Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › Brandstof probleem C20
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 april 2014 om 18:15 #17265256
Heren, Collega`s
Ik heb een C20xe laten behandelen, onderblok laten bewerken (Zuigers van Peugeot)
Kop laten bewerken. Flowen, afpersen, alles zou weer tip top moeten zijn.
Benzinepomp werkt correct, potje bovenop benzine-rail is 3 bar. 4 creme gekleurde injectoren.
GY-ECUNu wil de motor niet werken. hij weigert op toeren te komen. Maar als ik de retourleiding dichtknijp, dan vliegt de motor in toeren begrenzer.
Het betreft dus een cross wagen, maar weet iemand hoe het zit met de injectoren?
Blauwe injectoren moeten 3 bar injectoren zijn heb ik me laten vertellen, en creme is 2,5 bar geloof ik?
Iemand hier ervaring mee, dan hoor ik dit graag.
Vriendelijke groeten,
12 april 2014 om 20:22 #18228664Volgens mij zit je hier verkeerd: dit is het [HOW-TO] forum,
daar worden juist tips gegeven, niet gevraagd. :idea:12 april 2014 om 21:32 #18228665Topic verplaatst naar juiste forum deel
13 april 2014 om 08:03 #18228666Ik zou eerst de drukregelaar controleren. Dat potje op de rail. 3 bar injectoren werken wel op 2,5 bar en anders om, alleen is het inspuitbeeld niet optimaal
13 april 2014 om 08:39 #18228667Potje al vervangen, evenals een.complete rail. potje van bar zit er nu op.
maar met standaard ECU of gechipte ECU, beide keren blijft het probleem zich voor doen.Tips zijn welkom!!
13 april 2014 om 08:40 #18228668Potje van 3 bar uiteraard!!
13 april 2014 om 11:26 #18228669aanvoer en retour wel goed om
13 april 2014 om 12:30 #18228670Defecte drukregelaar. Ff vervangen voor een andere.
13 april 2014 om 19:32 #18228671Iemand toevallig nippels liggen voor aan de benzine rail? De inspuiting en de retour ?
Graag een spoedige reactie
14 april 2014 om 06:25 #18228672Kleine kans dat ze die bij de opel dealer nog hebben. Wellicht kunnen ze die bestellen.
Je kan ook naar een hydrauliek boer gaan,
20 april 2014 om 19:43 #18228673Brandstofprobleem reeds opgelost.
Luchtmassa meter vervangen door een andere, motortje loopt fijn op touren.Volgend probleem!
Op de weg loopt hij letterlijk als een kogel, maar op de baan (autocross) komt hij totaal niet op toeren, moor heeft totaal geen trekkracht.
Wat zou dit kunnen zijn?Groetjes, en fijne paasdagen
24 april 2014 om 22:32 #18228674Peugeot zuigers denk ik… :jerry
Nee, serieus, zou iet met compressie of compressieverhouding kunnen zijn wat niet echt deugt. Wat is ook het idee van Peugeot zuigers er in???
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.