Brandstofdrukregelaar

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Brandstofdrukregelaar

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17685474
    sebastiaankadettcabriogsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 November 2005

      nee of vacuum slang laten zitten en op 2.5 bar af stellen

      of slang los trekken en op 3 bar zetten

      ik raad het laatste aan, weet je zeker dat je goed zit, vaak staat 3 bar wel aan gegeven en is het de vraag waar 2.5 bar precies zit (bij mij tenminste)

      #17685475
      GSI Racer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 June 2009

        Mooi.

        Nu gaat het me wel lukken!

        Volgende week gaat de motorswap gedaan worden.

        Thanks guys:wors

        #17685476
        jason
          Lid sinds:
          1 July 2004

          nog beter….
          van mij een standaart 3bar druk regeaar krijgen.
          en mij met de verstelbare laten rommelen:D:D

          #17685477
          GSI Racer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 June 2009

            Echt niet:jerry

            Heb deze van Ebay.de

            Kost 80 euro.

            Dus dan weet je dat…..:D

            #17685478
            trikkeslalom
              Lid sinds:
              11 September 2009

              Hallo heb ook een c20xe M 2.5 nu is mijn brandstofdrukregelaar stuk kan ik nu één plaatsen van 3 bar of is dit schadelijk voor de motor

              [rquote=1692547&tid=127786&author=freek corsa]Klopt.

              C20XE M2.5 heeft bij vol last 2,5 bar.

              Stationair 2,0 bar.[/rquote]

              #17685479
              McKaamos
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 December 2009

                [rquote=1848948&tid=127786&author=trikkeslalom]Hallo heb ook een c20xe M 2.5 nu is mijn brandstofdrukregelaar stuk kan ik nu één plaatsen van 3 bar of is dit schadelijk voor de motor

                [rquote=1692547&tid=127786&author=freek corsa]Klopt.

                C20XE M2.5 heeft bij vol last 2,5 bar.

                Stationair 2,0 bar.[/rquote][/rquote]
                Als je blok geen extra brandstof nodig heeft zal hij hooguit te rijk staan en daardoor beroerd lopen of doodleuk verzuipen.
                Eventueel zou de computer via de lambdasensor nog kunnen meten dat hij teveel inspuit en de dutycycle van de sproeiers omlaag brengen tot de motor niet meer te rijk loopt.

                1 bar extra druk is opzich niet schadelijk, maar veel teveel druk kan betekenen dat je de sproeiers uit hun zittingen blaast en je blok een dikke plens benzine over zich heen krijgt.

                #17685480
                trikkeslalom
                  Lid sinds:
                  11 September 2009

                  ok bedankt

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.