brandstof tank kadett e 1985

Forumindex Forums Modellen Kadett brandstof tank kadett e 1985

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    GREY ILLUSION
    Deelnemer

ik ben opzoek naar een brandstoftank voor mijn e kadett.
      het gaat hier om een kadett e van 1985 met een cabarateur dus 42l tank.
      deze komt volgens mij overeen met de d kadett tank.
      wie heeft er nog een tank voor mij liggen, ik behoud liever de originele uitvoering dan dat ik met pijpjes en slangetjes moet klooten voor een injectie 52 l tank eronder te krijgen,,,maar als het niet anders is,,,,,dan moet het maar.

bart-gsi
      Deelnemer

http://www.fsrs-opelwebshop.nl/brandstoftank-opel-astra-f-kadett-e.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
        Neem contact op met fsrs opelwebshop om te kijken of deze passend is.. Vervang ook de vul en ventilatieslang… Heb bij me vectra een nieuwe tank eronder gehangen en om achteraf de slangen te vervangen is best wel een kutwerkje..

Vinci
        Deelnemer

Die tank past sowieso niet. Ben sowieso geen FSRS fan ook…

Hier meer kans:
          http://klokkerholm.nl/index.php?merk=OPEL&model=4144&filter=tank&zoekcriteria=&artikelnr=&geplaatst=&weergave=thumb” onclick=”window.open(this.href);return false;

Wat is gezegd over de slangen kan ik ook uit eigen ervaring beamen. Mocht je die ook niet kunnen vinden kan ik aan originele nieuwe komen.

saluma
          Deelnemer

@Vinci wrote:

Die tank past sowieso niet. Ben sowieso geen FSRS fan ook…

Hier meer kans:
            http://klokkerholm.nl/index.php?merk=OPEL&model=4144&filter=tank&zoekcriteria=&artikelnr=&geplaatst=&weergave=thumb” onclick=”window.open(this.href);return false;

Wat is gezegd over de slangen kan ik ook uit eigen ervaring beamen. Mocht je die ook niet kunnen vinden kan ik aan originele nieuwe komen.

jeeetje wat een geld zeg allemaal!!!!!!!! Niet normaal!!
            Een voorbeeld………..
            Een achterlicht voor de Kadett E over de €60,- dit gaat nergens over!!
            Sorry hoor,dit is wel erg veel geld.

Vinci
            Deelnemer

Onzin, moet je eens een originele gaan halen, die is ongeveer dubbel zo duur nog!!

midnight black
              Deelnemer

Dat is wel nieuw dan he. En dan moet je eens kijken wat er bij de gemiddelde sloper in de kliko verdwijnt. ..

Vinci
                Deelnemer

In de jaren 80 en begin jaren 90 waren Kadett onderdelen ook gewoon “duur”, en daarna werden er veel een hele periode gedumpt en vaak spotgoedkoop en dat is men normaal gaan vinden. Wen dr maar vast aan dat de onderdelen voor een Kadett de komende jaren alleen maar duurder en duurder gaan worden.

Vinci
                  Deelnemer

Het grappigste nog is dat die tank bij Klokkerholm kwalitatief vaak net zo goed is als origineel, en die bij fsrs niet, die zie je ook wel voor ongeveer 60 euro aangeboden. Eigenlijk is die voor 99 euro dus juist duur.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.