Brandstof Druk Regelaar

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Brandstof Druk Regelaar

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Ludolf
    Deelnemer

hallo,
      de vraag is misschien al wel eerder gesteld, maar kon hem zo snel niet vinden.

de vraag dan, hoe kan ik het beste een variable druk regelaar aan sluiten? eventueel met de originele nog op zijn plaats?

kan iemand mij dit even goed uit leggen en er eventueel een foto van maken.

mvg ludo

sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer

het beste is zonder de originele dus met blanking plate.

maar ik weet dat er ook mensen zijn die met origineel er nog tussen rijden.

Ludolf
        Deelnemer

oke en hoe kom ik hier aan?
          of zou deze er bij geleverd moetten zijn?

paulvdk

Ik had geen blanking plate en heb de orginele drukregelaar er even afgehaald, de brandstofrail doorgeboord en de regelaar weer terug gezet (die doet nu dus niets meer). De regelbare in de slang erachter.

Wel even opletten met de metaalsplinters. Het makkelijkst gaat het als je de rail er even helemaal afhaalt.

Ludolf
            Deelnemer

ja dat kan ook natuurlijk, je hebt daar toevallig geen foto van gemaakt?:P

ik heb hier een losse brandstofrail liggen met let injectors dus dat is geen probleem
              heb het er ook al met collega’s over gehad, en deze stelde voor om de regelaar uit elkaar te halen en hier eventueel een dop/afsluiter voor te frezen.

mattemaker

driehoekig plaatje eraf halen.. die met die torx..(let op rubberpakking).. regelaar eraf..
                en dan aan bovenzijde als je in het gat kijkt doorboren,daar waar je het plaatje afhaalt..(onder de regelaar zelf)..
                je moet gewoon die 2 gaten die je aan de bovenkant ziet verbinden,onder de regelaar..

Ludolf
                Deelnemer

oke dan, ik ga eens kijken of ik er uit kom;)

maar zon blaking plate, zou die gewoon bij de variable regelaar geleverd moetten zijn? wan ik heb werl verder alles van slangetjes en beugeltjes dr bij, en dr zit wel een plaatje bij met een aansluiting voor een brandstof slang

KadettGSI

Blanking plate moet je appart bestellen, op ebay zijn ze te vinden…
                    Of je hebt ook instelbare regelaars die op de plaats van de originele komen, maar ik vermoed dat je al een regelaar hebt?

youri_corsa_gsi
                    Deelnemer

Ik heb nog wel zo’n blanking plate liggen als je interesse hebt

max
                      Deelnemer
                        Ludolf
                        Deelnemer

ja ik heb al een variable, eentje met klokje zelfs, hier ooit eens via het forum gekocht voor een euro of 30 incl alle aansluit materiaal.

@youri
                          , ja als je me ff kan vertelle wat het precies doe en inhoud heb ik eventueel wel interesse;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.