Buitenspiegel vervangen

Forumindex Forums Modellen Astra Buitenspiegel vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Slynxz

Fellow Astra rijders! Om mijn Astra weer een (kleine) upgrade te geven zat ik deze keer te denken aan een stel nieuwe buitenspiegels (denk nu aan deze: http://www.carstyle.nl/product/sportspiegel-trend-style-2-zwart/9915). Nu ben ik wat rond aan het zoeken naar informatie over hoe je die dingen moet vervangen. Het blijkt dat je het tweeterkapje in de Astijl van de deur los moet halen en je dan bij de schroeven / bouten kunt. Dit kapje dus:

Nu heb ik al wat zitten wrikken / frotten maar dat kapje wil niet echt loskomen :swear Weet iemand hoe die dingen vastgemaakt zijn? Met clipjes/haakjes ofzo en zo ja waar zitten die dingen dan? Zo nee, hoe moet ik het dan los krijgen? :hmmz

Alvast bedankt voor de hulp! :thumb

jericho
      Deelnemer

Die kapjes zitten echt geklikt.. Harder trekken dus! Ik moest wel 3 nieuwe klipjes halen, die drogen nogal eens uit en dan breken ze af bij demontage

TerryB
        Deelnemer

Mooie spiegels! Lees wel dat ze alleen manueel gesteld kunnen worden en jij elektrische verstelbare spiegels heb!

J.Eland

Deze spiegels staan ook op EBAY Duitsland.
            Ga daar maar eens kijken electrisch en al.

Wat de monage betreft: er zitten drie witte kleine nylon pluggen in.
            Bij de fabricage word het gat van de buitenkant af erin geslagen.
            Dan veroorzaakt deze manier een scherp randje aan de binnenkant.
            Daar blijft het pluggetje op hangen. Gewoon even doortrekken en de
            kapotte pluggetjes vervangen. Als je dan wijs bent doe je voor montage
            een beetje silicone vet op de pluggen dan gaan ze er later beter uit.

NoFear1696
            Deelnemer

ik heb dia kapjes van de week nog losgehaald. je moet idd niet te voorzichtig zijn en de drukkers zou ik alvast nieuw halen want die gaan idd stuk,

Slynxz

@TerryB wrote:

Mooie spiegels! Lees wel dat ze alleen manueel gesteld kunnen worden en jij elektrische verstelbare spiegels heb!

Afbeelding was alleen om aan te geven wat. Zijn er ook elektrisch ;) Mbt plugjes, waar haal ik die, wat zoek ik überhaupt? Iemand ideeën mbt knipperlicht. Hoe dien ik die aan te sluiten? Dank voor de hulp!

jericho
                Deelnemer

Bij de dealer moet je plugjes halen, kosten geen drol! Ze weten wel wat je bedoelt als je het over de tweeterkapjes hebt.

Paintballer
                  Deelnemer

Heb van de week mijn speakers vervangen in mijn Astra G en even zo’n setje gehaald

Kun je ook gebruiken om dus het kapje van je buitenspiegel te verwijderen of zoals ik dus het deurpaneel.Beschadigt zo weinig en je trekt niet de rotzooi kapot.Setje kostte me maar +/- €10.

Corjan
                    Deelnemer

@Paintballer wrote:

Heb van de week mijn speakers vervangen in mijn Astra G en even zo’n setje gehaald

Kun je ook gebruiken om dus het kapje van je buitenspiegel te verwijderen of zoals ik dus het deurpaneel.Beschadigt zo weinig en je trekt niet de rotzooi kapot.Setje kostte me maar +/- €10.

Vraagje
                      Waar heb je zo,n setje gehaald ?
                      BVD

Paintballer
                      Deelnemer

@Corjan wrote:

Vraagje
                        Waar heb je zo,n setje gehaald ?
                        BVD

Heb het hier in Hilversum bij Eddy Vos oftewel Imbema Groep(nieuwe naam) gehaald.
                        Je kunt het ook bij de Brezan halen bij jou in de buurt,daar had ik ook geïnformeerd.

NoFear1696
                        Deelnemer

dat is een verrekt handig setje :thumb ga ik ook halen king:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.