Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Botter heeft er een broertje bij
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 oktober 2009 om 17:53 #17516150
origineel gepost door Andre Botter
Ja dat niet iedereen het geld er voor heb oke.
Maar ik heb altijd wel zo iets als je er geen geld voor hebt begin er dan niet aan want dan wordt het toch niets.
Wacht dan nog even en spaar er voor dan kan je het goed laten doen.ik vindt dat niet alleen het eind resultaat telt het gaat ook om de hobby zelf, het sleutellen en bezig zijn met je auto dat is het leukste van de hobby en daar hoef je niet altijd geld voor te hebben,dus er helemaal niet mee bezig zijn omdat je geen geld hebt om hem 100% te krijgen vindt ik ook onzin dan kun je je zelf net zo goed voor de trein gooien :hmmz
17 oktober 2009 om 17:59 #17516151is het deze kadett ?
die zit er toch goed uit op de foto :thumbup
en een vectra a lip voor en hutmannlip achter is toch gewoon mooi die had ik eerst ook klaar liggen todat ik mijn zender bodykitt kocht anders was ik miss. ook wel een botter naaper :thumbdown
het hoeft toch niet perse een naaper te zijn als hij dezelfde smaak heeft?
en wat betreft de wielkast achter die lijken nog niet op elkaar
17 oktober 2009 om 19:38 #17516152origineel gepost door rabbitopc
is het deze kadett ?die zit er toch goed uit op de foto :thumbup
en een vectra a lip voor en hutmannlip achter is toch gewoon mooi die had ik eerst ook klaar liggen todat ik mijn zender bodykitt kocht anders was ik miss. ook wel een botter naaper :thumbdown
het hoeft toch niet perse een naaper te zijn als hij dezelfde smaak heeft?
en wat betreft de wielkast achter die lijken nog niet op elkaar
Als ik de bumpers bij de kadett van jurgen verbocht erbij had gekocht had ik er ook een vectra a lip eraan hangen en een huthmannlip achter… naapen vind ik ook een beetje ver gezocht, Echter vind ik ook niet dat die groene er netjes uitziet maargoed ik erger me meer aan ongespoten polyester bumpers dan aan een auto die in de lak zit al is het slecht in de lak..
19 oktober 2009 om 20:15 #17516153Ik heb de kadett gezien in sevenum dit jaar.. Hij is idd niet 100 % maar dat neemt niet weg dat het een mooie kadett is..
Hij is in ieder geval van een liefhebber.. Er zijn er genoeg die er minder fraai uitzien waaronder mijn eigen witte kadett gsi..
Conclusie: Lekker doorgaan.. Wordt wel wat hoor !! :)
Grt, Erik
19 oktober 2009 om 20:30 #17516154ik vind het wel jammer als een auto niet netjes is, dat is gewoon zonde van het geld dat je er in steekt
ik zou ook zeggen doe het dan iets minder, maar wat je doet doe dat dan netjes. dan heb je je geld veel beter besteed20 oktober 2009 om 08:59 #17516155Een auto die dagelijks gebruikt wordt kun je niet altijd 100% netjes houden.
Ik gebruikte mijn Kadett vroeger alle dagen, hij stond zowel zomer als winter altijd buiten.Ik heb het nooit zonde gevonden van het geld dat er in stak, het is tenslotte een hobby, en iedereen doet er mee wat hij zelf wil.
En mijne stond soms ook wel eens “under construction” op een treffen omdat ik er aan bezig was.Ik heb respect voor degenen die (zelf) een perfect afgewerkte wagen bouwen enkel voor op treffens, maar ik heb evenveel respect voor iemand die een minder afgewerkte wagen heeft die hij dagelijks gebruikt.
;)20 oktober 2009 om 09:31 #17516156is het echt de groene??
zo erg vind ik het niet,
die van mij is minder. (denk ik)
20 oktober 2009 om 13:29 #17516157vind hem op de foto`s er prachtig uitzien:wub
23 november 2009 om 21:48 #17516158Dit is zeker een mooie Kadett, deze kerel is echt goed bezig iedere keer als ik hem weer zie is die weer zo’n eind opgeknapt!
En ja die van Ande is en blijft de kadett maar dat is zeker geen reden om deze af te zeiken……
Volgens mij vergeten er een hoop dat we allemaal ooit een keer begonnen zijn, en de gene die gelijk een top show car hadden die hebben hem zo gekocht nou die krijgen weinig respect van mij:puke.
Wij als crew midlands show off team zijn vereerd deze auto te hebben mogen inschrijven, en ik zie deze auto met zijn inzet nog hoog komen in de toekomst zowel de looks als de power.
23 november 2009 om 21:51 #17516159amen!
23 november 2009 om 22:44 #17516160we zijn bijna bekeerd!!!!!:D
24 november 2009 om 03:00 #17516161het ging mij er niet om dat ie afgezeken werd, maar meer qua looks met de diffuser van achter ala botter daarom had ik erbij gezet botter heeft er een broertje bij omdat die qua looks gewoon overeen komt.
als ik hem af had willen zeiken dan had ik wel een andere titel uitgekozen:wtf
maja beter goed gejat dan slecht verzonnen…
29 november 2009 om 17:32 #17516162ik ken die kadett komt uit nijmegen als het goed is hij is meestal zaterdags in veenendaal maar de auto kent nog al wat problemen wat we zo hebben gezien de turbo slang schiet er regel matig af en olie verbruiken doet die ook goed is wat ik van een maatje van me gehoort heb groetjes michiel
29 november 2009 om 17:50 #17516163heb m gezien, maar zo op t zicht was ie wel leuk.
maar als die zo slecht is gebouwd en qua geld enzo.. waarom dan een let erin? voor dat geld had me m ook goed kunnen laten plamuren en spuiten (even op t afteken verhaal van kadett4x4)
2 december 2009 om 19:01 #17516164hallo allemaal,
Ik zal me eigen eens even voorstellen, ik ben jeroen de eigenaar van de groene kadett turbo. Ik ben nu 3 kwart jaar bezig samen met mijn vriendin. We hebben de kadett groen gekocht. De vorige eigenaar wilde ermee crossen op het zand. We zijn begonnen met de motor. Inmiddels zit ik op 330 pk stage 3 met een v-max chip. Ik wist niet dat me kadett zoveel reacties zou opleveren :o , maar we gaan in januari verder met de body (kwa lak en strak maken), dus jullie zullen toch wat meer geduld moeten hebben om mijn auto helemaal te kunnen beoordelen. Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk gaan doen.
mvg jeroen
2 december 2009 om 22:35 #17516165welkom,
mag ik vragen hoe jij op het idee kwam van je achterbumper….
ben ik wel benieuwd naar:angel
3 december 2009 om 12:17 #17516166respect hij is in ieder geval bezig succes!
3 december 2009 om 17:55 #17516167ik zag andre en ik dacht bij me eigen [dat wil ik ook hebben] en heb hem met me meisje gemaakt, maar wist niet dat het dan zo’n groot nieuws was. Ik heb andre zelf nog gesproken en vond het wel leuk gedaan en had niks te klagen
5 december 2009 om 00:26 #17516168@jeroen ok, dat is dan weer wel leuk als het sportief word opgenomen;)
niet iedereen is daar blij mee:afroben benieuwd als die helemaal af is wel:kewlpicsmaken dan heh:P:D
6 december 2009 om 22:08 #17516169ja he, ik ga begin februari de kadett klaar maken voor de spuiter. Ik ga voor de kleur van me vriendin, die rijd een astra coupe turbo (de blauwe en niet de goude kleur haha) maar jullie zien het wel op de eerste beste opel meeting
7 december 2009 om 19:12 #17516170origineel gepost door mayhem
heb m gezien, maar zo op t zicht was ie wel leuk.maar als die zo slecht is gebouwd en qua geld enzo.. waarom dan een let erin? voor dat geld had me m ook goed kunnen laten plamuren en spuiten (even op t afteken verhaal van kadett4x4)
zo bedoel ik het niet.
ik ga er van uit dat er toch de nodige uurtjes en eurootjes in gestoken zijn, en het dan zonde vond van de achterschermen.
maar lees nu dat de carroserie nog aan gepakt gaat worden.
voor de rest, zoveel ik er van gezien heb:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup ga zo door.groeten.
28 januari 2010 om 08:08 #17516171Je hebt 330 pk?
Wat heb je er allemaal aan gedaan dan?
28 januari 2010 om 09:31 #17516172men kan wel zeiken over dat als je geen geld hebt er niet aan moet beginnen want dan loopt het uit op niks of zeiken dat als je iets doet doe het goed ik vind gewoon datde een zijn auto mooier maakt dan de ander maar dat ze aan de eind van de dag wel gebruikt moeten kunnen worden als auto en niet als show object het is en blijft materie:wtf
28 januari 2010 om 16:33 #17516173Materie???? voor mij niet hoor ze staan heerlijk binnen vd winter ,voor de 1 ist een hobby voor de ander zn leven:thumbup:thumbup.
En alles wat aan auto’s gedaan word is leuk in welke vorm dan ook( en ja je hebt er ook uitzonderingen bij) we hebben allen dezelfde hobby:D dat is weer een voordeel:thumbup:angel
groeten nick
28 januari 2010 om 17:08 #17516174origineel gepost door nl-tuning
Materie???? voor mij niet hoor ze staan heerlijk binnen vd winter ,voor de 1 ist een hobby voor de ander zn leven:thumbup:thumbup.En alles wat aan auto’s gedaan word is leuk in welke vorm dan ook( en ja je hebt er ook uitzonderingen bij) we hebben allen dezelfde hobby:D dat is weer een voordeel:thumbup:angel
groeten nick
ok met materie bedoel ik het is vervangbaar ja ik doe ook alles voor mijn det geloof mij heb zelfs eens een kerel in elkaar geslagen omdat hij tegen de wagen leunde ik bedoel te zeggen eigenlijk omdat de een minder financiele middelen heeft is zijn wagen die niet perfect is in onze ogen wel de wereld voor hem maar deze groep wil wel gewoon kunnen rijden en niet bang hoeven zijn dat hij een beetje zeldzaam onderdeel verneukt jij bv het voordeel dat je ze in de winter binnen kunt zetten vele niet dus voor hun is het meer materie omdat moeder natuur hun goude koets blijft bewerken
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.