Brandstofmeter + stuurbekrachtiging

Forumindex Forums Modellen Corsa Brandstofmeter + stuurbekrachtiging

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227277
    Dillenvd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2010

      Hallo allemaal,

      Ik heb sindskort een Corsa uit ’99 (zie ‘even voorstellen) en tijdens het rijden zijn mij een aantal dingen opgevallen.

      1. Mijn brandstofmeter reageert extreem op schommelingen op de tank, het zal wel iets met de vlotter te maken hebben maar is dit ook op te lossen?

      2. Het sturen naar links gaat opmerkelijk soepeler dan naar rechts, het is niet echt heel storend want je raakt er wel aan gewend hoor, maar iemand enig idee wat er mee zou kunnen zijn? (laatst nog alle banden opgepompt)

      Gr Dillen

      #17744384
      .357 magnum
        Lid sinds:
        17 September 2010

        origineel gepost door Dillenvd
        Hallo allemaal,

        Ik heb sindskort een Corsa uit ’99 (zie ‘even voorstellen) en tijdens het rijden zijn mij een aantal dingen opgevallen.

        2. Het sturen naar links gaat opmerkelijk soepeler dan naar rechts, het is niet echt heel storend want je raakt er wel aan gewend hoor, maar iemand enig idee wat er mee zou kunnen zijn? (laatst nog alle banden opgepompt)

        Gr Dillen

        Ik heb een corsa c en wat betreft het stuuren doet hij precies het zelvde.
        Lings gaat makkelijk en rechts gaat zwaarder.
        Bij mijn garage zijden ze dat het een typische corsa kwaaltje is.

        #17744385
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          EPS laten Calibreren, dan stuurt ie weer goed.

          Willem

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.