Buitenverlichting aan gaat het dashboard verlichting uit

Forumindex Forums Modellen Corsa Buitenverlichting aan gaat het dashboard verlichting uit

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Ellen1963

Hai allemaal,

Mijn buitenverlichting werkt prima en mijn binnenverlichting van het dashboard ook, maar………….als ik mijn buitenverlichting aan doe gaat mijn dashboard verlichting uit.

Ik heb een opel corsa twinsport uit 2005.

Wie weet wat dit is?
      Is er een zekering stuk?

Groetjes van Ellen

BlackDevil

Dimmer voor de dashboardverlichting defect of slecht contact. Weet even niet waar die bij de C zit. Bij de B zit die onder lichtschakelaar. Is een gekartelde draaiknop. Even aan draaien, dan is het misschien al verholpen.

Ellen1963

Hai BladDevil, bedankt voor je antwoord, maar nee helaas, die doet het goed.
          Als ik mijn koplampen uit heb, dan doet mijn dashboardverlichting het gewoon en de dimmer ook.
          Alleen als ik mijn koplampen aandoe dan gaat mijn dashboardverlichting uit. Ik snap er helemaal niets van.

Ellen1963

Heeeeeeeeeeee Bladdevil,

Je had toch gelijk hoor!!!!
            Ik ben net naar buiten gegaan, want het is nu donker en het was toch de dimmer.
            TOPPPP Joh………..Ik ben helemaal opgelucht dat het dat was. Pfffffffffff.

Hartelijke groetjes van Ellen

richardschaeks
            Deelnemer

*moet stiekem een heel klein beetje lachen:P*

Ellen1963

Hai richardschaeks,

Van mij mag je hard op lachen hoor. Heb ik ook gedaan. Vanwege mijn dommigheid, maar ook van opluchting. :wors

richardschaeks
                Deelnemer

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

BlackDevil

Nou, mooi Ellen. Weer een probleempje minder.

Ellen1963

Thanks Blackdevil………..zonder jou raad zat ik nou nog met mijn handen in mijn haar. :afro :thumb

BlackDevil

@Ellen1963 wrote:

Thanks Blackdevil………..zonder jou raad zat ik nou nog met mijn handen in mijn haar. :afro :thumb

Graag gedaan. Nu kun je de handen weer lekker aan het stuur houden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.