bra maakt kleurverschil?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum bra maakt kleurverschil?

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    petrolhead

maar dan krijg je nog altijd kleur verschil met de rest van auto of niet ?

Erwin1987
      Deelnemer

lijkt mij ook?

Erwin

yzf1kr

Ik zie het nut er niet zo van in om zo’n ding te gebruiken als je in Duitsland rijdt.

De meeste steenslag op mijn bumper komt toch echt van dat fantastische ZOAB in ons land, zeker gedurende afgelopen winters was dat een ramp.

Tijdens die duizenden kilometers die ik per jaar in Duitsland op de weg zit heb nooit iets gemerkt van steenslag.

RISL
          Moderator

In België kun je ‘m goed gebruiken. En in Frankrijk en Oostenrijk zijn er ook genoeg wegen waar ze hun nut bewijzen.

Erwin1987
            Deelnemer

Ik ga naar oostenrijk.

Erwin

RISL
              Moderator

Tja, tijdens de reis zul je ‘m in Duitsland inderdaad niet nodig hebben, dat beton geeft amper steenslag. Maar voor binnendoorwegen in Oosenrijk zou ik ‘m zeker aanraden! M’n motorkap zit vol steenslag sinds een reisje Oostenrijk.

Erwin1987
                Deelnemer

Ben er vorig jaar ook geweest in zomer daarom nu met hoes.

Erwin

kaneelschep
                  Deelnemer

Ik heb in 10 jaar tijd met de witte Kadett GSI zeer vaak door Duitsland en Oostenrijk naar Hongarije gereden. En mijn motorkap had geen enkel steenslagje. Die is ook gewoon weer doorverkocht na de sloop vd auto. Ik had wel altijd veel dooie vliegen en muggen! :)
                    Het was inderdaad meer onderin de bumper waar een paar putjes zaten. Maar ik reed in Hongarije ook veel op onverharde wegen..
                    Dus persoonlijk zou ik zeggen: af laten dan ding als je hem en al niet mooi vindt en het ook nog eens kleurverschil oplevert! :thumb

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.