Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › BPR’S B..(C14NZ–>C20XE)(kerstcado met foto’s 29-12-13)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 juli 2011 om 20:32 #17847520
ja ok das waar ja en dat is best wel goed te zien en merken met aanlipen van de achterbandjes.. wat ze bij 45 alleen den als ik mensen achterin heb zitten en er een redelijke hobbel in de weg zit dan hoor ik wel schroemp…. en linksvoor is het erger dan rechtsachter terwijl de schroefen precies hetzelfde staan..
BPR
30 juli 2011 om 01:16 #17847521en weer een klein updateje…: voor €1,10 heb ik een week terug een rubbere orginele onderlip gekocht op de sloop en die onder de voorbumper gedaan waardoor de auto opties lager ligt…. :D
zag daar op de sloop ook nog leuke smoke achterlichten van irmsher geloof ik….( zaten kleine reflecters op de hoeken van de achterklep)
en heldere chromen koplampen….foto volgt snel
BPR
10 augustus 2011 om 09:50 #17847522bij deze de foto’s zoals de corsa er nu bij staat met de rubbere lip waardoor hij opties toch iet lager ligt…. wil nog lager gaan maar dan moet ik de wielkastrandjes uitkloppen/rollen maar heb daar niet egt de goede gereedschap voor want vind hem achter toch net iets te hoog liggen…. iemand een idee of in de buurt woont waar ik woon met het goeie gereedschap?
maarja de foto’s
BPR
11 augustus 2011 om 18:11 #17847523je zou beter kleine wielen kunnen nemen, met getrokken bandjes. dan vallen je wielen en banden IN de wielkasten, waardoor je pas echt laag kan.
je kan voor de hulpveer er tussenuit halen. achter de stelschroef en rubber er tussenuit halen. veren achter afpersen.
dan lig je echt helemaal plathele leuke corsa. zou mooi verbreedstaal nemen, en gaan voor een ratlook
12 augustus 2011 om 22:28 #17847524nee daar wacht ik nog even mee want deze bandjes zijn net 2 maanden oud.
en ik wil best kleine velgjes met dunnere bandjes maar daar wacht ik nog wel even mee eerst maar eens kijken dat ik de rest een beetje aanpak want wil hem toch wel beetje duitse style met vleugje BPR maken…
dankje voor de reactie en ideeën
BPR
15 september 2011 om 08:47 #17847525en sinds enige tijd een veerpootbrug gemonteerd en wat een verschil zeg merkte het meteen toen het er op zat
foto bij praatje
dit weekend een leuk nieuw dempertje ophalen bij kapelleboer, en dan komen er weer nieuwe foto’s bij….
BPR
18 september 2011 om 08:48 #17847526na een rit door het hobbelige België naar kapelle gereden voor een leuk dempertje…. na thuis gekomen te zijn meteen begonnen met het verwijderen van de niet zo leuk staande sebring…. de links-rechts demper gemonteerd en staat naar mijn mening vele malen beter met dank aan Kapelleboer!!
alleen binnenkort kijken voor een middendempervervanger want die werkt veel te goed….. :jerry
foto’s zeggen meer dan woorden he dus bij deze:
en
BPR
19 september 2011 om 10:40 #17847527Jaja ziet er beter uit :thumb
19 september 2011 om 10:45 #17847528Heb nog wel een rieger bumper voor je in de aanbieding..dan komen die pijpjes veel beter tot zn recht.
Moet je hem wel in kleur laten spuiten.19 september 2011 om 11:33 #17847529werken ze wel allebei? de rechtse 2 zijn zwart de andere niet..
19 september 2011 om 11:52 #17847530Dat is wel bijzonder, want normaal is links zwart en rechts niet ;)
19 september 2011 om 11:54 #17847531ja dat dacht ik ook, tis best moeilijk om die gassen goed verdeeld te krijgen. ben benieuwd hoe het er uit gaat zien als het nog wat kouder is kwa rookpluimpjes
19 september 2011 om 13:50 #17847532ja ze werken allemaal de linker iets meer dan de rechtse bij stationer lopen maar als het wat kouder word zal ik een plaatje schieten en dan is er best wel een verschil zichtbaar.
misschien heeft het er mee te maken dat de rechtse minder blaast en daardoor de roet niet hard genoeg eruit gooit en dat het daarom zwarter is…. :hmmz
@Fearless: momenteel even geen geld voor.. en weet eigenlijk wel zeker dat de pijpjes beter tot hun recht komen maar eerst kijken voor een middendempervervanger voor toch net dat beetje meer geluid (demper is toch aan vervanging toe)BPR
19 september 2011 om 13:53 #17847533De boel hangt ietsje scheef lijkt het, heb het ff voor je getekend:
19 september 2011 om 13:59 #17847534ik sta der wel niet kaarsrecht achter misschien is dat het maar ga zeker ff opmeten hoe en wat…..
BPR
19 september 2011 om 14:09 #17847535@bpr wrote:
ja ze werken allemaal de linker iets meer dan de rechtse bij stationer lopen maar als het wat kouder word zal ik een plaatje schieten en dan is er best wel een verschil zichtbaar.
misschien heeft het er mee te maken dat de rechtse minder blaast en daardoor de roet niet hard genoeg eruit gooit en dat het daarom zwarter is…. :hmmz
@Fearless: momenteel even geen geld voor.. en weet eigenlijk wel zeker dat de pijpjes beter tot hun recht komen maar eerst kijken voor een middendempervervanger voor toch net dat beetje meer geluid (demper is toch aan vervanging toe)BPR
Denk dat het dan zo is dat de linkse wel goed warm word en de rechtse niet helemaal waardoor je condens en roet krijgt, al een flink stuk mee gereden op de snelweg?
19 september 2011 om 14:19 #17847536nee ik niet heb hem pas sinds zaterdag erop zitten….
BPR
19 september 2011 om 23:01 #17847537@bpr wrote:
nee ik niet heb hem pas sinds zaterdag erop zitten….
BPR
ik wel is volledig rvs dus roest niet ;)
en van dat roet ene kant heb ik nog gepoetst en andere kant niet haha
heb ik met belgon gedaan mocht je dat willen weten15 november 2011 om 10:25 #17847538heb de rechter pijpjes mooi schoon gekregen met cillit bang (en het vuil is weg).
nu komt er in de lente een ander mooi blokje erin waar ik nu voor aan het sparen ben want de auto ziet er toch wel snel uit (denk ik) maar snel is ie zeker niet met de c14nz, dus gaat er een c20xe in komen die ik samen met een maat erin ga leggen en ben eerlijk gezegt wel benieuwd hoe snel dat het corsatje gaat worden met dat blokje, zodra de spullen binnen gaan komen zal ik deze post gaan gebruiken om de foto’s en werkzaamheden netjes te verwoorden en uit te beelden.. ;)
mochten er mede-forumleden zijn die leuke spullen hebben liggen om dit te kunnen verwezelijken en niet te snel van de spullen afwillen, laat het me maar weten… :thumb
maar weer verder met het geld bij mekaar te sparen
BPR
26 mei 2012 om 07:23 #17847539jaja het gaat eindelijk beginen, blokje met alle toebehoren ligt al klaar om aangepakt te worden volgend weekend ritje maken naar de andere kant van nederland om alle toebehoren te halen om c20xe in te kunnen bouwen en dan hoop ik eind juni begin juli klaar te zijn en me wegracer klaar te hebben…. zal de foto’s droppen van de werkzaamheden.
ben alleen op zoek naar adapterplaten voor de achteras om schijfremmen te monteren, als iemand van jullie die in de aanbieding heeft laat even weten, kan ik achter ook schijfremmen gaan monteren
BPR
12 juni 2012 om 08:06 #17847540zo na een ritje gemaakt te hebben afgelopen zondag de eerste onderdelen al binnen,
met meteen een vraag, heeft er iemand 2 wielnaven 4×100 om de motorsportassen met homokeneten te bevestigen voor de ombouw naar een c20xe liggen??? laat het me weten en we komen er samen dan wel uitBPR
14 juni 2012 om 17:42 #17847541Wat voor bak ga je rijden?
Je bent niet altijd apparte aandrijfassen en naafjes nodig.
Ik reedt op std assen met de homokineten van een deawoo.
(gsi aandrijfassen)14 juni 2012 om 21:00 #17847542komt een f20 bak onder maar kon voor een mooi prijsje die assen overnemen, maar ben nog steeds opzoek naar naven want 190 voor 2 naven is best wel prijzig…
en de knowhou van dat andere merken passen heb ik niet…. moet het doen met de kennis van iemand anders en andere
BPR
14 juni 2012 om 21:03 #17847543Tja ik wist het wel…een setje homokineten van een deawoo heb je sneller en goedkoper gevonden ;) de binnenste moet je hebben
14 juni 2012 om 21:07 #17847544heb je misschien nog meer tips voor een leek voor iemand die nog nooit een blok heeft omgebouwd….. :thumb
BPR
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.