kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een 1200 vooras van een c kadett
en een 1600 vooras van een c kadett?
iedereen praat maar over dat je een 1600 vooras moet gebruiken als je met c20xe gaat rijden,
maar alleen de draagarmen zijn toch anders? kun je die niet gewoon aanpassen op je 1200 as?
mischien zijn er hier mensen die daar meer over weten
grotendeels zijn alleen de onderste draagarmen anders, dikkere fusee kogels.
maar ik heb ook een 1200 en een 1600 as liggen, en nu viel mij op dat bij de 1600 as, de motorsteun in het voorste gat zit gebout.
en bij de 1200 in het achterste gat. en de motorrubbers kan je ook niet zomaar van gat verwissellen omdat de borg moer aan de onderkant maar in 1 van de 3 gaten gelast zit.
Kan wel! Andere stang zoeken met bocht! En wat de motorrubbers betreft die kan je op de 1200 as gewoon na t voorste gat overzette! En natuurlijk draagarm en kogels veranderen!
Ik ga ook een 1200 as ombouwen, die kun je voor weinig krijgen namelijk.
En dan “zware” onder draagarmen erin. Je kan namelijk gewoon 1.6 draagarmen krijgen bij m&m dronten.
En dan laat ik een 1.2 as stralen, las ik m af ( zoals ze bij de GTE’s rally deden) + de originele verstevigingen.
Dikke stabilisator stang zit er al onder.
En dan heb je ook een zware as :jerry
Auteur
Berichten
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.