brandstofdruk regelaar 20seh / c20ne

Forumindex Forums Modellen Kadett brandstofdruk regelaar 20seh / c20ne

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    custom

Mogguh..

Een half jaar terug stond ik langs de snelweg en de D deed het niet meer, thuis gekomen.. brandstofdrukregelaar vervangen.. en hij werkte weer prima.. Nu afgelopen weekend, zelfde verhaal.. ik rook al een dag of 2 wat benzinelucht bij de auto.. dus had al de slang van de aanvoer en retour vervangen. en de volgende dag nog steeds wat benzinelucht.. en wederom op de snelweg na een snelle bocht… stil komen te staan, afgesleept en de benzinedruk regelaar vervangen.. en loopt weer als een zonnetje, zonder benzinelucht deze keer.!

Hoe kan zo een drukregelaar kapot gaan.. en dan zeker 2 keer in een half jaar tijd, met 600km totala gereden.

Christian-tsx
      Deelnemer

wat voor tank heb je eronder zitten? GTE tank of 1 zonder schot erin?
        kan zijn dat je systeem bij een harde bocht even droog komt te staan en dat er daardoor wat kapot gaat.

custom

Ik heb de originele tank erin liggen.. zal daar wel aan liggen dan, want bijde keren was het een bocht naar rechts, waarbij de benzine dus naar links gaat :D…

Christian-tsx
          Deelnemer

ja dan weet ik dat wel voor 99% zeker;)
            heb nog wel een GTE tank tekoop in nieuwstaat:P

custom

die kost een vermogen.. en ik twijfel of ik de D erbij houd.. mijn kitcar is bijna klaar en met de 2100 km die ik ik 1 jaar heb gereden rijd ik ze liever in mijn kitcar natuurlijk.. Ik heb geen auto nodig, die is maar voro erbij.. dus ik heb zometeen 2 auto’s voor erbij..

custom

Nou… vanmorgen reed ie prima :D gelukkig, lekker vlot en de benzinelucht is ook weg.! gelijk nog wat slangetjes vervangen die waren al wat ouder natuurlijk. Ik denk toch wel aan de verkoop.. zal eens een topic maken binnenkort.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.