bougiekabels 3.0 24v

• Dit onderwerp is leeg.
21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    mar10manta
    Deelnemer

ik had rode bougiekabels van beru zitten op mijn motor, heb ik omgewisseld met zwarte! werkt niet echt.
      ga ik hier kijken voor nieuwe van bosch, zijn grijze! zijn dit ook goede alle waarden zijn hetzelfde als de beru`s !

jethro
      Deelnemer

Ze zijn er ook in geel………….
        Loopt i veel harder……… king:
        :jerry :jerry

mar10manta
        Deelnemer

@jethro wrote:

Ze zijn er ook in geel………….
          Loopt i veel harder……… king:
          :jerry :jerry

welk merk?

Anoniem

Heb zelf veel gelezen over bougiekabels voor een C30SE,
            ben er zelfs een paar forums in gedoken, om te kijken naar evt bevindingen van gebruikers

Er zijn voldoende setjes te krijgen, waarvan helaas niet elk setje de goede is voor de C30SE :thumbdown

Misschien dat dit een goed setje is, het gaat om het merk Sentech,
            denk dat dit merk afkomstig is uit Polen.

zoek maar even rond in andere [duitse] forums, ga hier geen andere forum links plaatsen,
            maar na een beetje zoeken kom je er wel achter dat deze kabels een aantal voordelen hebben

Er kleven aan deze kabels nl 2 voordelen aan :jerry
            1. goedkoop
            2. goed werkend

af en toe staan ze wel op Ebay te koop,
            voor rond de 50/60 euro heb je een setje goede kabels, met een lage weerstand :thumbup

nu staan er wel meerdere setjes van dit merk te koop,
            maar op dit moment helaas geen setje voor de C30SE.

heb wel de info voor je , van die ebay-gast waar jij ze wel evt kan gaan bestellen :thumb

Sentech bougiekabel setjes [vergeet het setnummer niet bij de bestelling]

setnummer: 8146

hier wel een link naar het setje op de sentech site

[url]http://www.sentech-zündkabel.de/index.php?wiaz=2935[/url]

Autogasservice Waghäusel
            Peter Minkner
            Boschstrasse 3
            68753 Waghäusel – Kirrlach
            Deutschland Telefon: 07254-740097
            E-Mail: shop@tecgas.de

mar10manta
            Deelnemer

ik had in amerika een set paarse gevonden, 8MM (bosch 7MM)meer vermogen schrijft men geen vonk overslag maar zijn voor een 8 cilinder en er staan geen kabel lengtes bij en de bougiekoppen zullen ook wel niet de goeie zijn!, zou ik die van mijn beru setje over kunnen zettten?

mar10manta
              Deelnemer

@mar10manta wrote:

ik had in amerika een set paarse gevonden, 8MM (bosch 7MM)meer vermogen schrijft men geen vonk overslag maar zijn voor een 8 cilinder en er staan geen kabel lengtes bij en de bougiekoppen zullen ook wel niet de goeie zijn!, zou ik die van mijn beru setje over kunnen zettten?

Deze paarse bougiekabel set bestaat uit een kern die meer vuurkracht biedt aan de bougies, tot 10 keer minder weerstand, en verhoogt het vermogen en koppel. The durable spring lock plugs provide maximum spark distribution with minimal loss and interference. De duurzame veerslot stekkers zorgen voor maximale vonk distributie met een minimaal verlies en interferentie. The wires have 135-degree plug boots, can withstand temperatures up to 600-degrees F, and they work with on-board computer-equipped vehicles and multiple discharge electronic ignition systems. De draden hebben van 135 graden plug laarzen, is bestand tegen temperaturen tot 600 graden F, en ze werken met on-board computer-uitgeruste voertuigen en meerdere ontslag elektronische ontsteking systemen.

Anoniem

ten eerste moet je rekening houden met de bezorgkosten uit de USA,
                  als er dan na aankomst door de douane er ook nog eens belasting over wordt geheft,
                  dan ga je deze kabels niet meer zo leuk vinden. ;)

bij een uiteindelijke aankomst bij je thuis, ben je er nog nie klaar mee,
                  je wil de aansluitdoppen van de rode op de paarse gaan monteren, met alle verlies van dien,
                  volgens mij geen winstpakker dus. :thumbdown

wil je nu specifiek paarse kabels, waarvan je niet weet of ze na reparatie goed functioneren,
                  maar wel flink geld gaan kosten, of wil je gewoon goede kabels voor een gunstige prijs :hmmz
                  kies je voor de laatste optie, dan heb je het adres,foonnummer of emailadres.

ennuh bedankt voor de tip :D

astraminator
                  Deelnemer

De kleur van de kabel zegt niks over de kwaliteit. De dikte overigens ook niet.
                    Maar moet monzaron gelijk geven, beter in 1 keer een setje goeie kopen dan er achteraf acterkomen dat je geen geld gespaard hebt en dat het ook niet goed werkt.

mar10manta
                    Deelnemer

maar waarom kost een beru set €100,00 meer dan een set van bosch?

Anoniem

@mar10manta wrote:

maar waarom kost een beru set €100,00 meer dan een set van bosch?

sorry, heb m’n best voor je gedaan , je mot nu niet met die moeilijke vragen aan komen zetten :mrgreen:

mar10manta
                        Deelnemer

ow sorry voor de moeilijke vragen maar het gaat mij niet om dat ik een goedkope set heb maar een goeie!

Anoniem

@mar10manta wrote:

ow sorry voor de moeilijke vragen maar het gaat mij niet om dat ik een goedkope set heb maar een goeie!

probeer mijn eerste berichtje hier nogmaals te lezen :thumb

rekordherm

de beru is gewoon duurder omdat deze origineel zijn voor de 24v en rest niet ook de bosch bougie kabels gaan niet zo lang mee hebben bij mijn motor maar twee jaar gehouden toen kwamen de problemen met tussen vonken onde de bougie kabel deksel heb nu weer origineel rode beru,s erin en geen problemen meer

dqp-sammy
                              Deelnemer

Heb bij mijn 24 V blauwe bougiekabels van magnacor die gaan 100000 km mee.
                                Zijn 8 mm dik en werken heel goed.
                                Omdat ik geen zin had bij de 24 V om de 40000 km de bougiekabels te vervangen aangezien het iets meer werk is dan bij en C 30 NE.
                                Kosten wel 200 € het set maar zijn volgens mij de beste bougiekabels die op dit moment te krijgen zijn voor de 24 V.
                                Ik rij al 15 Jaar 24 klepper en heb al veel probeerd.
                                De beru zijn ook heel goed maar ik vind de magnacor nog iets beter.
                                Gr. Peter

Anoniem

bedankt voor het delen van jou ervaringen betreffende bougiekabels C30SE, peter :thumb

hier nog een linkje naar die Magnecor kabelsetje voor de 24V ;)

>>>> http://www.part-box.com/vauxhallopel-senator-3.0i-24v-dohc-magnecor-ignition-ht-leads-8.5mm-p-14561.html?language=de” onclick=”window.open(this.href);return false;

grtz

voederbiet
                                  Deelnemer

net ff gegoogled maar zijn in engeland ff goedkoper omgerekend 180 eutjes :thumb

mar10manta
                                    Deelnemer

ik heb vandaag een nieuw set beru ( rood) binnengekregen van mijnonderdelenlijn voor nog geen €150,00 incl. verzending

Anoniem

das een mooi prijsje, laat ook ff horen of het probleem verholpen is :thumbup

mar10manta
                                        Deelnemer

ja vond ik ook had hierow gevraagd kwam dezelfde set op €264,00 ex de BTW :ass bij M.O.L krijg je nu 50% korting lekker toch :thumbja ik laat het ff weten of het daaraan ligt maar ik denk het wel

mar10manta
                                          Deelnemer

PROBLEEM NIET !!!! opglost!!! vreemd hij doet het alleen als hij warm is , als de motor koud is geen probleem, maar zodra hij op temperatuur komt begint hij in te houden. ik heb dit ook als eens gehad met een i200, zat het in de LMM.
                                            misschien heeft de warmte er mee te maken de kabels naar de LMM hangen boven de uitlaatspreidstukken en ik heb geen hitteschild erop!

mar10manta
                                            Deelnemer

ik heb alleen de kabel van de verdeelkap naar de bobine niet vernieuwd

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
                                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.