Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Bumperlip corsa B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 juli 2014 om 14:14 #17267144
Hallo,
Omdat ik de originele bumperlip van de corsa b maar saai vond en omdat die bij mij versleten is. Zat ik te denken aan iets anders. Een GSI bumper setje is natuurlijk mooi maar niet te vinden in mijn kleur.. Toen eens “gegoogleld” voor wat er allemaal door andere gedaan hebben. Vervolgens naar de sloop gereden in venlo. Maar geen leuk lipje te vinden.
Gister ben ik dan maar Roermond gereden. Daar zag ik een renault espace staan.. Jullie zullen wel denken.. “Zo’n grote???” En ja inderdaad het was zo’n binnenvaartschip..
Met veel moeite en een brandende zon op de kop. De lip eraf gehaald. Toen naar huis en knutselen.Ik heb met de plantenschaar het plastic verknipt zodat de lip passend is in het originele kliksysteem van de bumper.. Eerst een kant en toen de andere..
Na 3,5 uur zat hij er dan eindelijk op en zat vast..
Alleen nu moet ik hem nog even schoonmaken en misschien nog een keer afwerken.. En de rijstijl aanpassen. Want byna elke drempel is het scrapen nu. Maar ach daar is een lip voor..Laat even weten wat jullie er van vinden en of eventueel tips of weet ik wat..
Haha bedankt voor het bekijken..Groeten, Robin
25 juli 2014 om 21:17 #18244252Een splitter/lip van een laguna vind ik net wat netter staan…
http://www.google.nl/search?q=laguna+splitter+corsa&safe=off&client=tablet-android-samsung&hl=en-GB&source=android-browser-type&v=141400000&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ZMjSU8jtAYKj4gTIxIHQCA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=800&bih=1280″ onclick=”window.open(this.href);return false;
26 juli 2014 om 07:10 #18244253Ik zag je laatst staan bij Heijnen in Venlo. Staat nog in het gespot topic :thumbup Aparte lip heb je zeker. Vind het zelf net iets tè, maar heeft ook wel wat.
Mijn eigen voorlip komt van een seat cordoba volgens mij. Komt van de sloop in Venlo.
Vind het zelf erg mooi staan. Net origineel maar toch een stuk sportiever. Heb deze ook wat moeten aanpassen om hem passend te krijgen.
26 juli 2014 om 11:49 #18244254Inderdaad ook een mooie lip, ik vroeg me af wat andere corsa rijders er van vonden want heb zelf ook een beetje twijfels.. Ik heb jou btw ook zien rijden toen. Ik heb je al vaker zien rijden bij macdonalds tegelen in de buurt. ( ik woon in tegelen )
26 juli 2014 om 11:56 #18244255haha owkee, waarschijnlijk dat ik vanmiddag ook nog even naar Heijnen gaan. Zo even een lijstje maken met dingen die ik nog zoek.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.