Bumperlip astra g opc bumper vraagje

Forumindex Forums Modellen Astra Bumperlip astra g opc bumper vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265931
    LorenzoGrootveld
      Lid sinds:
      7 September 2013

      Hallo mede Opel rijders,

      Ik ga binnenkort een opc bumper met een opc bumperlip bestellen bij GM tuningparts.
      Maar nu is mijn vraag is de bumperlip er gewoon zo op te monteren of moet er nog wat aan gemodificeerd worden om het passend te krijgen ?

      Groeten,
      Lorenzo

      #18234492
      shaktibiharie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 March 2013

        Bedoel je gewoon een seat cupra r lip?? Die worden ook aangeboden voor de opc bumpers, die zou je het best bij de seat dealer kunnen halen ben je goedkoper uit.

        #18234493
        shaktibiharie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 March 2013

          En er dient enkele aanpassingen gedaan te worden aan de lip. Maar stelt niets voor.

          #18234494
          LorenzoGrootveld
            Lid sinds:
            7 September 2013

            @shaktibiharie wrote:

            En er dient enkele aanpassingen gedaan te worden aan de lip. Maar stelt niets voor.

            Ooh oké dus er zijn niet al te grote aanpassingen voor nodig.

            Ik bestel toch liever de lip bij GM tuningparts omdat ik geleerd heb met mijn xenon set dat goedkoop duur koop is.
            Ik heb al sinds ik de xenon set heb gekocht er gezeur en niet werkende xenon verlichting mee

            En hoeveel zal het schelen tussen de Opel lip en de Seat lip 30 euro ?

            Dit is de bumperlip die ik bedoel :
            http://gm-tuningparts.nl/shop/product/2408/opel-astra-g-opc-voorbumper-diffuser” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18234495
            shaktibiharie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 March 2013

              De lip is officieel van seat. je kunt hem echt beter bij seat halen, ik had er volgens mij 40 euro voor betaald voor een originele seat lip. Deze is de mijne, een originele seat lip van de seat dealer.

              #18234496
              LorenzoGrootveld
                Lid sinds:
                7 September 2013

                @shaktibiharie wrote:

                De lip is officieel van seat. je kunt hem echt beter bij seat halen, ik had er volgens mij 40 euro voor betaald voor een originele seat lip. Deze is de mijne, een originele seat lip van de seat dealer.

                Ik heb nu m’n opc bumper en spoiler lip in huis maar hoe kan ik die het beste op mijn bumper monteren shaktibiharie ?

                #18234497
                shaktibiharie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 March 2013

                  Ik heb ze met schroeven en moertjes bevestigd. Op deze manier kan de bumperlip er ook weer gemakkelijk af. Kitten raad ik je af. Een maat heeft dat zo gedaan maar de lip trekt terug naar zijn oorspronkelijke vorm wat niet moet gebeuren anders ziet het er echt niet meer uit. Gebruik voldoende schroeven en moeren om de juiste vorm te krijgen.

                  #18234498
                  LorenzoGrootveld
                    Lid sinds:
                    7 September 2013

                    ja daar was ik al achter dat de lip niet helemaal in de ronding van de bumper loopt maar wat scherper rond loopt.
                    En dan moet ik gewoon de lip er onder houden een beetje in vorm buigen en vast schroeven ?
                    en met schroeven bedoel je parkers ?

                    #18234499
                    shaktibiharie
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 March 2013

                      Ja inderdaad parkers.

                      Wel eerst van te voren gaatjes boren en dan pas in schroeven. Anders kan er scheuren ontstaan in je lak.

                      Begin sowieso in de midden met bevestigen. Omdat je de lip op het einde wat moet gaan inkorten links en rechts. Gebruik hiervoor een kleine ijzer zaag

                      Beste is om eerst je lip te monteren en dan pas de bumper aan de auto. Scheelt je een hoop gekloot.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.