Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › brandstofdrukprobleem
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 april 2009 om 18:28 #1720963928 april 2009 om 08:37 #17479500
wat is het probleem dan? beetje uitleg is nooit verkeerd:vertag
28 april 2009 om 09:48 #17479501hey mark zou je me anders even kunnen toevoegen op msn weet nog niet helemaal hoe het hier werkt kan ik je nader uitleg geven mvg wesley adres is wesley_stuart@live.nl mvg
28 april 2009 om 10:05 #17479502hier alvast een beetje gesprek stof
heb een kadet 1.2 omgebouwd naar c2.0xe
verder alles goed gegaan had alles voor ombouw daar ik veel van zulk soort autos gesloopt en omgebouwd heb
nu komt het
heeft ruime tyd goed gelopen tot heden
begon in te houden
alles na gekeken eerst comp meting gedaan 10.4 alle cilinders
ok toch
bougies vervangen kabels vervangen ontsteking met kap en rotor vervangen injectoren gewisseld
toen kneep ik retourleideng dicht en liep al gelyk stuk beter
brandstofdruk probleem zou je zeggen
meten maar 2.o bar te weinig toch ok brandstofdrukregelaar gewisseld zonder resultaat dan maar tank leeg halen op vermoeden van water of rotzooi on tank geen resultaat pomp gewisseld tot drie maal toe geen resultaat nu loopt ie zelfs niet meer goed met de leiding dicht 3e cilinder doet niet mee wel vonk ook hoor ik de injector tikken van derde maar geen werking heb zo n beetje alles gehad en begon al te denken aan slechte cilinder maar dan zou de compressie veel lager zyn vreemd hoop dat iemand deze ervaring ook al eens opgedaan te hebben en my hier nuttige tips kan geven mvg wesley28 april 2009 om 11:03 #17479503nog meer mensen die even met me mee willen denken gr
30 april 2009 om 22:02 #17479504Hey,
Weet je zeker dat je geen rommel in je leiding, brandstof
rail hebt. Als ik jou was zou ik de rail eens goed bekijken.
Ik weet niet wat voor pomp je erachter hebt, maar ik heb
zn hogedruk pomp van pierburgh en die heeft ook nog een
heel klein filtertje in de ingang zitten. Houdt hij de hele tijd
in, of als je door een bocht heengaat ofzo. Weet je zeker
dat je pomp ook de druk levert die hij moet leveren, anders
de pomp even los testen met een drukmeter.Succes.
1 mei 2009 om 06:24 #17479505bedankt voor je reactie maar leidingen zyn nieyw rail ook vervangen tank laten reinigen pomp is van gsi 16v houd continu in wat alleen opvalt is dat ie s morgens 2 straten beter loopt en dan is het weer kassa ga vandaag s een flinke kabel rechtstreeks trekken van accu naar pomp heb al s meegemaakt dat ie te weinig voeding krygt was project op school by omega deed ook raar en die had maar 6 volt op kabel misschien dat het hier aan ligt anders ga ik vandaag van n vriend de leidingen van zyn astra turbo naar myn blok trekken pomp doorverbinden en dan s kyken wat ie doet mvg wesley
1 mei 2009 om 06:26 #17479506hoop dat ik straks kan zeggen;myn kadett is een raket
1 mei 2009 om 09:33 #17479507kabels getrokken geen resultaat dalyk maar even leidingen van astra turbo naar myn blok trekken misschien dat t probleem in tank zit mvg wesley
1 mei 2009 om 09:35 #17479508f voor alle duidelyk heid by originele xe hoef ik toch geen hogedruk pomp te monteren of wel moet met originele ook functioneren
1 mei 2009 om 10:08 #17479509probeer allereerst even punten en komma’s in je berichten te gebruiken. leest een stuk makkelijker! :P
1 mei 2009 om 10:20 #17479510ok, dan kun je nu ook even meedenken met het probleem!
1 mei 2009 om 10:22 #17479511leest idd wat ongemakkelijk mijn excuses!
1 mei 2009 om 10:24 #17479512net benzineslang gehaald,mensen wat n geld !30 euro voor 6 meter , ook nog volle korting ha ha
1 mei 2009 om 16:25 #17479513voor de calibra fans!!!!!!!!!!!! heb nog vol leer interieur liggen !niet kapot wel klein beetje vaal makkelyk zwart te poetsen weer !200 euro reacties via telefoon 0630920979
3 mei 2009 om 17:11 #17479514beste meedenkers ,heb denk ik het probleem gevonden! tikte gister met een 10 mm dop op de brandstofdrukregelaar en, ja hoor! probleem opgelost! lopen as een raket, alleen niet voor lang! na een paar straten weer t zelfde. nu moet ik iedere keer een tik geven op dat ding es ie weer slecht loopt .morgen even een andere erop zetten, heb nog een gebruikte liggen anders word t een nieuwe! mvg en houd jullie op de hoogte zodat als er mensen het zelfde probleem hebben ik ze hiermee van dienst kan zijn!!!!!!!!
3 mei 2009 om 18:59 #17479515haal anders een nieuwe instelbare regelaar.
Ik heb die van mij weg bij HG in duitsland..Als je toch nieuw wilt beter investeren in zoiets mocht je nog wat willen tunen aan de motor..
:agent
4 mei 2009 om 08:35 #17479516ok,enig idee wat dat ie kost mvg!
4 mei 2009 om 13:29 #17479517op zicht wel een betere investering ja! want als ie ingereden is ,moet ie wel nog gechipt worden . iemand een idee waar je ze voor een redelijke prijs kan krijgen?
6 mei 2009 om 06:23 #17479518gister brandstofregelaar geplaatst! zonder resultaat !zou dan toch de benzine pomp me aan het bekutten zyn ?
6 mei 2009 om 18:29 #17479519kan goed
7 mei 2009 om 06:00 #17479520wat dacht je van aan zuigbuis in tank?
7 mei 2009 om 06:08 #17479521op een of andere manier behoud ie gewoon zn druk niet! iemand verder nog ideeen?
7 mei 2009 om 15:46 #17479522Heb je al met een drukmeter gereden, hoeveel
druk heb je als hij dat doet. En wat is dan de
spanning over je aansluitpunten van je brandstof
pomp. Hoeveel mm uitgang heb je van je tank
naar ingang vd pomp, heb je die mss te klein?7 mei 2009 om 15:52 #17479523misschien blijven je injectoren hangen.. dan verlies je ook je druk..
anders maar weer eens naar maurice brengen..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.