buitenlucht afsluiten

Forumindex Forums Modellen Astra buitenlucht afsluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246613
    bleu-angel
      Lid sinds:
      1 February 2012

      hoi kan iemand mij vertellen hoe ik dat knopje aan krijg ik neem aan dat er een lampje in zit ,van de buitenlucht afsluiten heeft dat met de airco te maken want die doet het ook niet meer?

      #17993133
      opel-motorsport
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2009

        dan zou ik toch de zekering controleren en de buitenlucht afsluiten werkt nie op de voorruitverwarmingstand van de kachel rest doet hij het wel op

        #17993134
        bleu-angel
          Lid sinds:
          1 February 2012

          dus het heeft niks met de airco te maken ?

          #17993135
          bleu-angel
            Lid sinds:
            1 February 2012

            zou er dan 1 zekering zitten voor dat ene lampje voor de rest werk alles behalve de airco

            #17993136
            opel-motorsport
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 April 2009

              controleer dan eerst even je zekeringen zo kunne we dat miss al buitensluiten

              #17993137
              xladage
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 July 2008

                Even voor de goede orde: dit heet de recirculatie.
                Heb je gecheckt dat de recirculatie misschien gewoon werkt maar je lampje stuk is.
                Heb je gecheckt dat de blower niet op de raam-stand staat, want dan werkt de recirculatie sowieso niet (zet dus op standje hoofd + voeten, en probeer dan nog eens)

                #17993138
                Dolby
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 May 2008

                  De recirculatie knop kun je heel makkelijk testen of hij werkt. Draai je dashboardkasje los. Daarachter zie je de verwarmingshuis.Als je op de knop aan of uit zet. Zie je de grote klep of open of dicht gaan. En zoals hierboven geschreven is het werkt alleen niet als je hem op de raamstand heb staan. Als je hem op de andere standen zet werkt het wel en gaat ook het lampje aan. Zet je hem terwijl de knop aanstaat naar raam-stand. Gaat het lampje automatisch uit. :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.