Boutjes kleppendeksel

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Boutjes kleppendeksel

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Fearless
    Deelnemer

Wat waren de maten van de boutjes van het kleppendeksel???:angel

sjoerdie
      Deelnemer

2x m6x18 (L-kapje)

19x m6x65 (deksel zelf)

Fearless
        Deelnemer

Je bent een topper:thumbup

CtwintigXE

Hoi, ik heb in het kleppendeksel m6 * 60 gedraaid. Wel netjes op 8NM met de momentsleutel. Kan dit kwaad? Of kan ik beter zo snel mogelijk m6 * 65 imbusjes kopen omdat dit niet lang goed kan gaan?

Vinci
            Deelnemer

Je trekt het draad uit de kop er vrij vlot uit, dus zou wel aanraden die 5mm extra vlees te pakken ja…

CtwintigXE

Hoi, bedankt voor je antwoord. Echter kan ik bij de winkels waar ik kom alleen maar m6*60 en m6*70 krijgen. Zou m6*70 een beter alternatief zijn? Of is die 5mm te veel weer zoveel dat het ook niet goed zit? Ebay is een alternatief waar ik liever niet aan begin, veel te moeilijk haha.
                Boutjes afslijpen is ook een alternatief maar heb ik geen goede ervaringen mee in het verleden, vandaar dat ik zoek naar goede RVS imbusjes in een gangbare maat.

Vinci
                Deelnemer

Ebay lijkt ingewikkeld maar is zoooooo relaxt. Je vind er alles zo’n beetje en voor prima prijsjes… Als je er aan gewend bent wou je dat je er eerder aan was begonnen hoor. Dan spreek ik even vanuit mijn eigen ervaring heh….

Nou is bieden een kunst, maar wie koopt er nou vrijwel gloednieuwe elektrische spiegels voor een Astra voor €6,75?? Nou moet je altijd even goed afwegen, zo kocht ik een keer een oliefilter via Ebay, origineel opel voor bijna €10 euro en die bleek €4,50 bij de dealer te zijn kwam ik laatst achter….

max
                  Deelnemer

Motorenco in Beverwijk levert alles wat je aan bevestigingsmateriaal (bouten, moeren enz) nodig hebt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.