Bredase Astra rijder

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Bredase Astra rijder

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238955
    addyastra
      Lid sinds:
      12 August 2011

      Hallo allemaal,

      Ik stel me ook maar even voor hier. Mijn naam is Addy, 36 jaar en woon weer in Breda na 3,5 jaar in Middelburg te hebben gewoond.
      Sinds deze week rijd ik in een Astra G Station 1.6 8v uit 2000. Ik heb ooit in een Astra F Station 1.8 CD uit 1992 gereden, fijne auto maar die roeste een beetje veel.
      Tussendoor wat Fiat gereden en 5,5 jaar in een Scenic RXI 2.0 16v uit 2000. Deze hebben ze vorige maand totall-loss gereden en zodoende ben ik bij deze Astra uitgekomen.

      Hij ziet er voor zijn leeftijd nog goed uit en tot nu toe vindt ik hem lekker rijden. Hij komt van een Opel dealer waar hij altijd in onderhoud is geweest en hij had maar 1 eigenaar voor mij gehad. Km stand ca 100650.
      De bandjes zijn ook uit 2000, zijn stalen velgen met wieldoppen. Maat 185/65/15 – 6J – ET – 49 – 4 x 100.
      Ik ben een beetje aan het zoeken naar 16 inch of 17 inch gebruikte of niet te dure nieuwe velgen maar ik wist niet zo goed waar je op moet letten zoals de ET waarde etc en zodoende kwam ik via het carclean forum hier terrecht. Top. :thumb
      Ik ga eerst maar eens wat inlezen.
      Groeten Addy

      #17893204
      harryastra
        Lid sinds:
        13 November 2006

        Welkom opt forum! Mooie nette auto :thumbup Vond alleen bij mijn eigen astra de 1.6 8v tegevallen qua prestaties t.o.v. de 16v. maar is natuurlijk een kwestie van wennen.

        Voor sportvelgen onder de station zou ik gaan voor de standaard sport velgen van de Astra G serie:

        Veel veilige kilometers toegewenst

        #17893205
        addyastra
          Lid sinds:
          12 August 2011

          Dank je voor je reactie, dat zijn inderdaad mooie velgen ik zal daar eens naar kijken. Mooie astra ook trouwens.
          De 8klepper is inderdaad geen snelheidsmonster, de Scenic had 140 PK en de Astra 75 PK, maar dat gaat ook wel wennen.

          Groet,
          Addy

          #17893203
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            welkom hier :thumb

            #17893202
            addyastra
              Lid sinds:
              12 August 2011

              Thanks.

              #17893206
              Fct_blondi
                Lid sinds:
                12 August 2010

                welkom hier en veel plezier! nette astra!
                p.s als je nog op zoek bent naar de velgen op de foto die harryastra postte,,ik heb een set liggen, 4 banden en velgen, 2 nieuwe banden (circa 500km mee gereden!) andere 2 banden ook in goede staat :thumb
                velgen zien er netjes uit.
                dus mocht je er belang bij hebben, stuur me even een pm. Kan ik je evt ook foto’s sturen king:
                grtjs

                #17893207
                RISL
                Moderator
                  Lid sinds:
                  24 January 2011

                  Hey, welkom hier!
                  Kom regelmatig in Breda, dus wie weet kom ik je nog eens tegen ;)

                  Veel plezier hier op het forum.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.