Branderige geur Zafira A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Branderige geur Zafira A

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berrus81
    Deelnemer

Ik had al wat gezocht maar kon er zo niks van vinden.

Gisteren met 4 man in de auto naar een strandje geweest. Ongeveer 40 km heen en 40 km terug.

Op de heenweg geen probleem maar op de terugweg een branderige geur. Ik heb geen airco dus had de kachel op koud en standje 3 staan. De auto vertoonde geen kuren zoals hoge temperatuur of schokken/inhouden.

Wat zou dat kunnen zijn?

Dolby
      Deelnemer

Heb je een lekkage toevallig van olie of koelvloeistof die op de uitlaat druppelt waardoor je de branderige geur krijgt?

Opel_Bjorn
        Deelnemer

Zak die tegen de uitlaat is gesmolten

Anoniem

Inderdaad, ik heb dat ook gehad dus dat zou het zomaar kunnen zijn. Vuilniszak die compleet vastgeplakt zat aan de pijp. Duurt wel wat weken voordat dat weg is haha!

Famempeters

Hoe is de staat van de koppeling slipt die niet ???? geeft ook branderige geur zeker met dat rare warme weer.

verder tja zooi aan de uitlaat geplakt , lekkage van een van de vloeistoffen op de voor pijp
              lekkage koel vloeistof ergens geeft ook een verbrande Stro lucht .

noem maar op ik zeg kap open en ga op de geur af .

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.