Forumindex › Forums › Modellen › Manta › brandstof relais
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 juni 2011 om 15:45 #17230933
heb hier 2 brandstof relais liggen,
ofterwel de kraftstoffpumpenrelais.
Siemens 5wk2202
Siemens 5wk2204
welke is nu van mijn L-jetronic systeem in de gt/e
lag me wat van bij dat de oude gesneuveld was,
nu vind ik er hier nog 2, maar past een van deze op mijn wagen?7 juni 2011 om 18:36 #17795628ik heb hier een 5WK 2 204 liggen, komt uit m’n GSI van ’87 met Le-jetronic.(gele injectors +
koudstartinjector). Toen die kapot is gegaan heb ik die vervangen door ééntje van een modernere
Opel, werkt prima.7 juni 2011 om 19:41 #17795629kijk aan, bedankt.
vanavond weer lekker met de wagen bezig geweest.. zit ik mooi even te kijken naar de draadboom van het injectie gedeelte..
maar deze heeft ja een dubbel relais, dus de relais met siemens nummer ben ik dus helemaal niet nodig bij mijn systeem.het is de bedoeling geweest om er een LE jetronic op te zetten, maar bij nader inzien is dat plan weer teruggedraaid.
maar ik had vanmiddag nog wel in m`n kop dat ik een ander relais moest hebben,
maar dat is dus niet meer nodig :D
heb nu enkel een injectie LE jetronic kabelboompje over :P17 juni 2011 om 16:00 #17795630kan jij mij vertellen waar ik mijn draden van de brandstofpomp op kan aansluiten( A manta) ik heb geen stekker met 3 connectors maar met 4.. en een extra stekker bij de computer
17 juni 2011 om 16:02 #17795631de extra stekker bij de computer is welke kleur? groen is toerental signaal
en heb jij 4 connectors …??? dat weet ik zo niet,
was volgens mij altijd een plus signaal, een geschakelde plus signaal en een brandstofpomp signaal.dus de 4e? geen idee zo 1 2 3 even
17 juni 2011 om 16:06 #17795632als ik hem op contact zet en ik meet op de pennen van de stekker met 4 staat nergens spanning op. zelfde geld voor de extra stekker bij de computer. Die stekker bij de computer zijn wit en zwart witte draadjes
17 juni 2011 om 23:00 #17795633huh vreemd hoor.
zo heb ik het nog niet gezien.
meestal is die bij de cpu groen.
voor de toerenteller en bobine.en dan heb je de 3 polige stekker voor de brandstofpomp.
contact.
en startmotor.deze site heeft mij erg gehilpen met het inbouwen van injectie.
http://www.mantablog.nl/le-jetronic/” onclick=”window.open(this.href);return false;18 juni 2011 om 13:04 #17795634die kabelboom op de foto van de site is niet gelijk aan die van mij.
20 september 2011 om 18:21 #17795635@H-400 wrote:
ik heb hier een 5WK 2 204 liggen, komt uit m’n GSI van ’87 met Le-jetronic.(gele injectors +
koudstartinjector). Toen die kapot is gegaan heb ik die vervangen door ééntje van een modernere
Opel, werkt prima.Is dat dan nog een specifiek type opel? en zijn gewoon nieuw te krijgen?
20 september 2011 om 20:57 #17795636Zal morgen eens kijken in m’n GSI, voor het bestelnummer.
Ik had die gewoon besteld bij de Opel-dealer, met de originele bestelnummer als referentie.
Grtjs.21 september 2011 om 18:22 #17795637bestelnummer: 90 124 673
Kraftstofpumperelais. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.