Brandstof relais, bromd en motor slaat niet aan,

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Brandstof relais, bromd en motor slaat niet aan,

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    tocus

hallo opel vrienden,

ik heb een probleempje het brandstof relais dat bromt, en daardoor slaat de motor niet aan,
      ik snap niet waar door dit komt, de eerste keer dat hij het kreeg, was na 3 km rijden en de motor sloeg uit en het relias bromde… (voor de rest geen dingen uitgevreten met de kabelboom) had al enkele 100den km gereden met deze boom…

wie weet wat het kan zijn? ik wil graag weer rijden, heb inmiddels een nieuw brandstofrelias,

complete schema.

m2.5 schema, hier kun je ook goed zien dat er een aansturing is naar alle sensoren met 1 draad (de rode in het schema..) (in mijn ogen een plus of een min toch?)

Prikkie
      Deelnemer

check ff de massa tussen blok en carrosserie. Met een slechte / geoxideerde massa wil je brandstofrelais nog weleens gaan brommen :-)

Vinci
        Deelnemer

Massa kabels ook altijd met een lik kopervet monteren, scheelt…

HOT ROD
          Deelnemer

Brandstof relais openen en de contacten goed bekijken. Waarschijnlijk zijn er enkele solderingen gescheurd, opnieuw solderen en het probleem is over.

kaneelschep
            Deelnemer

Leuke autos heb je allemaal!! :)
              wat voor sel is da?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.