boutafstand voorremklauw senator a

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel boutafstand voorremklauw senator a

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    schuitje

hallo,

ik wil graag weten wat de afstand is tussen de bevestigingsbouten van een voorremklauw voor de a senator,

en is die van een vaste 2 zuiger klauw gelijk aan de zwevende 1 zuigerklauw?

groetjes erwin

Ghanz
      Deelnemer

lig mij wat van bij dat ze van een hele serie verschillende wagens gelijke afstanden hebben…

zo past astra F zelfs nog op de ascona C

wat betreft het verschil tussen de genoemde 2 klauwen… dat is volgens mij inderdaad gelijk.

schuitje

ik ben van plan op mijn c kadett station project de remmen van een a senator te passen. dus het zo mooi zijn als die afstanden gelijk zijn.

dat 16v remmen van een astra f passen weet ik, en die set heb ik ook liggen. maar dat gatenpatroon past niet met 5×108 in de voornaaf geboord dus moet ik schijven hebben

ik zou het graag precies weten , voorat ik dure remmen bestel :P

Ghanz
          Deelnemer

Gelijk heb je.

Manta-aero
            Deelnemer

Senator a/b, manta enz, voorwielaangedreven opels hebben allemaal dezelfde steek. Commodore en Manta 400, hebben wel een andere steek.

Ik kwam het volgende lijstje tegen.

Corsa A 76,20mm (Gewinde im Federbein) Corsa B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Kadett E 76,20mm (Gewinde im Federbein) Astra F 76,20mm (Gewinde im Federbein) Calibra 76,20mm (Gewinde im Federbein) Vectra A 76,20mm (Gewinde im Federbein) Vectra B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Manta 76,20mm (Gewinde im Federbein) Rekord 76,20mm (Gewinde im Federbein) Tigra 76,20mm (Gewinde im Federbein) Omega A 76,20mm (Gewinde im Federbein) Omega B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Ascona B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Ascona C 76,20mm (Gewinde im Federbein) Senator A 76,20mm (Gewinde im Federbein) Senator B 76,20mm (Gewinde im Federbein) Vectra C 123,90mm (Gewinde im Bremssattel) 

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.