Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Brandstofleidingen onder auto corsa b gsi 1996
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 september 2017om 10:34 door nismopower.
-
AuteurBerichten
-
29 augustus 2017 om 12:57 #18347647
Hallo,
Heb gezocht hierop maar kon niks vinden dus probeer het even zo, excuses als het toch al ergens besproken is.
Zondag waren we bezig met de corsa, moet veel gelast worden enz.
Je raad het al… We waren enthousiast bezig en waren hellemaal 100% vergeten te kijken of de las in de buurt van de leidingen liep…
En uiteraard de boel ontsteekt en was even chaos. :help:
Nou nu naar het punt, we hebben dus nieuwe leidingen nodig die onder de auto lopen. Zover ik kon zien waren het er drie.
Gelijk even ook een vraagje, waarom zijn er 3 leidingen ? Je hebt toch gewoon aanvoer en retour thats it ?
Maar dus de vraag is waar kan ik hieraan komen, heb lopen googlen voor leven maar vind niks..
Alvast bedankt !!29 augustus 2017 om 13:06 #18347648dat is mooi klote..
maar je hebt idd voeding en retour.. maar ik dacht ook het koolstoffilter in het rechterspatbord waar een leiding van naar je tank loopt..als je geen nieuwe of goed gebruikte leidingen kunt vinden op de sloop of op onderdelenlijn.nl is dit wellicht een optie..
https://www.autosportcompany.nl/fluid-transfer/aluminium-leiding.html <== leidingen zelf buigen en maken..
als je zelf rond gaat kijken voor leidingen.. zoek iets dat benzine bestendig is.. niet elke slang/leiding is hiervoor geschikt..30 augustus 2017 om 09:45 #18347687Heb je geen remleidingen geraakt?
Die lopen ook onder de auto naar achteren.Eventueel weet ik in Leersum bij een kennis van me nog een sloop Corsa B GSi te staan.
Nummer kan ik je via PB geven.30 augustus 2017 om 10:23 #18347692Nee zover ik kan zien alleen brandstofleidingen.
Ik hou het even in mijn achterhoofd ben nu met FSRS aan het mailen erover.30 augustus 2017 om 13:58 #18347706Kijk even op onderstaande linkje. Meerdere plaatjes, vanaf nummer 7. Tipje: als de tekst in t Frans staat en het is zoals bij niet mn beste taal, dan kan je rechts boven Engels kiezen :applause02:
Succes :good-job:
Greetz Emiel
30 augustus 2017 om 14:08 #18347708[quote quote=18347706]Kijk even op onderstaande linkje. Meerdere plaatjes, vanaf nummer 7. Tipje: als de tekst in t Frans staat en het is zoals bij niet mn beste taal, dan kan je rechts boven Engels kiezen
Succes
Greetz Emiel
[/quote]
THnx handige site zeg !! :D
14 september 2017 om 10:34 #18348154Even een nieuwe vraag, kan ik gewoon rubberen gevlochten brandstofslang gebruiken ?
Kan namelijk niet echt een sloop corsa vinden met de leidingen erop.
Dacht aan zoiets :
https://www.dutchcarparts.nl/auto-onderdelen/universeel/autoslangen/brandstofslang-gevlochten&artid=G4324-10053_-_158
Of moet ik dan iets anders hebben ?Mvg maurice
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.