Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Bumper Set-up EDIT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 juni 2012 om 05:43 #17249674
Mijn plannen voor deze zomer. EDIT
Voor:
Met coupe skirts en meegespoten handvaten / stootstrips. Led Mistlampen of Xenon inbouw.Achter:
Andere bumper was van GFK :swear Ben nu op zoek naar een Cabrio/Coupe Bumper. Hier verbreders of lipje onder..Trekhaak eraf! :D
Meningen?17 juni 2012 om 16:06 #18038023voorbumper uiteraard netjes, achter vind ik wat minder .
en ff een vraagje is dat een originele GM voorbumper17 juni 2012 om 16:49 #18038024als je een duplex neemt is die achterbumper wel mooi :wors
17 juni 2012 om 17:06 #18038025@johanhummer9 wrote:
voorbumper uiteraard netjes, achter vind ik wat minder .
en ff een vraagje is dat een originele GM voorbumperOEM Aftermarket OPC 2 bumper, ik vond de achterbumper i.c.m. coupe skirt de contouren van de bumpers vrijwel in elkaar overvloeien, en ik wil niet met een bumperset zitten wat niet totaal bij elkaar past.
als je een duplex neemt is die achterbumper wel mooi :wors
Zit ik aan te denken.. even het budget bekijken :P
17 juni 2012 om 18:50 #18038026Vind de achterbumper ook niet zo. Voor……dan vind ik de SRS Tech bumper een stuk mooier (is qua looks een H OPC bumper, maar dan voor de G).
Die SRS voorbumper is wel erg prijzig, maar dan zou ik (als ik jou was) kiezen voor Coupé bumpers en dan met de complete Irmscher onderpakket, dus achterbumperverbreders en de voorlip.
17 juni 2012 om 18:55 #18038027En met welke velgen dan?
Zou zeker lekker doen wat je mooi vindt.
17 juni 2012 om 19:06 #18038028De voorbumper vindt ik echt TOP, die is echt DIK!!! :thumbup :thumbup
De achterbumper ben ik nog niet over uit,
Op de grijze voorbeeld foto vindt ik het in ieder geval niet mooi,
Ik vindt dat de achterkant er een hele rare lijn door krijgt,
een beetje een mengelmoesje van diverse stijlen door elkaar
___
maar daar moet ik je bij vermelden, ik ben zelf een enorme voorstander van een cleane achterkant op een g.
Vind het echt bruut, een dikke cleane kont op een g-coupe, g-cabriolet
Ik zelf zou voor de achterkant voor deze bumper gaan in combinatie met de door jouw gekozen voorbumper17 juni 2012 om 19:10 #18038029@RISL wrote:
Vind de achterbumper ook niet zo. Voor……dan vind ik de SRS Tech bumper een stuk mooier (is qua looks een H OPC bumper, maar dan voor de G).
Die SRS voorbumper is wel erg prijzig, maar dan zou ik (als ik jou was) kiezen voor Coupé bumpers en dan met de complete Irmscher onderpakket, dus achterbumperverbreders en de voorlip.
Dat was ook mijn initiële plan, maar als ik ga omrekening wat me dat zou gaan kosten + spuiten naar mijn kleur, ben ik met deze set-up beter uit + ik kan deze combinatie zeeer zeker waarderen, ik heb het idee in mijn hoofd en dat ziet er strak / sportief maar toch gestroomlijnd uit. Velgen die er nu onder hangen blijven ook.
Zou ook gekunnen hebben, maar dit is echt niet mijn smaak :thumbup
17 juni 2012 om 19:11 #18038030En als je knaken teveel hebt kan je ook 2 opc2 achterbumpers en passende laten maken voor coupe/sedan haha
17 juni 2012 om 19:13 #18038031Ik vind die OPC-voorbumper wel mooi….past niet helemaal bij de sedan, maar het is wel origineel Opel en dat waardeer ik persoonlijk wel. Maar die achterbumper vind ik (sorry dat ik het zo zeg) een beetje een hoog Autostyle-gehalte hebben.
17 juni 2012 om 19:17 #18038032@RISL wrote:
Ik vind die OPC-voorbumper wel mooi….past niet helemaal bij de sedan, maar het is wel origineel Opel en dat waardeer ik persoonlijk wel. Maar die achterbumper vind ik (sorry dat ik het zo zeg) een beetje een hoog Autostyle-gehalte hebben.
Dat kan hij gerust hebben ;) Van alle bumpers die voor een coupe/sedan beschikbaar zijn (en niet van glasvezel meuk gemaakt zijn) vindt ik deze nog het mooiste afsteken.
Maar deze reacties wou ik ook uitlokken, en ik zal zeker het een en ander meewegen! Hij mag gestyled ogen, maar wil alles toch strak houden (geen Jap looks of dergelijke)
17 juni 2012 om 19:31 #18038033Klopt, er is niet zoveel voor de Coupé/Cabrio/Sedan als je glasvezel of polyester wilt mijden.
Waarom geen standaard Coupé-achterbumper met bumperverbreders, zoals die onder mijn wagen zat?17 juni 2012 om 19:54 #18038034@RISL wrote:
Klopt, er is niet zoveel voor de Coupé/Cabrio/Sedan als je glasvezel of polyester wilt mijden.
Waarom geen standaard Coupé-achterbumper met bumperverbreders, zoals die onder mijn wagen zat?Ik ben al maanden naar een fatsoenlijke achterbumper aan het zoeken zonder een arm en een been eraan te verliezen, en voor ik alles bij elkaar heb gevonden + het werk eraan, ben ik beter af met de Sport Edition bumper, en eerlijk gezegt vindt ik hem echt gewoon gaaf. Ik heb meerdere dingen overwogen, en ik ga eens kijken of het deze bumper gaat worden. updates komen nog ;)
17 juni 2012 om 21:05 #18038035je kan de achterbumper alsnog cleanen, rond de duplex.
17 juni 2012 om 21:12 #18038036Achterbumper is van GFK :thumbdown Verder zoeken maar weer.
17 juni 2012 om 21:19 #18038037Jammer dat het GFK-meuk is. :swear :swear
Maakt het zoeken inderdaad een heel stuk lastiger.Succes, met verder zoeken
Hoopdat je een leuke bumper naar jouw smaak kunt vinden.:afro
17 juni 2012 om 21:22 #18038038@Adam OPEL wrote:
Jammer dat het GFK-meuk is. :swear :swear
Maakt het zoeken inderdaad een heel stuk lastiger.Succes, met verder zoeken
Hoopdat je een leuke bumper naar jouw smaak kunt vinden.:afro
Thanks, toch maar weer een poging wagen tot een originele Cabrio/Coupe bumper en dan verbreders eronder.. Wil ECHT geen GFK rotzooi. Mocht iemand iets gevonden hebben, Sloopwagen, etc etc. PM!? :wors :wors
17 juni 2012 om 21:23 #18038039Riegerlipje?
18 juni 2012 om 15:27 #18038040sander ik weet 2 coupe achterbumpers liggen hier op de sloop
kga me er zelf ook eentje halen denk ik zo
zit beide een lpg gat aan de zijkant in maar dat is makkelijk dicht te maken zit in het rechte stuk dus18 juni 2012 om 15:32 #18038041Wat moet hij ervoor hebben?? Anders regel er ook maar een voor mij!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.