C CORSA PROBLEEM

Forumindex Forums Modellen Corsa C CORSA PROBLEEM

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    marcelderksgsi

GOEDENDAG MENSEN mijn vader heeft een opel corsa c van 2002 een 14 16v automaat nu is het volgende aan de hand als hij met de auto rijd gaat het moterstoringslampje branden en dan gaat ie op 3 cillinders lopen en hij kan niet harder rijden als 40 a 50 kilometer per uur want dan gaat dat lampje harder knipperen en had ook iets met de kat te maken als ie hem dan stil zet en de volgende dag weer pakt is het weer weg bij de opeldealer hebben ze de bombine al vervangen ook iets gedaan met het gasklep huis maar tervergeefs wie o wie weet wat dit probleem is help me aub:hmmz:hmmz

Famempeters

Ik zou de auto eerst is laten uitlezen Bij de VOD (vriendelijke Opel dealer ) en dan is kijken wat daar voor een storing uitkomt ga niet op voorhand van alles vervangen..

kijk naar het topic van Rachel met die corsa met lamda melding door onkunde heeft dat een bak geld gekost
        lees hem maar topic is pagina 3 laten reparen of inruilen

ook die is er ingestonken eerst uitlezen en dan de storing oplossen .
        p,s dingen vervangen die dan ook met de storing te maken hebben .

bert

Dion-Corsa
        Deelnemer

Als je hem gewoon uit laat lezen en je ziet wat er mis is, lijkt me sterk dat een (dealer) ze lukraak onderdelen gaan vervangen eigenlijk..

marcelderksgsi

nee hij doet het niet altijd het rare is als ie uitgelezen wordt doet ie het niet en als je rijd doet ie het weer harstikke raar:thumbdown

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.