brandstoftank kadett c

Forumindex Forums Modellen Kadett brandstoftank kadett c

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268131
    ditten16
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 December 2010

      Hoi,
      Ik heb een kadettje c coupe staan maar ik zou er een c20xe willen in plaatsen.
      Graag had ik geweten waar de toevoer zit aan de benzinetank, er zijn namelijk 2 buisjes, een dik en een dun.
      Volgens mij denk ik dat het dikste buisje de toevoer is naar je benzinepomp en het fijnste buisje de retour is.
      Kan er mij dit iemand bevestigen dat dit juist is voor ik iets verkeerd doe.
      En nog iets , hoe kan ik weten wat de input van mijn benzinepomp is, welke kant de benzine door moet want als ze verkeerd aangesloten is zal ze waarschijnlijk niet goed werken denk ik toch.
      Alvast bedankt

      #18253156
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        In welke uitvoering Coupe ligt de benzine tank nu ? in een 1200 of 1600 wagen ?
        Als het een 1200 wagen is heb je geen retour.

        #18253157
        jethro
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2008

          Wat is de diameter van het dikste buis?
          Als het een E-tank is moet deze 12mm zijn, en daar moet ook de benzine pomp op aangesloten worden.
          De 8mm aansluiting van de pomp komt de benzineleiding op, die naar vooor loopt.

          Enne JvV…………….
          Denk dat er vele eigenaren de DETT hebben gehad in zijn wilde leven, daarbij vast wel een keer een benzinetank gewisselt. ;)

          :jerry :kewlpics

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.