Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › bouten winterbanden
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 november 2010 om 20:32 #17228954
hallo allemaal,
ik heb zojuist een nieuwe set alpin a4 winterbanden
gekocht via marktplaats en nu moet ik ook nog uiteraad stalen velgen kopen.
Maar was nu mijn vraag of ik ook nieuwe bouten moet bestellen om deze te monteren. of kan
ik gewoon de oude bouten van mijn velgen gebruiken?
B.V.D,:)Lu
25 november 2010 om 20:47 #17765225ik kan gewoon men orginele bouten gebruiken op men stalen wielen.
wat je kunt doen als je de wielen hebt is: een losse bout zwart kleuren met een dikke stift en dan direct in de stalen velg drukken en een beetje lopen draaien,daarna kijken of de conus van de bout alles raakt in de velg.(teminste zo heb ik het gedaan)
25 november 2010 om 22:56 #17765226check het even bij de VOD
ik meen dat stalen velgen een andere lengte bout gebruiken dan Alu velgen.
26 november 2010 om 11:44 #17765227AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door sw_reijnders
check het even bij de VODik meen dat stalen velgen een andere lengte bout gebruiken dan Alu velgen.
bij aftermarket wilen vaak wel inderdaad
origineel lichtmetaal kun je vaak met de zelfde bouten
monterente lange bouten kunnen aan de binnekant iets gaan raken
dus in iedergeval het wiel even met de hand rond draaien voor je gaat rijden;)26 november 2010 om 19:19 #17765228Nogmaals
Heb je originele lm* ( * lichtmetalen) velgen van opel dan kan je gewoon de bouten gebruiken voor staal.
En anders om natuurlijk ook.Dat komt omdat de originele lm velgen van opel aan gepast zijn.
Originele lm velgen zullen ook nooit los lopen. (tenzij ondeugdelijk bevestigd)
Dit door een stalen schijf in de boutgaten.Ga je aftermarket lm velgen op je auto zetten, zijn vaak de originele opel bouten te kort!!
26 november 2010 om 19:20 #17765229AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door arjontje
NogmaalsHeb je originele lm* ( * lichtmetalen) velgen van opel dan kan je gewoon de bouten gebruiken voor staal.
En anders om natuurlijk ook.Dat komt omdat de originele lm velgen van opel aan gepast zijn.
Dit door een stalen schijf in de boutgaten.Ga je aftermarket lm velgen op je auto zetten, zijn vaak de originele opel bouten te kort!!
nergens om maar das toch precies wat ik al gepost had;)
:jerry:jerry26 november 2010 om 19:22 #17765230origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door arjontje
NogmaalsHeb je originele lm* ( * lichtmetalen) velgen van opel dan kan je gewoon de bouten gebruiken voor staal.
nergens om maar das toch precies wat ik al gepost had;)
:jerry:jerryKlopt met een hele kleine aan vulling. :jerry
26 november 2010 om 19:24 #17765231ik neem aan dat je onder originele opel velgen ook Irmscher velgen verstaat :angel
28 november 2010 om 17:50 #17765232jupzz ook irmscher.
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.