Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 juli 2012 om 10:16 #18002649AnoniemLid sinds:
1 January 1970Skinniedippen :jerry
7 juli 2012 om 10:22 #18002650@RickR91 wrote:
Deze regels zijn niet zomaar gekozen.
Ervaring met een andere meeting op een parkeerplaats gaf problemen met bovenstaande zaken.
Mocht er politie komen, dan is er nog niks aan de hand als iedereen zich aan de regels houdt.Neon aan op de openbare weg is niet toegestaan.
Ik heb er niks tegen, maar het zou wel erg jammer zijn als dit een van de redenen is dat we weggestuurd/bekeurd worden.
Met alcohol op achter het stuur is geen goed idee.
Een jointje roken is niet eens legaal, het wordt alleen gedoogd.De regels zijn bedoeld om te zorgen dat alles goed verloopt. Als organisatie zijn we ook verantwoordelijk voor gedragingen van de bezoekers.
En daar kom je nu mee?
Er is geen agent die mij daar een bekeuring voor gaat geven als ik daar op de parking een jointje rook
Noch ons weg zal sturen op gronde van cannabisgebruik
Voor de rest prima regels :thumbup7 juli 2012 om 10:50 #18002651Mario, ik doel eerder op alcoholcontroles, als ze andere verdovende middelen vermoeden, kan het nog vervelend worden.
Heb niks tegen drugs op zich, maar ik denk dat je me wel begrijpt.
We moeten ergens een lijn trekken.
7 juli 2012 om 10:58 #18002652@RickR91 wrote:
Mario, ik doel eerder op alcoholcontroles, als ze andere verdovende middelen vermoeden, kan het nog vervelend worden.
Je hebt gelijk hoor –als ik even offtopic mag–
Zo vaak hier in Friesland controles nabij een feestje oid.
Hoe ze dat weten is mij onbekend maar je zult maar worden gecontroleerd door die lui.
Die staan dan haast letterlijk om de hoek.
Dan kan je mooie dag/avond een rare afsluiting hebben.Rik :)
7 juli 2012 om 10:58 #18002653@RickR91 wrote:
Mario, ik doel eerder op alcoholcontroles, als ze andere verdovende middelen vermoeden, kan het nog vervelend worden.
Nee sorrie, cocaine heb ik al lang achter me gelaten :jerry
Lijntjes trekken doe je dan maar zonder mij :D7 juli 2012 om 11:00 #18002654@KadAstra-EF wrote:
Jezus, ik zit het adres even te googelen maar het ligt op steenworp afstand van het stadion van NAC !
Best kans dat ik daar even een ommetje ga doen.
mooie club, NAC Breda…………..Rik :)
Als we Rik kwijt zijn staat ie vast te swaffelen bij ‘t nac stadion haha
7 juli 2012 om 11:01 #18002655Weerbericht ziet er niet zo best uit :'(
7 juli 2012 om 11:05 #18002656DeMeistah, daar waren we ons ook al bewust van.
Het lastige hier is, als we het aflasten, krijgen we dan iedereen wel op tijd op de hoogte gesteld hiervan?Een aantal mensen is via via op de hoogte gekomen.
Zou lullig zijn als er dan 10 man voor niks stond.Advies : neem goede kleding en paraplu’s mee!
7 juli 2012 om 11:09 #18002657Moet wel zeggen dat de afgelopen week het elke dag al wel bewolkt is geweest en ze regen op gaven, maar hier in Halsteren het elke dag droog is geweest
7 juli 2012 om 11:11 #18002658Een klein miezertje doet er niet toe :p
We zijn toch niet van suiker? Aldus Helmer7 juli 2012 om 11:16 #18002659@RickR91 wrote:
Een klein miezertje doet er niet toe :p
We zijn toch niet van suiker? Aldus HelmerIk ga na afloop meteen uit eten voor mn verjaardag dus moet er nog wel een beetje fatsoenlijk bijlopen natuurlijk :p
7 juli 2012 om 11:52 #18002660Ik houd het weer ook in de gaten maar de ene zegt “af en toe een bui” terwijl een andere (zal Piet Delslag wel weer zijn)
stevige buien verwacht boven NAC Breda. Ik ga in elk geval niet met ene plu op lopen, das de bedoeling helemaal niet van zo’n meeting.
Ik ga niet met mn tuistoel in de regen zitten haha.
Of: de meeting verplaatsen naar Friesland, daar blijft het droog :vertag :jerryRik :)
7 juli 2012 om 11:53 #18002661@DeMeistah wrote:
Moet wel zeggen dat de afgelopen week het elke dag al wel bewolkt is geweest en ze regen op gaven, maar hier in Halsteren het elke dag droog is geweest
HUH ??
Wij zijn hier bijna bij de Waddenzee gaan horen, zoveel regen in een paar minuten :shock: :shock:
Rik :)
7 juli 2012 om 11:54 #18002662@KadAstra-EF wrote:
Ik houd het weer ook in de gaten maar de ene zegt “af en toe een bui” terwijl een andere (zal Piet Delslag wel weer zijn)
stevige buien verwacht boven NAC Breda. Ik ga in elk geval niet met ene plu op lopen, das de bedoeling helemaal niet van zo’n meeting.
Ik ga niet met mn tuistoel in de regen zitten haha.
Of: de meeting verplaatsen naar Friesland, daar blijft het droog :vertag :jerryRik :)
Als je nog plek hebt in je kofferbak naast je klapstoel neem je het zonnetje toch mee :jerry
7 juli 2012 om 12:12 #18002663Zwemmen verderop???
NAC is inderdaad aan de andere kant van de weg. Wasbox is op zondag niet open, denk ik?
Het weer….ook voor vandaag is onweer e.d. voorspeld. Net een paar spetters gehad, maar tot nu toe heeft het heel de week pas ‘s avonds geregend.
Laten we er vanuit gaan dat het morgen weer zo is.En alcohol en drugs enzo…iedereen kan vast een paar uur zonder, dus probeer het achterwege te laten a.u.b.
7 juli 2012 om 12:14 #18002664@RISL wrote:
Zwemmen verderop???
NAC is inderdaad aan de andere kant van de weg. Wasbox is op zondag niet open, denk ik?
Het weer….ook voor vandaag is onweer e.d. voorspeld. Net een paar spetters gehad, maar tot nu toe heeft het heel de week pas ‘s avonds geregend.
Laten we er vanuit gaan dat het morgen weer zo is.En alcohol en drugs enzo…iedereen kan vast een paar uur zonder, dus probeer het achterwege te laten a.u.b.
Kom wel knetter stoned en dronken daar aan :jerry
Wasboxen zijn hier btw 24/7 open. Ik ga m zo even afspuiten want zo erg is het nog niet eens nodig, en morgen zien we wel weer7 juli 2012 om 12:19 #18002665Ik hoop dat m’n Ibiza schoon regent ;)
Nee, heb helaas geen tijd meer om ‘m te wassen.
Knetterstoned en dronken aankomen is prima, zolang je maar niet gebruikt op de meeting ;) :jerry
Ik kijk echt uit naar morgen. Rick en ik zorgen dat we er van tevoren zijn en dan zien we jullie heel graag verschijnen.Ben erg benieuwd of ook al die Speedsters uit België komen kijken! En ook naar welke wagen iedereen mee brengt. Ik hoop ook dat er veel oldtimers bij zullen zijn (afhankelijk van het weer natuurlijk).
7 juli 2012 om 15:52 #18002636vandaag de auto gewassen en als je klaar bent begint het natuurlijk te regenen!
maar morgen hopelijk goed en droog weerik ben aanwezig!
7 juli 2012 om 16:06 #18002666Ivo, woon jij in Hoogerheide? :P
Ben je nooit tegengekomen?
Ik woon zelf in de Heiakkers7 juli 2012 om 16:10 #18002667haha jaa dat kan!
wat voor astra heb je en wat voor kleur?Mvg ivo
7 juli 2012 om 16:14 #18002668Astra G 5 deurs, Z147 zilver, Tomason TN1, blauwe remmen, coupe grill, Lexmaul achterlichten, Astra H knipperlichten, Sonar angel eyes.
7 juli 2012 om 16:17 #18002669Anac carwash in breda is open. Elke zondag :)
Dit is op steenworp afstand.7 juli 2012 om 16:46 #18002670Nou ik dacht dus dat de meeting vandaag was,ik heb 3 rondjes rond de praxis gereden,om vervolgens maar weer is richting huis te gaan.
Wat een nepperij zo’n meeting,tot ik er thuis achter kwam dat het morgen is.
Slimpie.
Maar goed,komen we morgen terug.7 juli 2012 om 16:48 #18002671Rick had mij ook aan het twijfelen gemaakt maar ik had toch maar s de beginpost gecheckt.
Tot morgen…7 juli 2012 om 16:50 #18002672@PyroNiels wrote:
Anac carwash in breda is open. Elke zondag :)
Dit is op steenworp afstand.komt hij weer met zijn carwash…. :P
krijg je mij voor geen goud in!!
ongeacht “hoe goed” hij ook wel niet zijn mag…lekker met het handje, zoals je elke auto hoort te verwennen…
bovendien kan ik een wasstraat niet eens inkomen :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.