Brand bij de airco

Forumindex Forums Modellen Astra Brand bij de airco

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    nick02

Ik heb probleem bij mijn airco.

Tijdje terug tijdens het rijden in eens onder de motorkap begin te roken,dus aan de kant motor kap open precies waar de aircoleidingen achter de kachel vanaf motor kap naar binnen gaat,had ik kleine brand en ronde geel afdicht rubber tussen de leidingen was door gebrand.

Sindsdien de airco doet het niet meer.als ik de airco knop aan zet,hij trekt wel de amper maar wordt ie niet koud.

Ben langs de garage geweest en ze hebben gekeken of gas in zit,dus wel gas was goed.

De kachel doet het prima,maar soms hoor ik ook wat als ik de kachel aan zet,als lager van de kachel ventilator herrie maakt??

Wat zou het zijn,Airco pomp??

red-bull

leest het nou zo moeilijk , of staat het er een beetje vreemd…..

Anoniem

Denk dat ik ook aan een bril moet :D

Maargoed,

Ik neem aan dat je hebt laten nakijken wat de oorzaak van de brand was, dit hebt opgelost ( of laten oplossen) en de verbrande delen vervangen hebt.
          Ik lees dit niet erg gemakkelijk uit je tekst. Het klinkt alsof je het systeem na de brand weer hebt laten vullen, maar niet de oorzaak van de brand hebt behandeld.

nick02

Na de brand ben ik inderdaad langs de garage geweest en ze hebben gekeken of gas in zit,dus wel niks mis met gas,ze hebben gezegd dit wordt zoeken en gaat aardig kosten.

Sindsdien ben ik nog niet langs de garage geweest.Zoals ik zij als ik aircoknop aan zet,hij trekt wel amper en toerental zakt naar beneden.

Ik vraag me af kan aan aircopomp liggen of zit er vuil in de leidingen?

red-bull
              nick02 wrote:
              Zoals ik zij als ik aircoknop aan zet,hij trekt wel amper en toerental zakt naar beneden.

quote]

hij trekt amper …wat???

astrastation28

ik drukke op knop en auto zegt ”shiep shiep” :jerry

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.