bout krukaspoulie z22se

Forumindex Forums Modellen Astra bout krukaspoulie z22se

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256465
    andrew1984
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 April 2005

      Goeiedag, ik ben bezig met de distributie van een Astra g z22se. Nu ben ik al een half uur met de luchttol op de krukaspoulie bout aan het rammen. Maar nog steeds geen resultaat. Maar voordat ik zwaar geschut ga gebruiken wil ik er wel ff zeker van zijn wat voor draad er in zit. Niet dat ik straks de kop eraf ga draaien.

      #18119184
      Vannos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2010

        Heb bij mijn X20XEV ooit eens de distributie vernieuwd. en ook krukasbout MUUR vast. en met grof geschut op gezeten en maar niet loskomen

        heb de brander gepakt en de bout eens een beetje opgewarmd. en hij kwam zonder moeite los ( zat een hoop locktijd op ) heb daarna wel een krukaskeering voor de zekerheid vervangen.

        is naar mijn weten gewoon rechtsedraad. dus je moet de bout linksom losdraaien zoals dit plaatje haha

        #18119185
        andrew1984
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 April 2005

          Bedankt voor de info, ik had zelf idd ook aan het warmstoken gedacht. Heb dit gisteren gedaan en de bout kwam idd gelijk los.
          Reden dat ik vroeg naar de draadrichting is omdat ik al eens gezien heb dat iemand de krukasbout van een 1.3 cdti van een combo had afgedraaid. En je weet, bij twijfel altijd eerst even op onderzoek uitgaan. Was er al half van uitgegaan dat het gewoon rechtse draad was gezien autodata hier niks over vermelde.

          Groet Andrew.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.