brandstofrail

Forumindex Forums Modellen Calibra brandstofrail

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    sram
    Deelnemer

he hallo weer .mijn brandstof rail lekt uit het ventieltje nu is mijn vraag. is het zwarte dopje die hierop zit de afdichting.of moet het ventieltje zelf afsluiten.de motor is een c25xe.en dan nog een vraag.mijn auto vindt ik in het lage toerental gebied te langzaam optrekken pas na de 3.5/4 gaat ie er als een raket vandoor.kan ik dit op een of andere manier verhelpen doormiddel van …….. .er zitten al snelle nokkenassen met verstelbare tandwielen in , en een /luchtfilter k/n , en hij is gechipt alvast bedankt.

wim-v6
      Deelnemer

Ventieltje moet zelf afsluiten.

Dopje is enkel een stof kapje.

Willem

sram
        Deelnemer

bedankt wim .dan moet ik dus ff het ventieltje na gaan kijken:wors:wors

wim-v6
          Deelnemer

Jupzz, denk het ventieltje zelf overleden is na minimaal 13 jaar trouwe dienst.

ik weet niet of deze los te krijgen is??

anders uit een andere rails draaien.

uit bijna alle multipoint railsen zal ie passen.

en ja Weinig vermogen bij laag toeren, daar hebben wij V6 rijders allemaal last van.

en meestal bij tunen word dat alleen maar erger.

willem

sram
            Deelnemer

zodra het een beetje droog gaat worden ga ik er ff na kijken.en ja het lijkt erop dat ie na de veranderingen in het lage toerental gebied slechter is geworden.nu moet ik binnenkort de koppeling laten vervangen dus zat ik zelf te denken om gelijk een lichter vliegwiel erin te laten monteren.

Jerremy
              Deelnemer

ah, kijk is aan nokkenasjes erin. :D

Waar ga je dat vliegwiel halen..
                MTech ? vraag eerst maar is aan ze of je ‘m nog moet afdraaien eerst zelf, ofdat deze al goed is nu.
                Zoals ze ze voorheen verkochten zijn ze te ondiep nl. (of wel te dik)

sram
                Deelnemer

he hallo volgens mij heb ik ze van jou gekocht toch of niet.hoe is het ermee.de tandwielen waren wel een probleem een hoop monteurs waren een beetje te bang volgens mij om ze af te stellen.overal waar ik kwam zeiden komt goed geen probleem maar als ik het startsein gaf was er altijd wel iets .uuuu de monteur is net opvakantie dus over een week of 5 zal ik ff bellen.of ,ik bel je wel ff .moet nog gebeuren.en ga zomaar door.maar uit eidelijk toch nog iemand gevonden.en ik moet zeggen perfect setje .alleen in het lage toerental wil ie niet.dus daar wou ik nu ff naar gaan kijken of hier nog iets aan te doen is.dus vandaar dat ik aan het vliegwiel moest denken..is alleen nog maar een beetje orientatie maar de koppeling moet een keer gebeuren dus vandaar.jij had er toch ook nog een,al in gebruik?wel alvast bedankt voor de tip.

sram
                  Deelnemer
                    Quote:
                    origineel gepost door wim-v6
                    Jupzz, denk het ventieltje zelf overleden is na minimaal 13 jaar trouwe dienst.

ik weet niet of deze los te krijgen is??

anders uit een andere rails draaien.

uit bijna alle multipoint railsen zal ie passen.

het is inderdaad het ventieltje je kan hem er zo uitdraaien. het leertje is inderdaad versleten.morgen maar ff naar de opel dealer bellen kijken of deze nog te bestellen is .en anders ff op de sloop kijken of daar een auto staat met een brandstof rail.:thumbup

sram
                    Deelnemer

bij de opel dealer moet je een hele nippel bestellen voor 35 euro.maar je hebt dan aleen het binnenste gedeelte nodig.want bij mij zit deze nippel gewoon vast aan de rail.dus toch maar ff op de sloop gekeken en hier stond een omega .dus heb em hier uitgedraaid . het koste niks .en probleem opgelost.:thumbup

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.