bougies vervangen v6

Forumindex Forums Modellen Calibra bougies vervangen v6

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Robinus
    Deelnemer

Beste leden

Ik ook weer een tijdje niet actief vanwege veel werken verhuizing en nieuwe vrouw maar ik was vandaag bezig met het vervangen van de bougies alleen de 3 achterste snap ik nog niet helemaal ik moet een hoop demonteren alleen heb ik daar geen stappenplan voor. Kan iemand mij vertellen waar ik moet beginnen en het moet natuurlijk ook allemaal weer terug groetjes Richard

Maurice89
      Deelnemer

Heel simpel ;)

Begin bij de luchtfilter buis of hoe dat ook precies heet :thumb
        Je schroeft al die bouten/moeren los van de inlaat.

Je schroeft die twee schroefjes aan de zijkant los waar iets van een massa kabel aan zit + die rail,
        Aan da achterkant zitten d8 ik twee schroefjes die moete beide los. Bij eentje kom je wat krapjes bij daar gebruik je gewoon een ring of steek sleutel voor.

Je klikt die stekker weg die langs je inlaat zit die grote. Duw met een platte schroeven draaie dat lipje omhoog zodat die los komt.

Als je dit zo’n beetje hebt gedaan kun je de inlaat stukje aan de kant leggen zodat je er goed genoeg bij kunt :thumb

Ik weet niet precies hoe alles heet enzo dus vandaar dat ik alles maar zo benoem :sleeping

svdk20
        Deelnemer

kijk anders ff bij de howto’s staat uitleg met foto’s enzovoort

jpb

Ik heb het 2 weken terug ook voor het 1st gedaan.
            En het is goed te doen. Ik heb ook de pakking vervangen die onder dat inlaatspruitstuk zit. (was eigenlijk niet
            echt nodig zag ik.. maar toch)

2slow
            Deelnemer

Hey mare Richard, jij hebbe een vectra 2.6 v6 motor he. Is dat gelijk aan de standaard 2.5 en??

Basgsi
              Deelnemer

in 15min?? erg knap. Heb het pas gedaan maar da je echt neit redden

Maurice89
                Deelnemer

Heb het weg gehaald de tijd :thumb opzich als je paar keer gedaan hebt valt het wel mee tog.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.