Brandstoftoevoer probleem!!! OPGELOST!

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Brandstoftoevoer probleem!!! OPGELOST!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231218
    DETTD
      Lid sinds:
      15 August 2010

      Halo ik rijd al een tijdje met mijne kadett maar ik heb het probleem nog altijd niet kunnen oplossen! dus mijne pomp levert niet genoeg brandstof! als ik die start eerste honderd meters rijdt ie goed maar dan begint mijne mototor minder en minder brandstof te krijgen! aan de filter en de brandstofpomp ligt het zeker niet!

      mss trekt ie ergens valse lucht of mss trekt ie vacuum in de tank??

      of mss andere brandstofdrukregelaar??? moet ik dan een van 4,5 bar aanschaffen???

      alle hulp is welkom!!

      #17799669
      otdh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 March 2010

        hoe weet je zo zeker dat die te weinig brandstof krijgt??

        air/fuel meter ofzo erop??
        of meet je dan de druk in de rail

        op een std motor is 3bar in elk geval genoeg

        en, als t idd te weinig brandstof is, kan t best zijn dat je pomp versleten is, t filter dicht zit of t aanzuigkorfje los gelaten is in de tank

        temp. sensor al vervangen?

        #17799670
        DETTD
          Lid sinds:
          15 August 2010

          [rquote=1844390&tid=140716&author=otdh]hoe weet je zo zeker dat die te weinig brandstof krijgt??

          air/fuel meter ofzo erop??
          of meet je dan de druk in de rail

          op een std motor is 3bar in elk geval genoeg

          en, als t idd te weinig brandstof is, kan t best zijn dat je pomp versleten is, t filter dicht zit of t aanzuigkorfje los gelaten is in de tank

          temp. sensor al vervangen?[/rquote]

          Als die stationair draait dan dan draait op 3 bar maar vanaf dat ik begin te rijden hoor ik aan de pomp dat het niet genoeg brandstof krijgt! neen aan de filter en pomp ligt het niet ik heb een bullet filter van sytec! maar elke keer als ik filter wou uitkuisen dan zat er zo goed als geen vuil in de filter!! maar hij ging to eventjes beter daarna!

          ik heb wel een benzinetank van gte heeft dat ook een aanzuigkorfje ja? dan zit ie wss verstropt!

          #17799671
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            Precies, wou ik net zeggen!! Dat nylon filtertje op het aanzuigbuisje….

            #17799672
            Febe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 November 2004

              Tankbeluchting OK?

              #17799673
              DETTD
                Lid sinds:
                15 August 2010

                brandstoftovoer OK nu. Brandstofkorfje uitgekuist! zo simpel kan het zijn soms :)! maar je moet het weten!
                Wat een racemachine!
                thank you very much!

                #17799674
                Sebbe GSI
                  Lid sinds:
                  26 July 2008

                  Had ik ook bij me D kadett liep mooi maar in eene keer niet meer starten was het hele fitertje op de aanzuigbuis verstopt rot werk om die er uit te krijgen, filltertje van de buis af gehaald komt er niet meer op want heb al filter bij me pomp die een stuk makerlijk te vervangen is.

                  Was ook geen wonder dat die verstopt raakte na 10 jaar stil staan.

                  Groeten bas

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.