli 2010 om 20:03 #17693754ik zoek al heeeeeel lang naar en 69er……… liefst mach1
18 juli 2010 om 20:11 #17693755Uit amerika halen dan, stelt niet veel voor ! Haal er zelf ook altijd alles.
Wilde zelf juist puur een zo vroeg mogelijke 65’er, voor mij de definitie van pony car daarna werder ze tegroot en lomp. (al is de Mach1 een erg mooi model, maar dan wel met de koplampen aan de buitenzijde ipv naar de binnenzijde).
Dikke 408 stroker erin ;) (paste bij de meine niet echt, dus heb er een 331 met supercharger in zitten).
18 juli 2010 om 20:18 #17693756Mooi lijstje auto’s, nou ben toch wel benieuwd naar die simca eigenlijk.
18 juli 2010 om 20:53 #17693757Is een opel forum dit, weet niet of er een topic is voor niet opels ?
18 juli 2010 om 23:00 #17693758Jah dat klopt wel maar moet kunnen hoor, anders deden ze ook wel moeilijk over je avatar. Mja voor een topic moet je snel naar slap geouwehoer uitwijken want de rest is wel behoorlijk opel minded ingedeeld.
19 juli 2010 om 16:18 #17693759Mooi interieurtje zo, zonder hoofdsteunen! kleurt goed bij mekaar :thumbup
19 juli 2010 om 17:24 #17693760Gewoon posten die foto’s van de Simca en Mustang!
Of anders een linkje naar foto’s? :wub
19 juli 2010 om 18:04 #17693761Echt een mooi interieur, staat inderdaad goed bij het exterieur! Je hoeft denk ik niet bang te zijn dat dit iemands smaak niet is;) En daarbij, wat dan nog…:jerry
20 juli 2010 om 20:30 #17693762ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die ford mustang en die simca rallye 2.:wub
ik zit er ook aan te denken om spulletjes vanuit amerika over te laten komen hier naartoe…
20 juli 2010 om 21:00 #17693763de mustang is om :wub:wub:wub op te worden
heb m gezien op team betuwe meeting in zaltbommel
toen heb henri ook een beker gewonnen voor mooiste motor ruimtehet is echt een mooie auto:wub:wub:angel
23 juli 2010 om 11:37 #17693764Zal zodra ik thuis ben wat fotos plaatsen dan ;) en ook van de nieuwe wielen van de kadett king:
23 juli 2010 om 11:48 #17693765de Th-lines?:jerry
23 juli 2010 om 12:16 #17693766origineel gepost door Kadett91
Met de tijd meegaan mannen :DX20XEV onderblok is sterker dan een XE, gelijk DIS ontsteking en niet meer een rotor of verdeelkap.
Daarnaast scheelt het maar 14 pk en hebben ze een slechte naam door hun kleinere broers. C18XE inlaatspruitstuk erop met ander uitlaatspruitstuk en ze hebben al het zelfde vermogen als een XE.
Maar in dit blok komen of XE zuigers en drijfstangen met bewerkte kop om een flink N/A vermogen tehebben of C20let zuigers en drijfstangen en dan turbo erop.
Komt helemaal goed met dit blok ! Wil iets anders, destijds was een X16xe ook niet tetunen en daar heb ik menig G60 mee zoek gereden. En een 1.8 C16e gebouwd met mijn collega die sneller was dan de XE die erdaarna in ging.
Hier zeggen ze juist weer wat anders, wat is nou waar?
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=128914Uit dat topic:
origineel gepost door svdk20
anders af laten stellen op de bank met een chip.
let wel op de x20xev (heb hem zelf ook) heeft hele zwakke drijfstangen en zuigers.
zie foto’s mich in topic nieuwe aanwinst onder het calibra gedeelte.maar waarom webers en niet een lexmaul of diblas inlaat???
en vergeet ook niet je kop te flowen en grotere kleppen te nemen de x20xev wordt heel erg begrensd door zijn kop. zeer nauwe kanelen vergeleken met c20xe of let.
23 juli 2010 om 13:16 #17693767Onderblok is sterker dan een XE, latere type heeft een girdle en is van betere kwaliteit !
Drijfstangen en zuigers worden vervangen voor XE, of LET delen.
De meeste echte performance motoren hebben XEV onderblokken !
En dan heb ik teminste een excuses om een XEV tegebruiken :P:angel
23 juli 2010 om 13:17 #17693768origineel gepost door Joepp
de Th-lines?:jerry:angel
wie weet, morgen fotos :thumbup
23 juli 2010 om 18:00 #17693769cool, ik houd het in de gaten:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.