bougiekabels opel manta 400

Forumindex Forums Modellen Manta bougiekabels opel manta 400

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253083
    v.s
      Lid sinds:
      9 October 2012

      heeft of weet er nog iemand waar ik nieuwe bougiekabels kan kopen voor manta 400
      gr

      #18077184
      mantaray
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 November 2004

        volgens mijn wel eens een set op duitse ebay gezien , maar probeer eens bij b.v Biesheuvel , of autosportcompany of dutch powertrading lijkt me sterk dat ze ze daar niet hebben !!

        #18077185
        v.s
          Lid sinds:
          9 October 2012

          heb al op paar plaatsen gekeken maar vind er maar weinig van

          #18077186
          H-400
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 November 2006

            @v.s: je meet de lengte en type op/van van je oude kabels, type van je stekkers op de verdeler en bougiesaansluitingen en
            je maakt ze zelf of naar voorbeeld laten maken.
            De betere auto-onderdelenzaak kan je helpen. Is gewoon spul die kabels.

            #18077187
            mantaray
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 November 2004

              @v.s wrote:

              heb al op paar plaatsen gekeken maar vind er maar weinig van

              ik vindt ze wel !

              http://www.ebay.de/itm/MAGNECOR-Zundkabel-Sport-Opel-Ascona-400-2-4l-16V-/120757079691?pt=DE_Autoteile&hash=item1c1daece8b&_uhb=1#ht_2429wt_906″ onclick=”window.open(this.href);return false;

              #18077188
              v.s
                Lid sinds:
                9 October 2012

                @h-400 ja da is ooknog een optie om ze zelf te maken maar eigenlijk zou ik het liefste orgineel willen gaan morgen eens bij onze opel verdeler vragen


                @mantaray
                had alleen manta 400 in getikt niet ascona toch al fel bedankt om te zoeken als ik ze niet orgineel vind gaan ik op zo een setje mee bieden

                #18077189
                teddy
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 December 2005

                  hallo vs
                  ik ben ook opzoek naar de orginele bougie kabels van een ascona 400 heb al vele wegen bewandelt maar nog niet de orginele van ac delco gevonden ook heb ik het gezocht op de orginele ac delco nr maar nog steeds niets gevonden alsje deze van ebay koopt kan je dan eventueel een foto plaatsen van hoe deze kwa kleur en vorm er uit zien ikheb ook een setje weten te maken van oranje vw kever kabels in combinatie met bougie dopjes van een amerikaan succes en laat weten hoe dit afloopt
                  gr teddy

                  #18077190
                  Manta 24V
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    8 September 2004

                    De nummers.

                    GM
                    90113025
                    90114042

                    OPEL
                    8389728

                    Verdere info. Silicoon, Afmetingen radiateur WIRE WOUND, Buitendiameter 7 mm, connector type DIN, connector type DIN, connector type SAE, Lengte 42 cm, Lengte 1 300 mm, Lengte 2 400 mm, Lengte 3 500 mm, Lengte 4 700 mm

                    #18077191
                    v.s
                      Lid sinds:
                      9 October 2012

                      heb wat navraag gedaan de kabels kun je zo krijgen op lengt de stekkers in de blok zijn van bosch nr 0356100037 weet ik morgen meer van of ik die kan krijgen in beru kan ik ze krijgen maar moet ik ze per tien nemen en heb er maar 4 nodig

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.