brandstog pomp vraagje

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) brandstog pomp vraagje

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    mongolecorsa

nee ik heb de ombouw niet gedaan heb hem zo gekocht meteen met keuring dus 2.0 op kenteken
      ik weet dus verder niks van de auto ja weet wat ik nog wil en tot nu aan gedaan is

wim-v6
      Deelnemer

Wissel de ppmp gewoon is met die van een Corsa/Tigra 1.4 16V – 1.6 16V van de sloop, als ie dan goed rijdt zat er nog een singlepoint pomp in.

Willem

Klopper

Hoe is het te zien welke pomp er aangesloten zit, en waar moet ik dan precies gaan zoeken? Want de vorige eigenaar van mijn auto is naderhand gezien best wel een prutser geweest, dus betwijfel ik ‘t of ik nu wel alles uit m’n blokkie haal.

Ook het knallen van de onverbrande benzine klinkt bekend in de oren als ik ‘m onderin trap bij het wegrijden.

mongolecorsa

kijk dat heb ik ook maar begint nu wel beter te worden nu ik alles upgrade
            dus daarom wil ik ook mijn pomp upgraden maakt niet uit als het overkill is
            en ff een andere vraag een eco blok een x20xe past die zo over? want daar over hoorde ik dat daar een supercharger oppast en de c20xe niet naja alles kan maar die is niet zo sterk daar in

mongolecorsa

ow trouwens pomp is vervangen doet et beter nu helaas geen grote walbro maar dat is dan maar voor later

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.