C gsi vervangen door een vectra GTS

Forumindex Forums Modellen Corsa C gsi vervangen door een vectra GTS

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17696067
    crossagek
      Lid sinds:
      13 January 2005

      origineel gepost door koekwous
      ik had trouwens tevoren best je angeleyes over willen nemen :P

      die waren er meer

      nee de garagehouder waar ik de gsi ingeruild heb wou ze graag in de auto houden , hij vond het ook veel mooier staan dan de orginele units

      #17696068
      Rotho
        Lid sinds:
        22 January 2010

        Dat kan ik goed begrijpen :)

        #17696069
        crossagek
          Lid sinds:
          13 January 2005

          gister even bij de dealer geweest ivm een motorstoring in de vec :o chef werkplaats heeft hem uitgelezen .

          probleem met de bobine gaf hij aan , meteen even gehoord wat een nieuwe bobine zou kosten , slik ai 350 euro ai slik .

          vanochtend werd ik gebeld door de dealer en ze hadden het tijdens de koffie nog even over mijn storing gehad en alle monteurs zeiden meteen dat het aan de bougies lag , dus volgende week even 4 nieuwe bougies er in en dan moet het weer goed zijn :thumbup scheelt gelukkig een paar euro’s :angel

          #17696070
          crossagek
            Lid sinds:
            13 January 2005

            zo maar eens een update ;)

            veccie heeft inmiddels 4 nieuwe bougies gekregen en het euvel is opgelost met het motorstoringslampje .

            zit een nieuwe band onder aangezien ik voor het eerst in 12 jaar een lekke band gereden heb en meteen dusdanig stuk ijzer er in dat er een andere band om moest .

            net voor de vakantie sneuvelde er een xenon pit en ja die dingen zijn helaas ook niet goedkoop .

            Helaas dus al de nodige onkosten gehad aan de vectra , maar nog geen spijt van het inruilen van de C GSi , helemaal niet na de vakantie afgelopen 2 weken , heerlijke reiswagen is het en zelfs volledig volgeladen en een vouwwagen van 600 kg er achter deed hem niks .

            #17696071
            Mijncorsa.nl
              Lid sinds:
              24 July 2005

              Mooie auto zeg!:wub (blik van jaloezie)

              #17696072
              Vipertjegts
                Lid sinds:
                1 July 2004

                Mooie wagen hoor! Mag je zeker in gezien worden. En subtiele tuning op de Vec kan natuurlijk altijd in de toekomst ondanks dat het de family-bak is (bijvoorbeeld, dikke wielen, subtiele verlaging oa)

                Heb zelf ook met een schuin oog naar een Vectra C gekeken maar de Zafira OPC was altijd al een droom en deze kwam op mijn weg dus was de keuze snel gemaakt!

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.