Buitenspigel wrappen

Forumindex Forums Modellen Astra Buitenspigel wrappen

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253181
    Decrosser
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 September 2010

      Heeft iemand ervaring met het los maken van een spiegel Astra H. Wil het met folie bekleden en lijkt mij handig als het eraf is. Verdere tips of trucs zijn uiteraard welkom!

      Nu het toch slecht weer is maar begonnen: erg leuk om te doen en een geweldig resultaat al mag ik het zelf zeggen. Beloofd wat want ik wil de hele auto inclusief binnenkant deuren enzo doen!!

      Ik heb de folie zeer groot gehouden zodat ik het kon plakken op het keukenblad…:

      #18078461
      Riket
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 January 2011

        Ik heb ze toevallig vorig weekend gedaan met bruched RVS en een kleine tip van een ervaren wrapper laat je spiegelkap erop dan zit ie vast en kan je de folie er mooi omheen trekken als je de kap loshaalt ligt ie los op tafel en kan je er niet echt kracht op zetten en je hebt dan kans dat je bevestigingen klipjes afbreken

        #18078462
        Riket
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 January 2011

          hier het resultaat

          #18078463
          ahrend
            Lid sinds:
            31 December 2005

            Sow :wtf dat ziet er erg strak uit,ik had zeker plooitjes/ruimte verwacht vanwege alle rondingen aan de spiegelkap,wat is het merk vd folie,of waar heb je hem gehaald ?

            #18078464
            Riket
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 January 2011

              Ik zit zelf in de belettering en doe dus ook veel carwrap heb pas geleden een bmw 6 serie helemaal ingepakt met deze folie en had een stuk over dus ik dacht is wel leuk op mijn spiegels ik heb ook mijn handgrepen er mee gedaan en afgelopen weekend mijn chromen grill mat zwart gemaakt wij gebruiken hiervoor altijd 3M carwrap met controltac lijmlaag is wel aan de prijs maar superfijn om mee te werken

              #18078465
              ahrend
                Lid sinds:
                31 December 2005

                @Riket wrote:

                Ik zit zelf in de belettering en doe dus ook veel carwrap heb pas geleden een bmw 6 serie helemaal ingepakt met deze folie en had een stuk over dus ik dacht is wel leuk op mijn spiegels ik heb ook mijn handgrepen er mee gedaan en afgelopen weekend mijn chromen grill mat zwart gemaakt wij gebruiken hiervoor altijd 3M carwrap met controltac lijmlaag is wel aan de prijs maar superfijn om mee te werken

                Ja ja ,toevallig een stuk over ,en bij die BMW is nu een voorscherm minder gewrapt :jerry .Is dat nu gedaan, zoals je al die filmpjes op you tube kunt vinden,met fohnen enzo ?

                #18078466
                Riket
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 January 2011

                  het is een bepaalde slag niet te warm maken en een ruim stuk folie nemen en als de spiegel klaar is voorral goed nafohnen zodat je de folie “dood” föhnt dit moet minimaal tot 90 graden anders ligt je folie er binnen een jaar weer vanaf

                  #18078467
                  Decrosser
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 September 2010

                    Foto zetten is nog meer werk!

                    #18078468
                    thereaper
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 March 2011

                      zier er inderdaad erg mooi uit.
                      kunnen je niet een groepskorting regelen? :jerry

                      #18078469
                      Decrosser
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        2 September 2010

                        Per spiegel ben ik er ongeveer 2,5 uur mee bezig geweest….

                        #18078470
                        Silver
                          Lid sinds:
                          7 July 2006

                          Ziet er heel goed uit!

                          #18078471
                          Riket
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            13 January 2011

                            @Decrosser wrote:

                            Per spiegel ben ik er ongeveer 2,5 uur mee bezig geweest….

                            Alle begin is moeilijk ik doe ongeveer 15 tot 30 min over 1 spiegel…

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.