Brochure Zafira Tourer 2015 / specificaties

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Brochure Zafira Tourer 2015 / specificaties

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277226
    Katge
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2016

      Binnenkort kan ik m’n onlangs gekochte Zafira Tourer (1.4-140pk) ophalen. Hij is van midden 2015. Op basis van kenteken vind ik op internet dat cataloguswaarde 35.080,- euro zou zijn.
      Klinkt stom, maar ik weet niet welke uitvoering het is en wat er precies allemaal op zit.

      Er zit op: Tweede zitrij “Lounge”, Flexconsole (verschuifbare middenarmsteun vóór met opbergvak) met sfeerverlichting in deuren en middenconsole, Navi 950, metallic lak, afneembare trekhaak.

      Hoe kan ik met zekerheid achterhalen dat het een Cosmo is, of is het een andere uitvoering met allerlei extra’s?

      Als ik brochure van 2015 heb, kan ik misschien bepalen welk model het is en wat er allemaal (aan extra’s) op zit.
      Iemand die brochure digitaal beschikbaar?

      #18322289
      DirtyDutchman
        Lid sinds:
        2 July 2016

        Het enige wat ik kon vinden is dit: http://docplayer.nl/4954093-Consumentenprijslijst-opel-zafira-tourer.html

        Ik haal toevallig mijn Zafira tourer Cosmo (Bj. 2012) op deze zaterdag en die zit met de nieuwprijs op 41.000,-

        #18322290
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Dit kun je checken met jouw chassie nummer via het online epc programma. Dan krijg je precies te zien welke uitvoering je hebt waar en wanneer hij van de band is gerold. enzo.

          #18322291
          Katge
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 July 2016

            Dank ‘DirtyDutchman’! Ik heb nou prijslijst en een brochure.


            @Dolby
            : dank voor de tip. Maar ik kan het ‘online epc programma’ nergens vinden. Heb je misschien een link? Bij voorbaat dank!

            #18322292
            Dolby
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2008

              @Katge, Zie deze link http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/” onclick=”window.open(this.href);return false;

              Daar kun je jouw chassie nummer invoeren en dan krijg je precies te zien welke uitvoering jij hebt.

              @Katge wrote:

              Dank ‘DirtyDutchman’! Ik heb nou prijslijst en een brochure.


              @Dolby
              : dank voor de tip. Maar ik kan het ‘online epc programma’ nergens vinden. Heb je misschien een link? Bij voorbaat dank!

              #18322293
              Katge
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 July 2016

                Dank voor de link. Bij het chassisnummer van de huidige Zafira geeft het alle gegevens.
                Het door de Opeldealer opgegeven nieuwe chassisnummer voor onze nieuwe Zafira wordt echter niet herkend
                :hmmz

                #18322294
                DirtyDutchman
                  Lid sinds:
                  2 July 2016

                  Via de link kun je volgens mij alleen de Zafira A en B opzoeken, de nieuwe C staat er niet tussen.

                  #18322295
                  Katge
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 July 2016

                    Dank ‘dirtydutchman’, dat is een geruststelling. Tig keer geprobeerd en begon me al af te vragen of er wat mis was met mijn chassisnummer.

                    Als iemand nog een andere suggestie heeft…

                    #18322296
                    DirtyDutchman
                      Lid sinds:
                      2 July 2016

                      Misschien even langs de opel dealer en daar even na vraag doen,die kunnen je vast wel helpen. :thumbup

                      *Edit* Als ik het zo bekijk in de prijslijst:

                      Je geeft aan dat je de 140 PK versie hebt en dat je via je kenteken op een prijs van €35.080 komt,
                      schijf voor je zelf de extra’s op + de prijzen en tel die bij de prijzen hieronder op,
                      ga je bij de cosmo ver over de €35.080 kun je wel zeker zijn dat je een edition hebt.

                      1.4 Turbo Start/Stop 6 versnellingen Edition 103 (140pk) €28,395
                      1.4 Turbo Start/Stop 6 versnellingen Cosmo 103 (140pk) €32,345

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.