brandstof verbruik v6

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum brandstof verbruik v6

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
  • Auteur
    yentl5552

x25xe = 60.000 of 4 jaar volgens mij.

wim-v6
      Deelnemer

Y26SE, moet je kijken welke set er op zit, meestal ook gewoon 60.000km of 4jaar.

oldie666

nou dan kan ik nog 58000 km rijden
          he willem waarom heeft de 2.6 eigenlijk geen tc knop?
          de tc is heel happy! iets te peel power (op natte ondergrond)en hij gaat branden heel ieritant
          wat ik mijn nog afvraag is niveau regeling standaart bij deze auto’s ?het maakt niet uit wat ik in de koffebak gooi of achter de auto hang op het moment dat ik de auto start druk hij de kont omhoog net een citroen ,maar dan van betere qualitijd hoop ik!
          heb nog niet onder de auto gekeken wat er onder zit maar bij belasting gaat de koffebak duidelijk omhoog na het starten van de auto

wim-v6
          Deelnemer

Hoogte regeling op de Sedan is niet geleverd..

Dus zou er eens onder kruipen als ik jouw was.

Willem

oldie666

heb ik gedaan en uitgezocht het merk is van koni en mijn maat waar ik hem van heb
              heeft het er niet in gebouwd maar de eigenaar voor hem heb die de auto nieuw heeft gekocht heeft er er in laten bouwen
              het is een koni set die er in 2001 is in gebouwd niet orgineel maar werkt goed
              onder de motorkap zit een electrische pomp die de auto op hoogte houd,en bij de achteras zit een lastafhankelijk regelverntiel die het zaakje aanstuurt het is een universeel systeem die in de beginjaren 2000 voor de vectra en omega op de markt was gebracht door koni
              hopen dat het zaakje blijft werken ,heb de orginele schoks er niet meer bij als het toch een keer kapot gaat koop ik wel een setje orginele schoks

wim-v6
              Deelnemer

Wel geinig, maar zoiets zou je toch eerder op een Station verwachten..

Willem

oldie666

jep ik zie het nut er ook niet van in, het rijdt vrij stug lijkt ook een duur setje
                  je kunt het volgens mij vergelijken met de luchtvering van een rangerover het zelfde pompje zit er op
                  mercedes heet het ook een poosje gebruikt maar zijn er mee gestopt (in de begin jaren 90 al) ,die hebben ipdv aktieve veering
                  als het kapot gaat ga ik het zeker niet repareren maar vervangen door standaard shokbrekers en veeren
                  maar gelukkig is de auto verder standaard ik hou niet van auto’s die teveel zijn opgeleukt
                  niet goed voor de auto en het brandstofgebruik

wim-v6
                  Deelnemer

Mercedes:

We hebben hier een 300TD (station dus!!) Turbodiesel in onderhoud gehad, uit 1989, deze had al Hydraulische Vering eronder (daarvan brekern nogal eens de asjes in de Hydropomp, dan ligt ie met een paar dagen op zijn reet achter, en heb je geen stuurbekrachtiging meer..

Asje kan je gelukkig zo bij de mercedes bestellen (binnen een dag in huis!!)

Willem

8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.